Julegave fra x'kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2014

lineog4

mor:) skriver:

Mine forældre udstillede ikke nogen af mine kreationer. Da jeg var mindre gjorde det ikke noget, men da jeg blev lidt ældre kunne jeg ikke forstå hvorfor en gave til min mor skulle stå på mit værelse - gaven var jo ikke til mig. Jeg kunne aldrig finde på at gøre det med/mod mine børn, for jeg husker følelsen og den var ikke særlig rar.

Men hvis ts er vokset op på den måde, og hun ikke husker det som noget skidt, kan jeg gost forstå at hun gøre det samme som sin mor.

til ts:  personligt synes jeg det er ærgeligt børnene skal reduceres til etværelse, da netop stuen er familiens  samlingspunkt. 

Skægt når du skriver der, så husker jeg at jeg havde købt en sæbe for mine egne penge til min far - første år hvor jeg selv købte gaver har været under 10 år. Jeg havde ikke set eller vidste ikke man skulle kigge efter, at det var en sæbe til børn. Og så fik jeg den jo bare, ikke noget problem Line... Aldrig aldrig aldrig har jeg været så ked af det, gaven var jo til ham og ikke til mig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Skægt når du skriver der, så husker jeg at jeg havde købt en sæbe for mine egne penge til min far - første år hvor jeg selv købte gaver har været under 10 år. Jeg havde ikke set eller vidste ikke man skulle kigge efter, at det var en sæbe til børn. Og så fik jeg den jo bare, ikke noget problem Line... Aldrig aldrig aldrig har jeg været så ked af det, gaven var jo til ham og ikke til mig... 

Øv det var da også uheldigt. Men det giver netop ingen mening at man laver/køber en gave til en person og man selv skal beholde det. 

Jeg stoppede ret hurigt med at lave gaver til mine forældre. 

Anmeld

29. december 2014

l.kjoeller

Babyklokke skriver:

Jamen jeg hader faktisk at være bonusmor når jeg kan se hvor surt og negativt der bliver snakket om en bonusmor. Jeg er på ingen måde stolt af at fortælle at jeg er bonusmor, for lige med et er man dømt til at være en egoistisk *ælling. Og sådan er det generalt i de tråde jeg læser som omhandler bonusforældre. 

Og jeg forstår ikke hvorfor det skal være sådan. Barnet har ikke valgt mig som bonusmor, men jeg har da heller ikke valgt barnet som bonusbarn! Jeg valgte faren, og kunne ligesom ikke vælge imellem hvilket barn jeg gerne ville have skulle følge med. Vi må respektere hinanden og finde ud af det. 

Jeg syntes ihvertfald ikke at det har været jorden letteste opgave at skulle være så tæt med en andens barn. Jeg har følt mig super dårlig tilpas mange gange, men jeg elsker min mand og så må jeg få det bedste ud af det med barnet.. 

Jeg elsker ikke min mands barn, jeg holder af hende, hjælper hende med det jeg nu kan, henter og bringer osv osv og nogle gange er hun så pisse irriterende at jeg kunne skride fra det hele, men igen er det manden jeg valgte. 

Det skal ikke være et indlæg som starte mødrenes krig herinde, men mere bare for at i ville få forståelsen af hvordan det er at være bonusmor og kun blive snakket dårligt om selvom man virkelig gør sit bedste. 

Jeg  synes ikke det er negativ  at være bonusmor  vil jeg lige pointere.  Mega vigtig rolle. Begge mine bonusforældre har stor betydning  for mig også i voksenlivet. Så den rolle skal du være stolt af 

Anmeld

29. december 2014

lineog4

mor:) skriver:

Øv det var da også uheldigt. Men det giver netop ingen mening at man laver/køber en gave til en person og man selv skal beholde det. 

Jeg stoppede ret hurigt med at lave gaver til mine forældre. 

Og jeg laver stadig til min mor 

For mig er de hjemmelavede gaver tusind gange bedre end de købte. Vi har i år besluttet at til næste år skal gaverne til de voksne være genbrug eller hjemmegjort....

Anmeld

29. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
lineog4 skriver:

Og jeg laver stadig til min mor 

For mig er de hjemmelavede gaver tusind gange bedre end de købte. Vi har i år besluttet at til næste år skal gaverne til de voksne være genbrug eller hjemmegjort....

Hvor hyggeligt

Anmeld

30. december 2014

Goggelogge

DET Poulsen skriver:

Iøvrigt gider jeg heller ikke have børnekreationer til at hænge eller stå fremme.. Så min egen knægts ting lavet her og der står også og pynter på HANS værelse.. Gider simpelthen ikke se på grimme ting og ja langt det meste er GRIMT..  Inkl kalenderen.. 

Ved du hvad, det er simpelthen så grimt sagt, gør dog din dreng glad og ikke hver så negativ!

Anmeld

30. december 2014

FruK

Når I har fået den af hans barn, så ja... Så ville jeg have den hængende fremme. Alt hvad mine børn laver til mig får en plads herhjemme - og jeg er glad for det. Også selvom det ikke passer i Bo Bedre. 

Når det er sagt, så ville jeg aldrig lave en kalender til min eks - netop fordi jeg jo ikke ved, om de ville have lyst til at have den hængende. Jeg ville gerne hjælpe med at lave en gave, men ville nok have fundet på et eller andet kreativt, som havde været mere barnets værk, end den voksne.

Anmeld

31. december 2014

Mor, Skilt,Bonusmor

Jeg er nu klar over jeg ikke egner mig som bonusmor, så jeg valgte igår at flytte fra manden.. Min søn og jeg, har vist bedre af at være os selv, og med vores egne normer så ingen bliver fornærmet elker skuffet eller bonusbørn som han ender med at hade fordi der er sær regler og overdrevet kærlighedserklæringer hveranden weekend pga savnet i hverdagene.. 

Anmeld

31. december 2014

BinaMor

DET Poulsen skriver:

Jeg er nu klar over jeg ikke egner mig som bonusmor, så jeg valgte igår at flytte fra manden.. Min søn og jeg, har vist bedre af at være os selv, og med vores egne normer så ingen bliver fornærmet elker skuffet eller bonusbørn som han ender med at hade fordi der er sær regler og overdrevet kærlighedserklæringer hveranden weekend pga savnet i hverdagene.. 

pga kalenderen og dit indlæg herinde??

Anmeld

31. december 2014

Lisbeth1985

DET Poulsen skriver:

Jeg håber,at du har talt tingene grundigt igennem med din kæreste?

Du skal jo være sikker på,at du laver den rigtige beslutning!!

Held og lykke fremover :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.