Mødte liiiige en lækker fyr....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.634 visninger
47 svar
0 synes godt om
27. august 2009

qp

på Nørreport i dag... Det er en jeg har et sexuelt forhold til som jeg bare synes er smask hamrende HOT!!! Og JEG lignede bare LORT ... da jeg så ham stå og tale med en ven var mit første instinkt, at vende om og bare komme væk i en fart!
De gange vi har set hinanden har jeg jo været totalt stylet up og klar til lir - men i dag lignede jeg nok noget katten havde slæbt ind - og sådan skulle han baaare ikke se mig!! *LOL*!!!
Da jeg var på vej hjem igen skrev jeg en sms til ham om, at jeg havde set ham dernede - han spurgte hvorfor jeg ikke kom over og sagde hej hvorefter jeg svarede "naaah jamen du stod jo liige og talte med en og jeg havde mega travlt" ...
Kender i det?? Man liiige støder ind i den "forkerte på det forkerte tidspunkt!? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

mariamiss6

Haha ja det kender jeg godt........

man tænker bare aaaaarj fuck, spol tilbage spol tilbage!!!!

Anmeld

27. august 2009

A.

jep kender det alt for godt

Anmeld

27. august 2009

LotteGabriella

qp skriver:

på Nørreport i dag... Det er en jeg har et sexuelt forhold til som jeg bare synes er smask hamrende HOT!!! Og JEG lignede bare LORT ... da jeg så ham stå og tale med en ven var mit første instinkt, at vende om og bare komme væk i en fart!
De gange vi har set hinanden har jeg jo været totalt stylet up og klar til lir - men i dag lignede jeg nok noget katten havde slæbt ind - og sådan skulle han baaare ikke se mig!! *LOL*!!!
Da jeg var på vej hjem igen skrev jeg en sms til ham om, at jeg havde set ham dernede - han spurgte hvorfor jeg ikke kom over og sagde hej hvorefter jeg svarede "naaah jamen du stod jo liige og talte med en og jeg havde mega travlt" ...
Kender i det?? Man liiige støder ind i den "forkerte på det forkerte tidspunkt!? 

ja for satan....på en eller anden mystisk vis, er det altid når man tænker "aah fuck det , skal kun lige ned og købe mælk"...eller man bare lige skal ud til en veninde..og VUPTI så står der en eller anden total hot fyr og ser så pisse lækker ud at man ville ønske at man kunne gøre sig usynlig eller trylle sig til kanon NICE looking 

Anmeld

27. august 2009

Leneur

Ja jeg blev hentet af en lækker falckredder på job en dag fordi jeg blev syg m opkastninger og rysteture og chefen ikke turde lade mig tage hjem selv og han ville bare snakke om alt mellem himmel og jord, hvor jeg bare sidder og tænker nej nej hvorfor sker det for mig, samtidig med at jeg kæmper for at holde mig, for at han ikke skal se at jeg kaster op. Lige der ville jeg gerne have tænkt mig at møde ham på en anden måde..... ;-)

Anmeld

27. august 2009

Zeta

Det er lidt sjovt det her, derfor jeg lige skyder ind, hvorfor føler kvinder at de enten ligner udskidt æblegrød eller er lækre - bare fordi de er stylede op med makeup, neglelak m.m.

Der er jo stort set ingen mænd der gejler sig op, altså lægger kunstigt på. Hvorfor så ikke vise sig som man er? eller skal det hele pakkes ind?

Det er heller ikke særlig fedt at vågne op til en om morgen hvor alt det der var lækkert og flot om aften/natten, så om morgen er udvisket makeover og makeup *S* og den flotte barm kun var flot fordi den sad i en push up.

Tænk også lige på os mænd og lidt længere *S*

Anmeld

27. august 2009

Honningblomst

Zeta skriver:

Det er lidt sjovt det her, derfor jeg lige skyder ind, hvorfor føler kvinder at de enten ligner udskidt æblegrød eller er lækre - bare fordi de er stylede op med makeup, neglelak m.m.

Der er jo stort set ingen mænd der gejler sig op, altså lægger kunstigt på. Hvorfor så ikke vise sig som man er? eller skal det hele pakkes ind?

Det er heller ikke særlig fedt at vågne op til en om morgen hvor alt det der var lækkert og flot om aften/natten, så om morgen er udvisket makeover og makeup *S* og den flotte barm kun var flot fordi den sad i en push up.

Tænk også lige på os mænd og lidt længere *S*

Lige præcis....og det sjove er at jeg faktisk slet ikke tror at mænd lægger så meget mærke til det, og da slet ikke hvis det er en man kender i forvejen.
Men nu er jeg heller ikke typen der har den store krigsmaling på...naturlig skønhed-griner- eller måske bare givet op...

Men Zeta, nogle gange må mænd da også bliver noget...hmm, overrasket når de pakker en pige ud og halvdelen er påsat, skjult eller snydt, eller tænker man som mand ikke over det?
Min x han sagde at han aldrig kikkede på pigens krop, hvis bare ansigtet var kønt, så var det ikke vigtigt med kroppen...og så havde han gjort sig den erfaring at de buttede piger var de bedste i sengen....hmm....

Knus Eva..som lever i cølibat...

Anmeld

27. august 2009

Zeta

Lige præcis....og det sjove er at jeg faktisk slet ikke tror at mænd lægger så meget mærke til det, og da slet ikke hvis det er en man kender i forvejen.
Men nu er jeg heller ikke typen der har den store krigsmaling på...naturlig skønhed-griner- eller måske bare givet op...

Men Zeta, nogle gange må mænd da også bliver noget...hmm, overrasket når de pakker en pige ud og halvdelen er påsat, skjult eller snydt, eller tænker man som mand ikke over det?
Min x han sagde at han aldrig kikkede på pigens krop, hvis bare ansigtet var kønt, så var det ikke vigtigt med kroppen...og så havde han gjort sig den erfaring at de buttede piger var de bedste i sengen....hmm....

Knus Eva..som lever i cølibat...

Jeg tror at mange kvinder er vildt forfængelige og at det bunder i totalt usikkerhed eller lavt selvværd. At pakke sig ind i alt muligt er som at stå nede i Irma og købe en lækker steg i køddisken, men at tilberede den i ovnen for derefter at se den skrumpet ind til en tør kedelig steg, det er totalt turnorff!

Og så går jeg sgu ned og klager til butikschefen og får mine penge igen *G*

Naturlig skønhed er det eneste der tænder mig, der må da godt være lidt makeup, men har lagt mærke til at mange piger/kvinder, der kunne man stå med en dejskraber og skrælle 2-3 cm af, men dem griner man bare indvendigt af og går videre med et smil.

Frodige kvinder med kurver og spændstighed de rigtige steder er top dollar *G* I Irma vælger jeg altid modnet mørbrad eller ungkvæg, og man blir stort set aldrig skuffet.

Anmeld

27. august 2009

Honningblomst

Zeta skriver:

Jeg tror at mange kvinder er vildt forfængelige og at det bunder i totalt usikkerhed eller lavt selvværd. At pakke sig ind i alt muligt er som at stå nede i Irma og købe en lækker steg i køddisken, men at tilberede den i ovnen for derefter at se den skrumpte ind til en tør kedelig steg, det er totalt turnorff!

Og så går jeg sgu ned og klager til butikschefen og får mine penge igen *G*

Naturlig skønhed er det eneste der tænder mig, der må da godt være lidt makeup, men har lagt mærke til at mange piger/kvinder, der kunne man stå med en dejskraber og skrælle 2-3 cm af, men dem griner man bare indvendigt af og går videre med et smil.

Frodige kvinder med kurver og spændstighed de rigtige steder er top dollar *G* I Irma vælger jeg altid modnet mørbrad eller ungkvæg, og man blir stort set aldrig skuffet.

Hvor er du sjov-griner

Men jeg kan nu godt følge dig...jeg ville sgu også blive skuffet hvis jeg blev tændt på en mand for det jeg så og det så bare vidste sig at være snyd det hele...jeg mener, det der tænder en er jo det ydre, i starten i hvert fald.

Og ja, overdreven makeup og en masse tingeling i form af kunstige negle, en masse smykker og skrigende neglelak og læbestift osv, det synes jeg bestemt heller ikke er pænt, i hvert fald ikke til mig.

Så ingen push-up trusse til dig... de er ellers in blandt mænd, men det er sgu også snyd hvis man hejser det hele op og så det bare er snyd..

Anmeld

27. august 2009

Zeta

Jeg spiser af samme grund kun økologisk, tilsætningsstoffer er out, og smagen af hårdt pumpet skinke fuld af vand, er lidt for Aldi-agtigt, et sted jeg iøvrigt aldrig har stillet mine ben. Så enig! Så nej ingen pushup trusse her, så kunne jeg ikke passe mine bukser og ville sikkert også bare blive anholdt for blurfærdighedskrænkelse *LOL*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.