Pædofile pædagoger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.871 visninger
38 svar
26 synes godt om
8. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej alle, 

Har tit spekuleret over noget ift. vuggestue-/børnehavebørn... 

Frygter man, som forældre, at ens barn/børn kommer i en vs/bh med mandlige pædagoger ift. pædofili? 

Har I tænkt tanken? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

(august)

Har tre piger og nej tanken har ikke strejfet mig. Der er to mandlige pædagoger i vs/bh og de er de sødeste mænd med koner og børn selv. 

Det kan jo lige så godt være en af de kvindlige som er pædofile, det behøves jo ikke kun være mænd. 

Ville forresten slet ikke lade dem  komme af sted hvis jeg havde en mistanke. 

Anmeld

8. januar 2015

Mami

Nej det er aldrig faldet mig ind der er desværre kun en mand der hvor min dreng går, der hvor han gik før var der flere mænd, det var skønt det giver en god dynamik syntes jeg og er sundt for ungerne. 

Kvinder kan jo også være pædofile så jeg frygter ikke mænd mere end kvinder. 

Anmeld

8. januar 2015

EAF

Hej alle, 

Frygter man, som forældre, at ens barn/børn kommer i en vs/bh med mandlige pædagoger ift. pædofili? 

Har I tænkt tanken? 

Har ikke skænket det en tanke med de mandlige pædagoger jeg har omgåes, jeg syntes vi skal have flere mænd i institutionerne, både som mor og uddannet pædagog. Inst. udelukkende bestående af kvinder er forfærdeligt arbejdsmiljø! Efter MIN mening  

..Og udover det så kunne det lige så godt være en eller flere af forældrene der er pædofil! 

Anmeld

8. januar 2015

B&J

NEJ! bestemt ikke.....

Der er 3 mænd i vores drengs børnehave og de er sååå søde og super gode til børene

Anmeld

8. januar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har 2 piger og nej jeg har aldrig været bange for at sende dem afsted!

Udover det er jeg selv pædagog og syntes at en blandet arbejdsplads gir så meget mere, når der er både mænd og kvinder. Vh stine

Anmeld

8. januar 2015

Nystart

Nej slet ikke....

men har i min datters tidligere SFO haft en rigtig grim fornemmelse af en af fædrene var..

Han luskede altid omkring pigerne, og havde en mærkelig mistænkelig adfærd overfor pigerne når han ikke havde opdaget en...

Ham havde jeg det SÅ skidt med, og han kunne nemt tag længe om at hente sit barn, fordi han havde så travlt med de andre børn....

Må indrømme at jeg gik til SFO lederen og ytrede mig.. der var bare en 6 sans sammen med hans adfærd der virkelig sagde mig han var farlig at ha i nærheden af ungerne.....

Anmeld

8. januar 2015

Mor1986

Anonym skriver:

Hej alle, 

Har I tænkt tanken? 

Nu går min i dagpleje. Men skal snart i børnehave hvor der er mandlige pædagoger. Jeg ser det ikke som et problem. Til trods for der desværre har været mange mandlige pædofile så synes jeh det er ærgerligt der ikke er flere mandlige pædagoger. Det kunne børnene have godt af. Og heldigvis er det sjældent mam oplever pædofile 

Anmeld

8. januar 2015

Clisolka

Nej aldrig! 

I min datters tidligere institution var der desværre ingen mænd ansat, men der kom på et tidspunkt en mandlig vikar, dog kun kort ansat, inden der blev skiftet ud igen med kvinder. 

I begge børns nye institution er der ansat en enkelt mand. Han tilhører dog vuggestuen, hvor min søn går. 

Jeg synes der burde være langt flere mænd i det fag 

Anmeld

8. januar 2015

Ciss

I den vs og bhg, mine børn går/har gået i (integreret), er der altid en mandlig pædagog på hver afdeling.

Jeg har altid set på det som udelukkende positivt, at børnene også i institutionslivet både har mandlige og kvindelige voksne omkring sig. Det gør noget med miljøet.

Nu har jeg aldrig oplevet andet end god stemning der - særlig i vs'en - og jeg har aldrig været urolig for at der skulle være pædofile blandt personalet. Hvis jeg havde følt, at der var et eller andet galt, ville jeg måske være begyndt at tænke i den slags baner, men jeg har aldrig set antydning til noget galt - heller ikke fra de kvindelige ansatte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.