Tilbage efter tidlig selv betalt scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2014

malleS91

L&V skriver:

Syntes det virker lidt underligt omkring uge 4 vil man ha fortykkede slimhinder og ja det er det man vil ku se der og hjerteblink ka man først se fra +7 så ja lidt underlig melding. 

Hvad mener du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2014

L&V

malleS91 skriver:

Hvad mener du?

Ja at det er mærkeligt at lede efter noget man ik ville ku se nu og at du ska komme igen i næste uge for at se et hjerte som heller ik vil være der der hvis du kun er 6uger til den tid

Anmeld

29. december 2014

Os&lilledig

L&V skriver:

Ja at det er mærkeligt at lede efter noget man ik ville ku se nu og at du ska komme igen i næste uge for at se et hjerte som heller ik vil være der der hvis du kun er 6uger til den tid

Jeg er 6+2 idag. Og så hjerte blink idag. Og det er tidligt at kunne se hjerteblink! Så hvis du ikke er længere henne. Er det klart at de ikke kunne se hjertet endnu !

Anmeld

30. december 2014

malleS91

L&V skriver:

Hvad synes du så jeg skal gøre? 

Anmeld

30. december 2014

malleS91

Os&lilledig skriver:

Jeg er 6+2 idag. Og så hjerte blink idag. Og det er tidligt at kunne se hjerteblink! Så hvis du ikke er længere henne. Er det klart at de ikke kunne se hjertet endnu !

Så der er håb? 

Anmeld

30. december 2014

L&V

malleS91 skriver:

Hvad synes du så jeg skal gøre? 

Vente nogle uger endnu ellers ka du jo bruge formuer på det. 

Anmeld

30. december 2014

friis

Var det klinikken i cittipark ? 

Din historie lyder næsten præcis som min - jeg skal bare til 2. scanning i eftermiddag (en uge efter jeg var der sidst) 

hed han mon Tim ?

Anmeld

30. december 2014

Kløver

Jeg tror stadig du er gravid og med testene passer det godt med ca 4.5 uge og så giver scanningen mening  

har selv ved 4 uger set tykke slimhinder, uge 5 en lille mørk bobbel, uge 6 og 7 en lille blob og hjerteblink

jeg ville nok spare pengene og tage derind om 2 uger i stedet, så er du mere sikker på at se hjerteblink og en lille bønne  

Anmeld

30. december 2014

friis

Årgangs Mor skriver:

Jeg tror stadig du er gravid og med testene passer det godt med ca 4.5 uge og så giver scanningen mening  

har selv ved 4 uger set tykke slimhinder, uge 5 en lille mørk bobbel, uge 6 og 7 en lille blob og hjerteblink

jeg ville nok spare pengene og tage derind om 2 uger i stedet, så er du mere sikker på at se hjerteblink og en lille bønne  

Har du billede af uge 5 ?

Anmeld

30. december 2014

malleS91

friis skriver:

Var det klinikken i cittipark ? 

Din historie lyder næsten præcis som min - jeg skal bare til 2. scanning i eftermiddag (en uge efter jeg var der sidst) 

hed han mon Tim ?

Ja det var så

Åh det var i hvert fald en mand, kan godt passe han hed det, kan jeg ikke huske..

Hvordan er din? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.