Julegave fra x'kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.668 visninger
143 svar
536 synes godt om
27. december 2014

Mor, Skilt,Bonusmor

Første spørgsmål drejer sig om om man virkelig skal finde sig i og accepterer at have kreationer i form af en kalender stående fremme af kærestens datter, som x'en har lavet og datteren giver i julegave til far og resten af familien.. Jeg er helt med på at jeg intet han sige om at den er lavet, elker at familien har den stående fremme, men skal jeg virkelig se på den hele næste år.. Jeg mener selvfølgelig ikk den skal smides ud eller noget, men jeg ville da være mere komfortabel med at datteren fik den hængt op på hendes værelse, eller noget.. 

Oven i købet er jeg selv en habil hobbyfotograf som gerne dekorere vores hjem med mine egne billeder, og det er jo ikke fordi jeg ikke gider se på datteren, men helt ærlig gider jeg ikke have x'en til at have noget stående og fra deres liv.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

Nystart

DET Poulsen skriver:

Første spørgsmål drejer sig om om man virkelig skal finde sig i og accepterer at have kreationer i form af en kalender stående fremme af kærestens datter, som x'en har lavet og datteren giver i julegave til far og resten af familien.. Jeg er helt med på at jeg intet han sige om at den er lavet, elker at familien har den stående fremme, men skal jeg virkelig se på den hele næste år.. Jeg mener selvfølgelig ikk den skal smides ud eller noget, men jeg ville da være mere komfortabel med at datteren fik den hængt op på hendes værelse, eller noget.. 

Oven i købet er jeg selv en habil hobbyfotograf som gerne dekorere vores hjem med mine egne billeder, og det er jo ikke fordi jeg ikke gider se på datteren, men helt ærlig gider jeg ikke have x'en til at have noget stående og fra deres liv.. 

Nu er det vel datteren og ikke eksen der er på billederne på kalenderen?

Anmeld

27. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

What?  Det kan du da ikke mene.

Anmeld

27. december 2014

Maja88

Er det ikke datteren på billederne??

Anmeld

27. december 2014

Valle81

Hvis der kun er billeder af datteren i kalenderen, ja så skal du finde dig i at have den hængende hele næste år!

Det er din mands datter, og det er da det mest naturlige - at du ikke tænker dette, finder jeg yderst mærkværdigt.

Hvis der er billeder af eksen i kalenderen, synes jeg måske, at det er en anden sag, men nu datteren har givet den, så ville jeg nok bide i et MEGET surt æble og stadig lade den hænge:0)

Anmeld

27. december 2014

SandraXOXO

Omg ?! Det er en joke for at skabe røre i andedammen herinde ik? Eller er du virkelig så langt ude at datteren ikke må give sin far en kalender med billeder i gave bare fordi hun har lavet den sammen med sin MOR? Håber aldrig mine børns far finder en kæreste som dig! Mine bonus unger måtte lave alle de gaver til deres far de har lyst til. Både med og uden hjælp fra deres mor og de ville få plads lige midt i huset sammen med mine børns ting! Jeg er virkelig harm over dit indlæg! Skam dig. 

Anmeld

27. december 2014

Ka+Ma=Be

Det tog ikke lang tid at skabe dårlig stemning

Ja jeg ville lade den hænge! det kan  du nok ikke  rigtigt gøre noget ved så længe der er delebørn involveret

Anmeld

27. december 2014

l.kjoeller

Ja det mener jeg helt bestemt du skal. Hvis det betydet noget for din kæreste. Og endnu vigtigere  betyder  det nok  meget for datteren. Det kommer sammen med et forhold  med bonus børn. 

Anmeld

27. december 2014

TNBC

DET Poulsen skriver:

Seriøst?? Det er vel billeder af datteren der er i kalender, som xen(hvilket jeg synes er sødt) og datteren har lavet til hendes far. Det er vel meget normalt at man laver noget med sit barn til den anden forælder.

Men siden du stejler sådan, gætter jeg på at der er billeder af exen også... Men det ville jeg sku bide i mig, jeg er sikker på at datteren er glad for gaven til hendes far, og det er en gave til hendes far, så er det sku da mærkeligt hvis den hænger inde på datterens værelse.

Jeg synes du sparker en stemning op over noget der er for dumt at gøre det over.

Anmeld

27. december 2014

LinLin

Ja det synes jeg man skal!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.