Tilbage efter tidlig selv betalt scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2014

malleS91

sne190810 skriver:

.

??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2014

malleS91

migxher skriver:

Ja det gad jeg da godt nok også godt vide. Mig bekendt kan man ikke få piller som kan holde på en graviditet hvis kroppen ellers er igang med at udstøde. 

utrogest hedder de

Anmeld

29. december 2014

esioul

malleS91 skriver:

så jeg kan fint tage det?

Ja det vil jeg mene. Men husk på at hvis kroppen udstøder, er der en grund til det. De kan ikke sikre noget. 

Anmeld

29. december 2014

malleS91

esioul skriver:

Ja det vil jeg mene. Men husk på at hvis kroppen udstøder, er der en grund til det. De kan ikke sikre noget. 

ja selvfølgelig

Anmeld

29. december 2014

l.kjoeller

malleS91 skriver:

de hedder utrogest

Er det stik piller? 

Anmeld

29. december 2014

Wik

malleS91 skriver:

altså du tror heller ikke jeg er gravid, eller tror du jeg mistede da jeg blødte sidste uge?

Jeg tror du muligvis er gravid i uge 4 eller 5 som du skriver, men da I ikke har set hjertelyd er det ikke sikkert jo. Har du blødt meget? 

Anmeld

29. december 2014

malleS91

l.kjoeller skriver:

Er det stik piller? 

Jamen ved det faktisk ikke helt, den er kuglerund 

Anmeld

29. december 2014

malleS91

Wik skriver:

Jeg tror du muligvis er gravid i uge 4 eller 5 som du skriver, men da I ikke har set hjertelyd er det ikke sikkert jo. Har du blødt meget? 

Jamen som sagt kunne vi næsten Heller ikke se det andet, blødte i 3 dage men ikke voldsom meget, men nok til jeg skulle bruge tampon

Anmeld

29. december 2014

Sandratoft

esioul skriver:

Mange i fertilitetbehandling får progesteron allerede fra 2+0 og frem til uge 12+0

Ahh ok det var jeg slet ikke klar over  

Anmeld

29. december 2014

L&V

Syntes det virker lidt underligt omkring uge 4 vil man ha fortykkede slimhinder og ja det er det man vil ku se der og hjerteblink ka man først se fra +7 så ja lidt underlig melding. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.