Julegave fra x'kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2014

Mother-love

Hold da op jeg er helt mundlam

hvordan kan man have sådan en tankegang.???

self er de ting børnene kommer hjem med ikke altid super fantastiske, men synes godt nok det er usmageligt at du ser sådan på  det. Håber da godt nok ikke du giver udtryk for hvor grimme du synes tingene er når din søn kommer hjem med noget til dig.

børn ligger deres kærlighed i de ting de laver til dem de elsker omkring sig. Jeg ville aldrig sætte de ting min datter kommer hjem med ind på hendes værelse, for jeg ville da være ked af at de blev ødelagt fordi hun ville lege med det.

Min datter  kommer altid hjem med alverdens tegninger og nej de er da ikke super fantastiske alle sammen. Men de bliver hængt på køleskabet og når der begynder og knibe med pladsen kommer de i en mappe. 

Hvis min datter havde lavet nogle ting til hendes far og hvis hans kæreste sagde det samme som dig så tror jeg sgu godt nok jeg havde klappet hende en. Ja undskyld. Men hold kæft hvor synes jeg du er usmagelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

TNBC

DET Poulsen skriver:

Iøvrigt gider jeg heller ikke have børnekreationer til at hænge eller stå fremme.. Så min egen knægts ting lavet her og der står også og pynter på HANS værelse.. Gider simpelthen ikke se på grimme ting og ja langt det meste er GRIMT..  Inkl kalenderen.. 

Du er sku da et positivt menneske.. Siger du også til børnene at tingene er grimme, eller bliver de bare gemt væk?

De er børn , ikke kunstnere. De laver en fin gave, brugt tid på det.. Stakkels børn.

Anmeld

27. december 2014

Mor, Skilt,Bonusmor

Sådan har jeg altid haft det, og har nok tænkt at der kan være plads til en tegning, som kan blive skiftet ud efter ønske fra barnet.. Jeg giver aldrig udtryk for noget er grimt, men at det er fint og kom vi sætter det ind på værelset.. Det handler sku da om hvordan man levere den.. Min søn er kun stolt af at må have hans ting på værelset - det sku noget fis at jeg ikke værdsætter min unges ting, bare fordi det udstiller på hans værelse.. Har det altid været sådan, så opfattes det jo ikk som mærkeligt.. 

Anmeld

27. december 2014

TNBC

DET Poulsen skriver:

Hvis min søn havde lave en kalender hos hans far til mig, så ville den komme på hans værelse, og derved IKKE blive gemt væk.. Men jeg gider ikke se på ting jeg ikke har været med bestemmende om, og det skal visuelt passe ind i hjemmet.. 

OMG!! Skal du bestemme ALT hvad børnene laver? Har din kæreste ikke noget at skulle have sagt? Over sine egne gaver...??

Du behøver ikke dekorere hele huset med det, men at der hænger en kalender i køkkenet, eller der står en ting de har lavet i vinduet.. Hvad ødelægger det? Hvad hvis de laver en juledekoration? Må den så heller ikke komme på juletræet?

Anmeld

27. december 2014

mor88

DET Poulsen skriver:

Iøvrigt gider jeg heller ikke have børnekreationer til at hænge eller stå fremme.. Så min egen knægts ting lavet her og der står også og pynter på HANS værelse.. Gider simpelthen ikke se på grimme ting og ja langt det meste er GRIMT..  Inkl kalenderen.. 

Fuck, en lorte mor, altså!!!!

Anmeld

27. december 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
DET Poulsen skriver:

Hvis min søn havde lave en kalender hos hans far til mig, så ville den komme på hans værelse, og derved IKKE blive gemt væk.. Men jeg gider ikke se på ting jeg ikke har været med bestemmende om, og det skal visuelt passe ind i hjemmet.. 

Wow. Jeg håber da, dit barn altid passer visuelt ind i hjemmet... 

Du har været medbestemmende om at sætte barn/børn i verden - dermed inviterer man i mine øjne også både tegninger, ler-rædsler og uæstetisk legetøj indenfor. 

Anmeld

27. december 2014

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ikke alle har de samme meninger og holdninger og det skal der være plads til!

husk at holde en sober tone selvom I ikke er enig med trådstater.

/staff

Anmeld

27. december 2014

TNBC

Mor og meget mere skriver:

Wow. Jeg håber da, dit barn altid passer visuelt ind i hjemmet... 

Du har været medbestemmende om at sætte barn/børn i verden - dermed inviterer man i mine øjne også både tegninger, ler-rædsler og uæstetisk legetøj indenfor. 

Det håber jeg også, ellers bliver han sendt ind på værelset.

Er helt enig med dig.

Ja, børn laver så mange ting og nej de behøver ikke at være kunstværker, for de er sku små børn. Jeg lavede en tegning af ungernes fødder og hænder, da deres far havde fødselsdag, og jeg indrømmer den var sku ikke køn, men faren var ligeglad, for det var noget hans børn(og jeg) havde lavet til ham, og det er meget mere værd end noget man kan købe.

Man behøver jo ikke at dekorere hele sit hjem med det, men at hænge tegninger på køleskabet, en kalender(Hvordan kan ikke kalender være grim..?? Altså så meget at den ikke engang kan hænge fremme), lerfigurer i vinduet/hylde... Jeg synes det er hyggeligt at se hvad børn nu har lavet.

Og de er så stolte.. Man sætter en gaver man selv har givet, ind på sit eget værelse, hvorfor skal børn så? Og hvad skal et lille barn med en kalender?

Anmeld

27. december 2014

sne190810

mor88 skriver:

Fuck, en lorte mor, altså!!!!

Fuck, en lorte kommentar, altså!!! 

Unødvendigt og virkeligt ukonstruktivt  at smide ind i debat, som allerede er ved at køre af sporet. 

Anmeld

27. december 2014

MyLove E

Jule Drama 

Jeg er bestemt ikke enig med TS.

Selvfølgelig skal den kalender op og hænge og ja det skal du finde dig i. 

Synes måske også det er forkert at du ikke har din søns ting  fremme. MEN det bestemmer du jo selv.

Og som du skriver sådan har det altid Været,  så han ikke til andet.

Det er ikke pænt at kalde dig en lorte mor. 

Jeg tænker lidt, nu har vi i år fået salt og peber sæt som vores søn har malet. Ville du også sætte det på hans værelse?  Min søn ville synes det var mærkeligt, for man bruger jo ikke salt og peber der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.