Pædofile pædagoger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2015

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

https://www.baby.dk/debat/209000pi1/ordet-er-frit/overfaldet-og-anklaget.aspx

Misforståelser, kommunikationsproblemer og kulturforskelle - kan man vel kalde det....

Puha... 

Blev barnet flyttet? 

Hvordan har du det idag? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2015

LinLin

Puha... 

Blev barnet flyttet? 

Hvordan har du det idag? 

Jeg har det fint tak gik dog ned med stress et halvt år efter men nu 2013 også bare et lorteår for mig på mange måder...

drengen blev flyttet -meget hurtigt. Han havde faktisk allerede sidste dag dagen efter vi havde haft møde med moderen og så mødte jeg på arbejde dagen efter det - på nedsat tid i et par uger.

Anmeld

10. januar 2015

LinLin

10. januar 2015

mpr

Anonym skriver:

Hej alle, 

Har tit spekuleret over noget ift. vuggestue-/børnehavebørn... 

Frygter man, som forældre, at ens barn/børn kommer i en vs/bh med mandlige pædagoger ift. pædofili? 

Har I tænkt tanken? 

Nej.. Kvinder kan lige så vel som mænd lave overgreb på ens børn, man må bare krydse fingre og være optimist om at sådan nogle er der ikke... 

Man kan i hvert fald ikke gå rundt og frygte mandlige pædagoger det er der ingen grund til, det er så typisk at en mindre gruppe folk laver lort i den, og så går det ud over alle andre.. Synes det er trist at man ser sådan på mænd der vil tage sig af de dejlige børn 

Anmeld

10. januar 2015

Sprit25

Ikke et sekund ville den tanke strejfe mig! Jeg havde selv en mandelig pædagog i min børnehave og jeg husker ham stadig i en alder af 25!! 

Derudover har jeg været spejderleder i mange år og mænd kan sgu noget som vi kvinder bare ikke formår

Anmeld

10. januar 2015

Muffinmus

nix, vi har haft mandlige ansatte i deres, plus der nu er ny mandlig leder og er slet ikke nervøs...

Anmeld

11. januar 2015

Silas&Mille

Jeg vil ikke afvise at jeg ikke har haft tanken. Den tror jeg næsten alle får når der kommer et eller andet i medierne.

Men derfra og så til at tænke det om de mandlige pædagoger vi har i børnehaven, der er langt.

Det er de mest fantastiske mandlige pædagoger vi har. De motivere virkelig drengene på den helt rigtige drengede måde. Og piger får selvfølgelig også lov til at være med.

Anmeld

13. januar 2015

Frk.1986

Nej det har jeg aldrig tænkt!

I min datters børnehave har de forskellige mandlige pædagogstuderende, og ungerne ELSKER dem! Jeg synes det er så frygteligt at nogle få skal ødelægge det for så mange, for det må virkelig være hårdt at være mandlig pædagog ind imellem. Håber bare de ikke lader sig skræmme, og der bliver ved med at være mænd i branchen!

Anmeld

13. januar 2015

namaha

Nu har jeg været i praktik en en bh i 2 måneder, og jeg tænkte overhovet ikke på de mandelige pædagoger som pædofile, jeg var derimod rigtig glad for de var der. For hold k..t hvor betyder det meget for børn at der er mænd i en børnehave

jeg vil ikke vær bange for de mandelige pædagoger i mit barns vuggestue eller bh 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.