Babydrøm skriver:
Hej I skønne baby.dk bruger 
Jeg har ik været så aktiv herinde det sidste stykke tid. Må ærligt indrømme at det gør mere ondt at se alle de dejlige positive teste, flotte maver og dejlige babyer mm. når det stadig ikke er lykkes for os 
Men har brug for at komme ud med nogle af alle mine tanker og frustrationer. Og så kan I da få en Update
Vi er endelig flyttet tættere på min familie og venner, det er super dejligt
Det er desværre ik drømmebeliggenheden og boligen, men det kan jo ændres
Jeg er glad for at være hjemme igen
Skal finde ud af hvad jeg vil vedr. job. Er desværre ledig pt.
Nu har vi ca ramt 2 årsdagen for da vi havde snakken om at vi gerne snart ville være forældre, desværre stadig uden hverken en graviditet eller en baby
Maj 2013 smed jeg p-pillerne. September 2014 blev vi undersøgt på en fertilitetsklinik med alt, vi fejler heldigvis intet
Men det er stadig ik lykkes, håbede inderligt skylningen af mine æggeledere ville hjælpe, havde jeg hørt meget positivt om, men nej ik endnu. Det er rigtig skønt at vide vi intet fejler! Men endnu mere frustrende at det så ikke lykkes! Det er ubeskriveligt hårdt! Ved slet ikke hvordan vi skal holde modet oppe. Vi føler at vi har fejlet. Vi føler os ikke klar til at få hjælp, ved ik helt hvorfor, nok pga. vi føler at der er noget i vejen, at vi er en fiasko på dette område. Vi vil kunne selv. Hvorfor tænker vi sådan. Det rammer vist mig lidt hårdere, især at jeg føler jeg har fejlet. Han forsøger at være positiv. Har også prøvet ikke at tænke på det, skubbe det lidt ud af tankerne og leve som jeg vil, virker heller ik. Hvad gør jeg? Ved godt der ik findes et svar på det. Har I nogle gode råd til at holde modet oppe?
Det er hemmeligt at vi er igang med PB. Det er utroligt svært at holde hemmeligt, især når familie spørger om vi ik snart skal være forældre. Av det gør ondt, nu vi kæmper sådan, men ved de jo ik. Jeg er tæt med mine søstre og mor, et eller andet sted vil jeg så gerne fortælle dem det, men afholder mig også fra det, da jeg frygter jeg vil føle et ekstra pres, hvis de vidste det. Men hold da op det er svært at skjule ens følelser, især når de også snakker om baby mm. selvom ingen af dem vist vil igang med PB nu eller snart. Men ved slet ik hvordan jeg skulle håndterer det hvis de kom og sagde de var gravide, ville gøre ubeskriveligt ondt
Og ville jo så gerne at det skal være en stor overraskelse når vi skal være forældre
Tak for at du læste med
Havde brug for det.
Hejsa
jeg ved ikke hvordan du har det, men kan kun prøve at sætte mig ind i hvordan det må være!
for det første så er hjælp aldrig en dårlig ting at tage i mod, og jeg tænker det er det psykiske i skal have hjælp til.... I har nok tænkt det samme! Hvad er det der gør at alt bremse for jer? Hvordan kan i vender jeres tanker og hvad kan løsne op ... Lige meget hvad der er skyld i banrløsheden så er det jo en ond dum cirkel hvor alt påvirker hinanden og i går måske i ring
det at bede om hjælp er i dag heldigvis ved at være acceptabelt i vores samfund, hvad rnd det er at søge råd, have samtaler med en psykolog eller også bare det at indrømme at ja jeg har sku en krise, en krise i mit liv, jeg er ikke perfekt, jeg blir det nok heller ikke men jeg har brug for at fortælle dig at jeg/vi går igennem en masse ting...
JEG SYNES (det her ikke myntet på nogen, men blot nogle tanker om vores samfund
) det er fuldstændig iriterende åndsvagt at man/vi nu har aftalt med alle kvinder/med hinanden at man intet må fortælle om projekt baby, det skal være en hemmelighed, og tænk hvis nogen vidste man var gravid FØR uge 12, hold da op... Phu ha hvordan kunne du finde på at dele noget med andre?? 
Jeg synes man skal dele det med andre, det gir mere ro, og alle der har børn eller vil have børn har været igennem den der " jeg tror jeg er gravid" - situation, og så er det da sur bare at sidde ked af det alene. Hvorfor tror man de her baby sider er så populære, det er da fordi vi har brug for at dele og fortælle
Jeg har kontakt til en privat, som jeg har mødt herinde, vi havde samme frustrerende situation, kan derfor bruge hinanden til de der frustrerende sms' er og udbrud som ellers normalt ville gå ud over manden (som bare ikke har det på samme måde) ...
Nu har jeg vist også skrevet nok håber du forstår min pointe
de bedste tanker Louise