Mødte liiiige en lækker fyr....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2009

Mira0911

dorthemus skriver:

Men der er jo forskel...hvis det er én man har lyst til at lære bedre at kende/blive kæreste med eller én man kun vil knalde. Der spiller udseende nok en større rolle.
Og det er vel ens for både mænd og kvinder...eller??

Det er helt sikkert forskelligt fra person til person...

Jeg går efter det indre... Har aldrig gået efter det ydre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

dorthemus

Eva skriver:

Tror du ikke de bare nyder der er en der vil det og ikke andet...det tror jeg.
Men selvfølgelig skal man jo tænde på hinanden, men det gør man vel også når man knalder.
Jeg tror de er ligeglade med joggingdragt og uglet hår, det skal jo bare af-griner
Men nu er jeg jo ikke sådan en der smider min fisse i grams..

Stadig ikke enig  Jeg tror altså ikke mange tænder på joggingdragt...uglet hår er en anden snak...
Jeg tror vi alle har brug for at føle os smukke i den andens øjne, hvadenten det er i kærestens eller i ham den hotte nye. Jeg ved godt, at der inden for parforholdets fire vægge er masser af følelser og kærlighed som gør, at vi ikke (heldigvis) er nødt til, at dulle os op hver gang der skal ske action i soveværelset...men jeg vil stadig vove den påstand, at vi (mænd og kvinder) helst vil tage os bedst ud når vi møder en potentiel ny

Anmeld

28. august 2009

dorthemus

Dutte84 skriver:

Det er helt sikkert forskelligt fra person til person...

Jeg går efter det indre... Har aldrig gået efter det ydre....

Klart! en lækker indpakning kompenserer på ingen måde for hvis fyren er en idiot...slet ikke, men der skal vel være et eller andet ved den andens udseende der tænder i første omgang  

Anmeld

28. august 2009

Honningblomst

Stadig ikke enig  Jeg tror altså ikke mange tænder på joggingdragt...uglet hår er en anden snak...
Jeg tror vi alle har brug for at føle os smukke i den andens øjne, hvadenten det er i kærestens eller i ham den hotte nye. Jeg ved godt, at der inden for parforholdets fire vægge er masser af følelser og kærlighed som gør, at vi ikke (heldigvis) er nødt til, at dulle os op hver gang der skal ske action i soveværelset...men jeg vil stadig vove den påstand, at vi (mænd og kvinder) helst vil tage os bedst ud når vi møder en potentiel ny

Jamen , det er jo den andne vej rundt...at man har lyst til at den anden skal synes man er lækker...men jeg tror bare ikke på at manden tænker over at føj, hun så da kedelig ud i dag. Er det ikke det mange kvinder synes er træls...at manden ikke ser det nye hår og flotte kjole osv...jeg tror bare han tænker på hvad der er under...
Men det er jo bare ud fra de oplevelser jeg har haft...jeg oplevet at mænd har tændt på at det ydre er lidt underspillet og kedeligt, og så bare frækt at pakke ud og komme ind til det lækre...undertøj og hel nøgenhed.
KNus..

Anmeld

28. august 2009

qp

Dutte84 skriver:

Så må han være typen der går efter udseendet... Jeg kan ikke klare fyre som er sådan, hvorfor kan de ikke bare en som man er... eller respektere en som man ser ud...

Uden at sige alt for meget, så dyrker vi nogle forskellige roller - og han går sgu op i, at jeg har de rigtige outfits på og ser lækker ud når jeg er sammen med ham. Jeg har det sgu på samme måde i hans selskab ... Det er ikke KUN sex i sig selv, det er HELE spillet - hvis du forstår.

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

qp skriver:

Uden at sige alt for meget, så dyrker vi nogle forskellige roller - og han går sgu op i, at jeg har de rigtige outfits på og ser lækker ud når jeg er sammen med ham. Jeg har det sgu på samme måde i hans selskab ... Det er ikke KUN sex i sig selv, det er HELE spillet - hvis du forstår.

Forstår det udmærket... Det må jo være dejligt...

Anmeld

28. august 2009

dorthemus

Eva skriver:

Jamen , det er jo den andne vej rundt...at man har lyst til at den anden skal synes man er lækker...men jeg tror bare ikke på at manden tænker over at føj, hun så da kedelig ud i dag. Er det ikke det mange kvinder synes er træls...at manden ikke ser det nye hår og flotte kjole osv...jeg tror bare han tænker på hvad der er under...
Men det er jo bare ud fra de oplevelser jeg har haft...jeg oplevet at mænd har tændt på at det ydre er lidt underspillet og kedeligt, og så bare frækt at pakke ud og komme ind til det lækre...undertøj og hel nøgenhed.
KNus..

Jo da...tror bare der er forskel når det handler det første møde
Personligt har jeg haft forskellige oplevelser der både støtter din og min påstand.

Kram

P.s. rart at du er tilbage

Anmeld

28. august 2009

qp

Dutte84 skriver:

Forstår det udmærket... Det må jo være dejligt...

It is... believe me .... Derfor tror jeg faktisk det ville ødelægge helhedsbilledet hvis han oplevede mig sådan!!

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

qp skriver:

It is... believe me .... Derfor tror jeg faktisk det ville ødelægge helhedsbilledet hvis han oplevede mig sådan!!

Hvad nu hvis han synes du ser sød ud når du ligner lort?

Anmeld

28. august 2009

Honningblomst

dorthemus skriver:

Jo da...tror bare der er forskel når det handler det første møde
Personligt har jeg haft forskellige oplevelser der både støtter din og min påstand.

Kram

P.s. rart at du er tilbage

Tak-smiler

Ok...men nu var det ud fra hvad trådstarter skrev...at møde en man ser i forvejen...ellers har du da ret. ved første møde sælger det da helt vildt med det ydre...det er jo det man først tænder på.

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.