Nu er vi kommet på plads i vores eget - jeg blev egentlig ret hurtig klar over at jeg ganske enkelt ikke gider døje med alle uenigheder der kan opstå med en partner med børn og deres dertilhørende liv hos en tredje part som jeg nu vælger at vælge fra som mulig involverende i mit liv.. Jeg vil ikke sætte mit barn i en verden hvor der konstant vil være uoverensstemmelse på rigtig og forkert mellem børn. Jeg vil aldrig igen finde sammen med en mand som har børn i forvejen.. De søskende min søn skal vokse op med skal have lige vilkår som han - det andet er for forvirrende for ham og for frustrerende for mig..
Manden vil have kalenderen stående fremme fordi han ikke vil gøre datteren ked af det, men stadig deler han min holdning om at det er utrolig invaderende og tankeløst af x'en..
Plus, jeg ikke vil møde primærmødre som jer, ligesom i ikke vil ønske jeres børn får en bonusmor som mig..
Jeg egner mig ganske enkelt ikk til det - livet som bonusmor frygtelig utaknemmelige og man skal finde sig i mere end jeg vil udsætte mig selv for..
Anmeld