qp skriver:
på Nørreport i dag... Det er en jeg har et sexuelt forhold til som jeg bare synes er smask hamrende HOT!!! Og JEG lignede bare LORT ... da jeg så ham stå og tale med en ven var mit første instinkt, at vende om og bare komme væk i en fart! 
De gange vi har set hinanden har jeg jo været totalt stylet up og klar til lir - men i dag lignede jeg nok noget katten havde slæbt ind - og sådan skulle han baaare ikke se mig!! *LOL*!!!
Da jeg var på vej hjem igen skrev jeg en sms til ham om, at jeg havde set ham dernede - han spurgte hvorfor jeg ikke kom over og sagde hej hvorefter jeg svarede "naaah jamen du stod jo liige og talte med en og jeg havde mega travlt"
...
Kender i det?? Man liiige støder ind i den "forkerte på det forkerte tidspunkt!? 
Har selv en, som jeg har haft et seksuelt forhold til (Kun sex), og møder jeg ham, og ligner lort, ville jeg også vende om. Helt klart! De gange, jeg har haft dates med ham, har jeg næsten brugt det halve af dagen på at se hammer godt ud, og skulle jeg møde ham på gaden nu med mine ekstra 20 kg., og store vom på.... Nej, så hellere skynde sig væk og måske sende en sms med undskyld.
Ejjj, hvor kan jeg savne ham nogle gange. Det var så enkelt, og så skønt. Bare sex og intet andet. Vi havde snakket om på et tidspunkt at ta´ skridtet videre, men så blev han udsendt til Afghanistan og jeg glemte ham en lille smule.
Men han er sådan en, som hvis man drømmer om om natten, så smiler man hele dagen

Ihh altså...
Anmeld