Hjælp til sundere mad....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2015

Princesspigen

Mom skriver:

Det er jo sådan at jo mere man laver, jo mindre doven bliver man. At lave noget, skaber energi, og det virker som om, at du får mere at se til snart, så det er jo rigtig godt!

Ja lige præcis og ingen tvivl om det er min livsstil der har givet mig disse ekstra kilo.. Jeg er meget følsom og er jeg ked eller stresset glemmer jeg og spise og erstatter det hele med sukker istedet.. 

Men dette år er tid til forandring.. Men jeg ved os godt selv at jeg ikke bare skal kaste mig hovedkulds ud i en divideret slankekur for jeg er bange for jeg ikke kan holde den.. Så hellere lave lidt ændringer her og der hen ad vejen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2015

migxher

Her i graviditeten har jeg brugt gullerødder, agurkstænger osv. til at have liggende som mellem snack, og her sidst på aftenen hvis sulten melder sig (: Og så fungerer havregryn(de grove) til morgenmad super godt for mig, de holder mig godt mæt. Evt med lidt rosiner tilsat. 

Anmeld

2. januar 2015

Mami

Princesspigen skriver:

Det kunne man jo godt.. 

Er i forvejen meget til flødekartofler, korteletter i fad mm, men tænker det skal droppes lidt for en stund 

Prøv at tjekke hjerte foreningen "mad til rigtige mænd" det er meget sovs og kartofler agtigt  

Anmeld

2. januar 2015

Røverdatter

Princesspigen skriver:

Det lyder som noget jeg burde med er det sundt for kroppen med sådan noget ? 

Lyder næsten som en slanke miralel pille

Det er i hvert fald langt fra usundt for din krop. Der er sundt at tage kosttilskud hvis man er i underskud. Du kan købe chrom i matas og helsekostbutikker under mærket Pharma Nord "Bio-chromium" 

Altså det er jo en pille som fungerer ,m tilskud til kosten , så derfor er det stadigvæk vigtigt at spise sundt og varieret   der står også på alle pakker med forskellig kosttilskud "bør ikke træde i stedet for en varieret kost og sund livsstil". 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.