MiaP skriver:
Her:
Det har da intet at gøre med at være fanatisk, at man vil sit kommende barn det bedste.
(Ergo det vil dem der har farvet hår altså ikke?)
Det er trods alt kun i sølle 9 måneder, og i sølle 9 måneder kan jeg sagtens leve uden parfume, hårfarve(farver dog ikke hår) mm. hvis det kan give min lille dreng den bedste start på livet og mindsket risiko for allergi mm. senere i livet.
(Dem der farver hår ønsker ikke at give deres lille en god start på livet)
Sådan læser jeg det der står mellem linjerne.!!!!
Men søde ven..
Hvis du som gravid, vælger at farve hår, velvidende om de risiko der er, og der kan give mulige senfølger for dit ufødte barn - handler du så efter hvad der er bedst for dit ufødte barn?
Nej!
Du handler efter egne følelser og behov, hvilket også er fint nok - vi lever i et frit land ;-) MEN så må man da også stå ved den fakta som ligger i, at du har trodset nogle anbefalinger, som er lavet for netop at give ufødte børn den bedst mulige start på livet ift feks allergier.
Om det gør dig til en god eller dårlig forældre, det er der ikke kommenteret på, det er nok mere et spørgsmål om hvordan man fortolker overstående.
Desuden har det jo også noget at gøre med hvordan den enkelte definere hhv. En "god" og en "dårlig" forældre, før man begynder at kaste med de betegnelser.
.. Hvis du spørger mig.
Anmeld