Mødte liiiige en lækker fyr....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2009

qp

Dutte84 skriver:

Hvad nu hvis han synes du ser sød ud når du ligner lort?

Hmmmm det ville ik være godt, for så ville han jo være forelsket!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Mira0911

qp skriver:

Hmmmm det ville ik være godt, for så ville han jo være forelsket!!!

Hehe....  

Ville du så stoppe det hele?

Anmeld

28. august 2009

dorthemus

Eva skriver:

Tak-smiler

Ok...men nu var det ud fra hvad trådstarter skrev...at møde en man ser i forvejen...ellers har du da ret. ved første møde sælger det da helt vildt med det ydre...det er jo det man først tænder på.

Knus..

Nåe ja...havde vist glemt hvad udgangspunktet var
For øjeblikket ser jeg en fyr som jeg ikke har lyst til noget seriøst med...og for ham duller jeg mig vildt op...og det er både sjovt og frækt
Tænker, at det er nok lidt som trådstarters forhold.

Knus

Anmeld

28. august 2009

Honningblomst

dorthemus skriver:

Nåe ja...havde vist glemt hvad udgangspunktet var
For øjeblikket ser jeg en fyr som jeg ikke har lyst til noget seriøst med...og for ham duller jeg mig vildt op...og det er både sjovt og frækt
Tænker, at det er nok lidt som trådstarters forhold.

Knus

Og det kan jeg da sagtens forstå...det ville jeg da selv gøre. Men det er jo fordi vi synes det er dejligt at være helt perfekte og frække...manden ville helt sikkert synes det var skønt uden alt det dullen, men bare med en lang jakke og intet under...

Anmeld

28. august 2009

qp

Dutte84 skriver:

Hehe....  

Ville du så stoppe det hele?

Ja det ville jeg afgjort!
Han er ikke noget for mig - som kæreste, overhovedet.

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

qp skriver:

Ja det ville jeg afgjort!
Han er ikke noget for mig - som kæreste, overhovedet.

Okey... så er det da på plads...

Anmeld

28. august 2009

dorthemus

Eva skriver:

Og det kan jeg da sagtens forstå...det ville jeg da selv gøre. Men det er jo fordi vi synes det er dejligt at være helt perfekte og frække...manden ville helt sikkert synes det var skønt uden alt det dullen, men bare med en lang jakke og intet under...

Sikkert  Men det ville jeg nok ikke..Ha Ha

Anmeld

31. august 2009

Isabeau

qp skriver:

på Nørreport i dag... Det er en jeg har et sexuelt forhold til som jeg bare synes er smask hamrende HOT!!! Og JEG lignede bare LORT ... da jeg så ham stå og tale med en ven var mit første instinkt, at vende om og bare komme væk i en fart!
De gange vi har set hinanden har jeg jo været totalt stylet up og klar til lir - men i dag lignede jeg nok noget katten havde slæbt ind - og sådan skulle han baaare ikke se mig!! *LOL*!!!
Da jeg var på vej hjem igen skrev jeg en sms til ham om, at jeg havde set ham dernede - han spurgte hvorfor jeg ikke kom over og sagde hej hvorefter jeg svarede "naaah jamen du stod jo liige og talte med en og jeg havde mega travlt" ...
Kender i det?? Man liiige støder ind i den "forkerte på det forkerte tidspunkt!? 

Har selv en, som jeg har haft et seksuelt forhold til (Kun sex), og møder jeg ham, og ligner lort, ville jeg også vende om. Helt klart! De gange, jeg har haft dates med ham, har jeg næsten brugt det halve af dagen på at se hammer godt ud, og skulle jeg møde ham på gaden nu med mine ekstra 20 kg., og store vom på.... Nej, så hellere skynde sig væk og måske sende en sms med undskyld.

Ejjj, hvor kan jeg savne ham nogle gange. Det var så enkelt, og så skønt. Bare sex og intet andet. Vi havde snakket om på et tidspunkt at ta´ skridtet videre, men så blev han udsendt til Afghanistan og jeg glemte ham en lille smule.
Men han er sådan en, som hvis man drømmer om om natten, så smiler man hele dagen Ihh altså...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.