DET Poulsen skriver:
Første spørgsmål drejer sig om om man virkelig skal finde sig i og accepterer at have kreationer i form af en kalender stående fremme af kærestens datter, som x'en har lavet og datteren giver i julegave til far og resten af familien.. Jeg er helt med på at jeg intet han sige om at den er lavet, elker at familien har den stående fremme, men skal jeg virkelig se på den hele næste år.. Jeg mener selvfølgelig ikk den skal smides ud eller noget, men jeg ville da være mere komfortabel med at datteren fik den hængt op på hendes værelse, eller noget..
Oven i købet er jeg selv en habil hobbyfotograf som gerne dekorere vores hjem med mine egne billeder, og det er jo ikke fordi jeg ikke gider se på datteren, men helt ærlig gider jeg ikke have x'en til at have noget stående og fra deres liv..
Seriøst?? Det er vel billeder af datteren der er i kalender, som xen(hvilket jeg synes er sødt) og datteren har lavet til hendes far. Det er vel meget normalt at man laver noget med sit barn til den anden forælder.
Men siden du stejler sådan, gætter jeg på at der er billeder af exen også... Men det ville jeg sku bide i mig, jeg er sikker på at datteren er glad for gaven til hendes far, og det er en gave til hendes far, så er det sku da mærkeligt hvis den hænger inde på datterens værelse.
Jeg synes du sparker en stemning op over noget der er for dumt at gøre det over.
Anmeld