Tilbage efter tidlig selv betalt scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2014

Kløver

malleS91 skriver:

Din ser lidt stor ud

Nogle dage gør meget ved det, og kan variere fra person til person og også om det er udvendig eller indvendig scanning. Sikker på i kan se meget mere om ca 2 uger har med vilje af samme årsag ventet og skal ind hvor jeg selv mener st være 7+0 selvom lægen diger jeg er 2 uger længere fremme. Jeg kan nu fint skimte den lille luftboble på din scanning  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2014

Lilotte87

Jeg ville teste hver eller hver anden dag med samme mærke test for at se om de blev tydligere. Og så ville jeg blive scannet igen om en uge. 

Rigtig meget held og lykke 

Anmeld

31. december 2014

l.kjoeller

Har lige set billedet. Jeg tror stadig  der er en chance 

Anmeld

31. december 2014

malleS91

Årgangs Mor skriver:

Nogle dage gør meget ved det, og kan variere fra person til person og også om det er udvendig eller indvendig scanning. Sikker på i kan se meget mere om ca 2 uger har med vilje af samme årsag ventet og skal ind hvor jeg selv mener st være 7+0 selvom lægen diger jeg er 2 uger længere fremme. Jeg kan nu fint skimte den lille luftboble på din scanning  

Mig og kæresten er også blevet enige om og vente for hvis hjerteblink er tidligt og se bare i uge 6 så burde det ikke kunne ses i næste uge hvor jeg måske kun er uge 5, så vil ikke risikere og blive mere utryg,  selvom scannings Kliniken mener det er bedst for os og komme i næste uge

Anmeld

31. december 2014

malleS91

Lilotte87 skriver:

Jeg ville teste hver eller hver anden dag med samme mærke test for at se om de blev tydligere. Og så ville jeg blive scannet igen om en uge. 

Rigtig meget held og lykke 

Jeg tør ikke teste mere de bekymre mig, og kæresten og jeg er blevet enige om og vente med endnu en scanning da jeg kun vil være ca 5 uger henne der og der kan man ikke se meget mere jo

Anmeld

31. december 2014

malleS91

l.kjoeller skriver:

Har lige set billedet. Jeg tror stadig  der er en chance 

Tak 

Også selvom han skulle trykke lidt for og finde den?

Anmeld

31. december 2014

l.kjoeller

malleS91 skriver:

Tak 

Også selvom han skulle trykke lidt for og finde den?

Ja. Den er jo vanvittigt  lille. 

Anmeld

31. december 2014

malleS91

l.kjoeller skriver:

Ja. Den er jo vanvittigt  lille. 

Haha ja nemlig.. kan jeg godt gå efter jeg er i uge 4 så?

Anmeld

31. december 2014

l.kjoeller

malleS91 skriver:

Haha ja nemlig.. kan jeg godt gå efter jeg er i uge 4 så?

Det tror jeg ja 

Anmeld

31. december 2014

Kløver

malleS91 skriver:

Mig og kæresten er også blevet enige om og vente for hvis hjerteblink er tidligt og se bare i uge 6 så burde det ikke kunne ses i næste uge hvor jeg måske kun er uge 5, så vil ikke risikere og blive mere utryg,  selvom scannings Kliniken mener det er bedst for os og komme i næste uge

Forstår jeg godt, det er årsagen til jeg selv venter, og først har bedtilt tid når jeg er tidligst 7+0 så er der god chance for hjerteblink. Sikker på det bliver en god oplevelse om et par uger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.