lillespir24 skriver:
Jah lad os lave et samfund hvor vi er bange for alt og graver de gravide ned i en bunker i de 9 mdr de er gravide ej joke håber selv du kan høre det er lidt åndssvagt jeg gør da personligt selv alt hvad jeg kan for at undgår tilsætnings stoffe og allergi fremkaldene ting men men men vi gravide er ikke døde og skal kunne
lev tros alt men du har din mening og jeg har min og så behøver homon krigen vist ikke bliver optrukket mere i sandet end dette
Er det ikke også lidt vildt, at sammenligne det med at undgå at farve hår i 9 måneder, til at så kan man lige så godt grave sig ned i en bunker i 9 måneder?

Men altså så for at svare dig, nej jeg kan ikke se det er åndsvagt og syntes også sagtens man kan leve ordentlig med livskvalitet i de 9 måneder man er gravid, og undgår at farve hår.
Hvis folk føler de mister SÅ meget ved ikke at farve hår, er det måske andre issues med dem selv, som skal bearbejdes, i stedet for bare at kalde dem som ikke farver hår hysteriske og åndsvage.
Men jeg er måske også bare lidt miljøskadet, af at have en mor som har arbejdet i frisørfaget hele sit liv, og nu betaler for det med diverse lungelidelser og allergier.
Anmeld