Hej Piger
Jeg har så meget brug for at komme ud med det her, at jeg har valgt at oprette denne profil.
Sagen er, at jeg lørdag ved et tilfælde opdagede, at min mand, som jeg har været sammen med i 15 år, har været mig utro - en gang for 3 år siden siger han - og hun blev gravid med hans barn og barnet er lige gammel med vores yngste barn. Han har altså knaldet med hende, da jeg var 2 mdr. henne i min 2. graviditet.
Han siger, at det var en fejl (julefrokost) og han elsker mig og kun mig og vores liv og har frygtet, at jeg ville forlade ham og har derfor intet sagt. Kvinden valgte at få barnet, da hun allerede var 30 og bange for, at hun ikke nåede at få børn ellers. Han skrev papirerne under og hun afstod fra børnepenge. Han har aldrig haft kontakt siden - siger han. Og han har aldrig fået bevist, om barnet var hans. Dog siger han kondomet brast og hun blev gravid, selvom hun var på p-piller.
Da vi alle har juleferie og jeg har haft huset fuld af gæster, er jeg ved at springe indvendigt. Jeg ryster på hænderne og græder mine tårer, når ingen ser det. Sidder her med to små børn.
Han husker end ikke, om han har været til læge og blive undersøgt for diverse sygdomme bagefter og han har ikke undersøgt, hvad der ville ske arvemæssigt, hvis han pludseligt gik bort. Nogen der ved, om man kan sikre sig mod det?
Jeg er fuld af praktiske ting omkring det. Hvad nu hvis børnene finder hinanden på facebook end dag? Vores navn er meget specielt. OG hvad nu hvis han havde fået en seksuelt overført sygdom. Og hvad nu hvis barnet en dag banker på døren? Jeg kan slet ikke forholde mig til vores forhold. Troede at jeg vidste alt. Troede på ham. Troede ikke, at han ville sætte alt det vi har på spil. Føler mig forrådt, fortvivlet og dum
Hjælp hvad ville i gøre? Hilsen en fortvivlet mor
Anmeld