Julegave fra x'kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2014

Hertz

Syg holdning ts har synes jeg. Vores børns kreationer fylder nu heller ikk hele huset, men vi har en væg i køkkenet der bliver hængt tegninger osv op på. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Du er virkelig langt ude. 

1. Du har selv valgt en der har børn i forvejen. 

2. Det er HANS gave så han må bestemme. Eller bestemmer du alting???? 

3. Det væreste  ved alt det du skriver er at tænk at du også har den indstilling overfor DIT EGET BARN 

min datter er kun 4 måneder. Men når hun en gang kan tegne og lave ting. Såå nøj hvor bliver jeg stolt når hun kommer hjem fra børnehave eller hvor det er fra og siger mor det er en gave til dig hvor vil jeg dog være rørt og mega stolt og den skulle i hvert fald HÆNGES OP. STAKKELS DEN PIGE HUN HAR IKK HAFT MULIGHED FOR AT VÆLGE DIG FRA. Og ikk mindst 

stakkels dit barn

Anmeld

27. december 2014

Mor til Ella

DET Poulsen skriver:

Første spørgsmål drejer sig om om man virkelig skal finde sig i og accepterer at have kreationer i form af en kalender stående fremme af kærestens datter, som x'en har lavet og datteren giver i julegave til far og resten af familien.. Jeg er helt med på at jeg intet han sige om at den er lavet, elker at familien har den stående fremme, men skal jeg virkelig se på den hele næste år.. Jeg mener selvfølgelig ikk den skal smides ud eller noget, men jeg ville da være mere komfortabel med at datteren fik den hængt op på hendes værelse, eller noget.. 

Oven i købet er jeg selv en habil hobbyfotograf som gerne dekorere vores hjem med mine egne billeder, og det er jo ikke fordi jeg ikke gider se på datteren, men helt ærlig gider jeg ikke have x'en til at have noget stående og fra deres liv.. 

Med mindre det er en bikini kalender med 12 billeder af pigens mor, jo så synes jeg bestemt du skal acceptere at din mands datters gave skal have en plads

Anmeld

27. december 2014

lineog4

DET Poulsen skriver:

Første spørgsmål drejer sig om om man virkelig skal finde sig i og accepterer at have kreationer i form af en kalender stående fremme af kærestens datter, som x'en har lavet og datteren giver i julegave til far og resten af familien.. Jeg er helt med på at jeg intet han sige om at den er lavet, elker at familien har den stående fremme, men skal jeg virkelig se på den hele næste år.. Jeg mener selvfølgelig ikk den skal smides ud eller noget, men jeg ville da være mere komfortabel med at datteren fik den hængt op på hendes værelse, eller noget.. 

Oven i købet er jeg selv en habil hobbyfotograf som gerne dekorere vores hjem med mine egne billeder, og det er jo ikke fordi jeg ikke gider se på datteren, men helt ærlig gider jeg ikke have x'en til at have noget stående og fra deres liv.. 

Det er vel også din mands hjem. Hvis han vil have den fremme så må du vel bare bide det i dig....

Anmeld

27. december 2014

Fru Frederiksen.

Du er nød til at arbejde med dit selvværd , så du kan blive tilpas med at se billeder af din kærestes datter hverdag. Tænk hvis hun en dag bliver nød til at flytte hjem til jer. Det ville også være en god ide i forhold til jeres søn, når han bliver større bliver han da ked af,  at du ikke gider at have de fødselsdagsgaver osv han gennem tiden vil lave til dig og hans far hængende . Det er en del af at blive voksen og lære at man ikke kan styre alt. Held og lykke ..

Anmeld

27. december 2014

l.kjoeller

DET Poulsen skriver:

Helt ærligt, men jeg ville sku os hænge den kalender, hvis det var MIN søn Som han havde lavet med hans far, inde på hans værelse.. 

Spørger  ikke for at være flabet  men er du jaloux på hende ? Foragter hende? Siden det at hun  har været involveret i gaven kan genere dig 

Anmeld

27. december 2014

l.kjoeller

DET Poulsen skriver:

Iøvrigt gider jeg heller ikke have børnekreationer til at hænge eller stå fremme.. Så min egen knægts ting lavet her og der står også og pynter på HANS værelse.. Gider simpelthen ikke se på grimme ting og ja langt det meste er GRIMT..  Inkl kalenderen.. 

Det er da for hulen  lavet med kærlighed til dig det din søn laver..bliver du slet ikke stolt? Overfladisk holdning  .undskyld 

Anmeld

27. december 2014

l.kjoeller

DET Poulsen skriver:

Sådan har jeg altid haft det, og har nok tænkt at der kan være plads til en tegning, som kan blive skiftet ud efter ønske fra barnet.. Jeg giver aldrig udtryk for noget er grimt, men at det er fint og kom vi sætter det ind på værelset.. Det handler sku da om hvordan man levere den.. Min søn er kun stolt af at må have hans ting på værelset - det sku noget fis at jeg ikke værdsætter min unges ting, bare fordi det udstiller på hans værelse.. Har det altid været sådan, så opfattes det jo ikk som mærkeligt.. 

Du værdsætter  det jo ikke hvis du synes det er grimt og ikke gider se på det. 

Anmeld

27. december 2014

l.kjoeller

Ville du blive ked af det hvis din kæreste bad dig pille dine hobbyfotografier ned da han synes de er grimme? Tænk den tanke næste  gang du vælger at tingene  hører til på børnenes værelse og ikke i stuen 

Anmeld

27. december 2014

EnGodMor

Nu har jeg ikke læst de andre svar der er kommet. 

Men hvor gammel er hans datter? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.