Zeta skriver:
Det er lidt sjovt det her, derfor jeg lige skyder ind, hvorfor føler kvinder at de enten ligner udskidt æblegrød eller er lækre - bare fordi de er stylede op med makeup, neglelak m.m. 
Der er jo stort set ingen mænd der gejler sig op, altså lægger kunstigt på. Hvorfor så ikke vise sig som man er? eller skal det hele pakkes ind?
Det er heller ikke særlig fedt at vågne op til en om morgen hvor alt det der var lækkert og flot om aften/natten, så om morgen er udvisket makeover og makeup *S* og den flotte barm kun var flot fordi den sad i en push up.
Tænk også lige på os mænd og lidt længere *S*
Lige præcis....og det sjove er at jeg faktisk slet ikke tror at mænd lægger så meget mærke til det, og da slet ikke hvis det er en man kender i forvejen.
Men nu er jeg heller ikke typen der har den store krigsmaling på...naturlig skønhed-griner- eller måske bare givet op...

Men Zeta, nogle gange må mænd da også bliver noget...hmm, overrasket når de pakker en pige ud og halvdelen er påsat, skjult eller snydt, eller tænker man som mand ikke over det?
Min x han sagde at han aldrig kikkede på pigens krop, hvis bare ansigtet var kønt, så var det ikke vigtigt med kroppen...og så havde han gjort sig den erfaring at de buttede piger var de bedste i sengen....hmm....
Knus Eva..som lever i cølibat...
Anmeld