Pædofile pædagoger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Hej alle, 

Har tit spekuleret over noget ift. vuggestue-/børnehavebørn... 

Frygter man, som forældre, at ens barn/børn kommer i en vs/bh med mandlige pædagoger ift. pædofili? 

Har I tænkt tanken? 

Jeg ville ønske der var flere mænd i børnehaverne, da de altså har et helt andet syn på de pædagogiske ting :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Nej, den tanke har jeg ikke haft.

Jeg ville ønske, der var flere mænd inden for faget, og jeg glæder mig meget, til min søn begynder i bh i næste måned, hvor der netop er en mandlig pædagog, da han kommer fra en vs med kun kvinder.

Selvfølgelig skal man ikke bare overlade sine børn til hvem som helst, men jeg mener ikke, majoriteten skal stemples for, hvad en minoritet har gjort/gør - og det er meget givende med mænd i institutioner, da de bare kan noget, vi kvinder ikke kan

Anmeld

8. januar 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Ville syntes det var fedt med bedre fordeling med køn. 

Skrækkeligt at skulle arbejde så overvåget som det efterhånden er for at undgå de situationer. Tager hatten af for mændene. 

Anmeld

8. januar 2015

Kløver

(august) skriver:

Har tre piger og nej tanken har ikke strejfet mig. Der er to mandlige pædagoger i vs/bh og de er de sødeste mænd med koner og børn selv. 

Det kan jo lige så godt være en af de kvindlige som er pædofile, det behøves jo ikke kun være mænd. 

Ville forresten slet ikke lade dem  komme af sted hvis jeg havde en mistanke. 

Det samme her 

Anmeld

8. januar 2015

klmf

Nej - tværtimod MANGLER vi flere mandlige pædagoger til at give lidt modspil (kvalificeret selvfølgelig).

Anmeld

8. januar 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

min mand er pædagogisk uddannet, han frygtede praktik perioden i en børnehave under hans uddannelse, han var SÅ bange for at komme i den situation at nogen ville mistænke noget. Han har nu som færdiguddannet valgt ikke at arbejde med børn af blandt andet den grund.

Han turde ikke side med et barn på skøddet og var bekymret for om de små tumlede for meget med ham og var for tæt på ham når de legede.

Han følte hele tiden at han skulle passe på.

Så det nok derfor der ikke er så mange mænd i den branche, fordi de er bange for at blive beskyldt for noget.

jeg forstår det godt, det er virkelig ikke for sjovt, for sådan noget er sket før, det bare ærgeligt alle skal mistænkeliggøres, eller føle frygt for at blive beskyldt for noget

Anmeld

8. januar 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hej alle, 

Har tit spekuleret over noget ift. vuggestue-/børnehavebørn... 

Frygter man, som forældre, at ens barn/børn kommer i en vs/bh med mandlige pædagoger ift. pædofili? 

Har I tænkt tanken? 

Nej, det vil jeg ikke tænke. For jeg går ikke rundt og dømmer folk for noget jeg har hørt i medierne. Og som andre siger, det kan ligeså godt være kvindelige.
Der er så mange mænd der ikke tør arbejde med børn, på grund af alle de ting. Og det er synd. Det sidste sted jeg var, var der tre mænd mener jeg det var, to i børnehaven og en vuggestuen, og børnene ELSKEDE dem, den ene lavede neglelak med pigerne, ene stod for fredagsdans. Og de var de sødeste mennesker.

Og børn har godt af at være sammen med både mandelige og kvindelige voksne.

Anmeld

8. januar 2015

LinLin

Det håber jeg da ikke at det er noget man generelt tænker på når ens barn skal starte i bhv/vs.

Jeg har selv prøvet for to år siden at blive anklaget for "at have pillet ved" et børnehavebarn  

faktisk tror jeg at der er mindst lige så mange kvinder som mænd der bliver anklaget men forholdsvis er det flere mænd, da der desværre ikke er så mange mandlige pædagoger. Tænker nu ikke den primære grund til det er evt anklager men fordi det stadig ses som et lavsstatus "kvindejob".... 

Anmeld

8. januar 2015

Moar2011

Det har godt nok aldrig faldet mig ind når jeg sender sønnen afsted og hvis jeg sku få den tanke vil jeg ikk sende ham afsted

Anmeld

8. januar 2015

serinasmor

Har slet ikke tænkt tanken ..Og forstår faktisk ikke hvorfor nogle spekulerer i det ... Det kan komme ud af det blå fra mænd, kvinder, naboer, venner, familie osv osv.  .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.