Mødte liiiige en lækker fyr....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2009

Ni-ko-li-ne

hmm.... jeg må svare nej... jeg kender ikke den situation... for jeg er ligeglad med hvordan folk ser mig... har hvad jeg skal have her hjemme :0) så jeg har ikke brug for at gøre indtryk på andre fyre :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

Zeta

qp skriver:

støder ind i den "forkerte på det forkerte tidspunkt!? 

Går udfra at du mente den rigtige på det forkerte tidspunkt? men hvorfor må han ikke se dig helt naturligt?

Anmeld

27. august 2009

Zeta

ka-ri-na skriver:

hmm.... jeg må svare nej... jeg kender ikke den situation... for jeg er ligeglad med hvordan folk ser mig... har hvad jeg skal have her hjemme :0) så jeg har ikke brug for at gøre indtryk på andre fyre :0)

Naturlig skønhed og højt selvværd

Anmeld

28. august 2009

qp

Går udfra at du mente den rigtige på det forkerte tidspunkt? men hvorfor må han ikke se dig helt naturligt?

Ja det er nok den rigtige på det forkerte tidspunkt !!
Jamen for helvede, jeg lignede lort og følte mig af den grund slet ikke godt nok tilpas til, at gå over til ham og hilse.... Jeg lignede seriøst noget katten havde slæbt ind - havde gjort rent hele dagen (skulle opereres dagen efter), så alt skulle være klart og så skulle jeg liiige ind i byen og købe en symaskine... og jeg tænkte, at jeg ville tage mig et bad osv da jeg kom hjem igen og inden jeg skulle hente min søn.... Pga hvordan jeg så ud og derved følte mig, mistede jeg modet!

Anmeld

28. august 2009

Pia.

Griner.... Det kender jeg alt for godt... kan også liste langs murene hvis jeg støder på nogen hvor jeg ikke liiiiige er klar til at møde dem...
Har det lidt på samme måde med ex-kærester, de skal virkelig se hvad de er gået glip af - så nytter det jo ikke noget at jeg ligner noget der er løgn når de støder på mig.... .... De skulle jo gerne gå der fra og tænke wauuu hun er stadig lige så lækker som den gang 

Men jo kender det godt... HE HE.... Føler med dig...

Anmeld

28. august 2009

Fiona78

Zeta skriver:

Jeg spiser af samme grund kun økologisk, tilsætningsstoffer er out, og smagen af hårdt pumpet skinke fuld af vand, er lidt for Aldi-agtigt, et sted jeg iøvrigt aldrig har stillet mine ben. Så enig! Så nej ingen pushup trusse her, så kunne jeg ikke passe mine bukser og ville sikkert også bare blive anholdt for blurfærdighedskrænkelse *LOL*

Anmeld

28. august 2009

qp

Pia. skriver:

Griner.... Det kender jeg alt for godt... kan også liste langs murene hvis jeg støder på nogen hvor jeg ikke liiiiige er klar til at møde dem...
Har det lidt på samme måde med ex-kærester, de skal virkelig se hvad de er gået glip af - så nytter det jo ikke noget at jeg ligner noget der er løgn når de støder på mig.... .... De skulle jo gerne gå der fra og tænke wauuu hun er stadig lige så lækker som den gang 

Men jo kender det godt... HE HE.... Føler med dig...

Anmeld

28. august 2009

dorthemus

Åh ja maaange gange...desværre  Og man bare tænker: breeeems, bak bak bak, for guds skyld!!!!

Og hvorfor er det lige, at det (næsten) altid er når man ser lidt for joggingbukse-elastikslap-morgenhår og uden make-up-agtig ud, at man løber ind i drømmefyren...eller værre endnu EKS`en???

Anmeld

28. august 2009

ønskebørn74

Jeg tror at mange kvinder er vildt forfængelige og at det bunder i totalt usikkerhed eller lavt selvværd. At pakke sig ind i alt muligt er som at stå nede i Irma og købe en lækker steg i køddisken, men at tilberede den i ovnen for derefter at se den skrumpet ind til en tør kedelig steg, det er totalt turnorff!

Og så går jeg sgu ned og klager til butikschefen og får mine penge igen *G*

Naturlig skønhed er det eneste der tænder mig, der må da godt være lidt makeup, men har lagt mærke til at mange piger/kvinder, der kunne man stå med en dejskraber og skrælle 2-3 cm af, men dem griner man bare indvendigt af og går videre med et smil.

Frodige kvinder med kurver og spændstighed de rigtige steder er top dollar *G* I Irma vælger jeg altid modnet mørbrad eller ungkvæg, og man blir stort set aldrig skuffet.

God beskrivelse og er helt enig.. Bruger næsten aldrig makeup, kun til fest.. Og skulle jeg være træt og ligne udkidt grød.. Mener jeg at det er fortjænt og at det er ok at andre ser det... Jeg er jo bare mig, kurver og masser af humør.. Og manden elsker det  Og det er hans mening der er den eneste der tæller..

Anmeld

28. august 2009

qp

Zeta skriver:

Jeg tror at mange kvinder er vildt forfængelige og at det bunder i totalt usikkerhed eller lavt selvværd. At pakke sig ind i alt muligt er som at stå nede i Irma og købe en lækker steg i køddisken, men at tilberede den i ovnen for derefter at se den skrumpet ind til en tør kedelig steg, det er totalt turnorff!

Og så går jeg sgu ned og klager til butikschefen og får mine penge igen *G*

Naturlig skønhed er det eneste der tænder mig, der må da godt være lidt makeup, men har lagt mærke til at mange piger/kvinder, der kunne man stå med en dejskraber og skrælle 2-3 cm af, men dem griner man bare indvendigt af og går videre med et smil.

Frodige kvinder med kurver og spændstighed de rigtige steder er top dollar *G* I Irma vælger jeg altid modnet mørbrad eller ungkvæg, og man blir stort set aldrig skuffet.

Jeg ER forfængelig JA - det lægger jeg ikke skjul på overhovedet. Men ligefrem, at sige jeg har lavt selvværd og er usikker synes jeg liiiige over stregen her ... Det her handler ikke om, at jeg ikke tror at manden ikke ville kunne lide det han så (som jeg beskriver mig selv den dag) men det handler sgu om, at JEG har brug for, at FØLE mig lækker... og det gør jeg sgu ikke efter en halv dags rengøring hvor jeg hverken har nået i bad eller er kommet ud af joggingbukserne. Som sagt er dette en fyr jeg har et seksuelt forhold til og det synes jeg spiller en stor rolle i "mit møde med ham"... Hvis han var en potentioel kæreste og vi havde haft brugt meget tid på det indre ved hinanden ville udseende nok blive sekundært i denne situation - men sådan er det bare ikke når det er sex det handler om. Og jeg vil da have lov til, at påstå at ENHVER kvinde altid vil føle mere lækker hvis hun har gjort lidt ud af sig selv frem for, ikke at have været i bad og rende rundt i jogginsbukser!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.