Hjemvendt fra scanning..
Jeg valgte og købe mig til en scanning for og få vished om jeg abortede eller ej i sidste uge..
var på en tysk scanningsklinik det var billigst, så det hele forgik på engelsk.. Han lavede en indvendig scanning af mig, og der var absolut intet og se, han kiggede rundt og fortalt, bl.a. at der var urin i min blære og at der var andet væske samling han kunne se, men om det var blod eller hvad det var vidste han ikke.. Men den lille sorte plet med fostret i som skulle ses, var der ikke.. Han begyndte så og snakke om en evt graviditet uden for livmoderen osv, efter lidt spurgte han så om han måtte trykke lidt, og frem kom en lille bitte sort plet, som kunne være forster sækken, men så lille at den ikke kunne ses ordentligt og heller ikke om den sad rigtigt eller noget..
han ville mene, uden og sige noget fast, at det så fint ud og at det var intakt osv, men det selvfølgelig var for tideligt og fortælle, da jeg ud for målingen kun er 4-5 uger henne..
Min blødning bekymrede ham lidt så jeg fik en recept på nogle piller som skulle sikre graviditeten lidt og så ville han se mig igen i næste uge så burde man kunne se både et lille foster, et hjerteslag og om alt er som det burde være..
Men indtil da skal jeg bare tage de piller, 3 om dagen og så holde øje med smerter..
Tør jeg være glad nu?
Kan jeg godt håbe og tro på det nu?
og hvor stor er chancen for en abort eller at det er uden for livmoderen?
og andre der har fået de piller før?
Anmeld