Pædofile pædagoger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2015

Princesspigen

Anonym skriver:

Hej alle, 

Har tit spekuleret over noget ift. vuggestue-/børnehavebørn... 

Frygter man, som forældre, at ens barn/børn kommer i en vs/bh med mandlige pædagoger ift. pædofili? 

Har I tænkt tanken? 

Jeg har oplevet at vi i vores vuggestuen havde den helt fantastiske unge gut som vikar.. Ungerne var så glade for ham og han gad alle de vilde lege som kvinder tit ikke kan eller gider på sammen måde som mænd.. 

Men denne gut var så bange for at forældrene sku tro noget forkert om ham, så han dårligt turde trøste de grædende børn... Han var guld værd.. 

Han stoppede for at gå på skole 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

lillespir26

Ked af at sige det hvis du skulle tænke over det uden grund skal du så også lige være klar over at 10% af alle pædofile er kvinder 

Anmeld

8. januar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Hej alle, 

Frygter man, som forældre, at ens barn/børn kommer i en vs/bh med mandlige pædagoger ift. pædofili? 

Har I tænkt tanken? 

Nej...

var lykkelig over at de havde en mandlig pædagog i den gamle vuggestue for ungerne elskede at have det modspil overfor alle damerne...

den nuværende kan man godt mærke at drengene sådan lidt mangler noget at spejle sig i...

Anmeld

8. januar 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nej. Da vores startede i børnehave var det to mænd der var fast på hans stue. Super søde og gode til ungerne. Min søn følte sig tryg ved dem fra dag 1 og det samme gjorde vi har aldrig haft overvejelser omkring det. 

min kæreste læser i øvrigt til pædagog, og vil da være ked af hvis nogen pr automatik tænker det værste om ham.. 

I øvrigt, dem der tænker sådan om mandlige pædagoger, hvordan har de det mon med fædrene til deres egne børn? Må de heller ikk være i enrum med ungerne?  

Anmeld

8. januar 2015

Mother-love

Ja sjovt nok kan tanken som regel kun strejfe nogen hvis der er mandelige pædagoger. Men det er nok også fordi man aldrig har hørt om en kvindelig pædofil. 

Og jo tanken har da strejfet mig med de mandelige pædagoger, både i vs og bh, men har aldrig haft grund til mistro. Men det er nok en normal reaktion tænker jeg. Fordi det er ens største frygt at ens børn vil blive udsat for den slags. 

Men man skal også passe på med at have for meget mistro.

faderen til mine børn, har haft det sværest med dem i vs. Men det er nok fordi han er lidt gammeldags med at at han synes det er for mærkeligt at en mand vil skifte bleer på andres børn. Han har altid skiftet Isabella uden problemer. 

Anmeld

8. januar 2015

MorTil4<3

Anonym skriver:

Hej alle, 

Har I tænkt tanken? 

mine drenge går i en børnehave hvor der er en mandlig, og børnene elsker ham!!! for han er frisk på den mere vilde leg og lege sørøver og pirater osv. for det vil damerne altså ikke på samme måde hehe. så der er rift om ham  

Anmeld

9. januar 2015

Anonym trådstarter

Tak til alle. 

Dejligt at læse jeres meninger

Anmeld

9. januar 2015

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Det håber jeg da ikke at det er noget man generelt tænker på når ens barn skal starte i bhv/vs.

Jeg har selv prøvet for to år siden at blive anklaget for "at have pillet ved" et børnehavebarn  

faktisk tror jeg at der er mindst lige så mange kvinder som mænd der bliver anklaget men forholdsvis er det flere mænd, da der desværre ikke er så mange mandlige pædagoger. Tænker nu ikke den primære grund til det er evt anklager men fordi det stadig ses som et lavsstatus "kvindejob".... 

Hvorfor blev du anklaget for det?

Anmeld

10. januar 2015

modesty

Anonym skriver:

Hej alle, 

Har I tænkt tanken? 

Nej! Det ville da være sørgerligt hvis den slags frygt skulle påvirke.

Tværtimod er jeg lidt øv over at der er tre kvinder og ingen mænd som faste på min søns stue (de er dog rigtig gode alle tre). Men til gengæld er der nogle supergode mænd som vikarer.

Anmeld

10. januar 2015

LinLin

Anonym skriver:

Hvorfor blev du anklaget for det?

https://www.baby.dk/debat/209000pi1/ordet-er-frit/overfaldet-og-anklaget.aspx

Misforståelser, kommunikationsproblemer og kulturforskelle - kan man vel kalde det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.