Hvad ville du gøre ? Skilsmisse blandt bedsterne .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2014

Bshizzle

Undskyld.. Men skal din Mor's skilsmisse grund gå ud over resten af familien? 

Hvis din Mor's mand ønsker at bevare rollen som Bedstefar som han har været i SÅ mange år nu, så lad ham endelig det!! 

Det er kun fantastisk han vil det 

Så må din Mor lære at acceptere det er sådan.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Helt enig . Blev bare i tvivl om det var egoistisk af mig. Nej det er han som sådan ikke , vi bor i samme by som min mor men hun viser ikke synderligt interesse for os. Han er flyttet til anden landsdel men har sommerhus her , så vi ses når han er her . Han giver julegaver til børnene og min mor virker til at finde det irreteret  Så det har sat mine tanker i gang

Jeg tror hun reagere sådan fordi han ikke er biologisk, så fordi de ikke er sammen bør han ikke have noget med dem at gøre. Også fordi hun har en ny.

Men du må forklare at han er deres bedstefar, og det må hun bare acceptere. 

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Undskyld.. Men skal din Mor's skilsmisse grund gå ud over resten af familien? 

Hvis din Mor's mand ønsker at bevare rollen som Bedstefar som han har været i SÅ mange år nu, så lad ham endelig det!! 

Det er kun fantastisk han vil det 

Så må din Mor lære at acceptere det er sådan.. 

Tjaa ved det ski ikke ?? Der var mange følelser i den skilsmisse, da ønsket var hans pga anden kvinde. Hun fandt relativt hurtigt en ny som hun er gift med idag . Det er 2-3 år siden, jeg valgte at bevare kontakten til bedstefar af hensyn til mine børn. Det har været svært for min mor og tror ærligt stadigvæk det genere hende 

Anmeld

26. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Kort fortalt - mine forældre bliver skilt da jeg er omkring de 11 . Min mor har fundet en anden som hun bliver gift med og får 2 børn med. Jeg har ikke boet med min mor og hendes nye mand , men alligevel kommer han til at fylde en stor plads hos mig igennem den tid . Da opvæksten hos min far bærer præg af svigt og sidenhen mister jeg kontakten til min egen far fremtil jeg får børn . Hvor jeg vælger at tage kontakt til min far . Da jeg får børn bliver min mors mand bedstefar til mine børn, bedstefar udfylder rollen og tar dem til sig som sine egne og ungerne elsker ham. Da kontakten har været brudt med min far , er det naturligt at det er bedstefar der får den tætte relation til mine børn og mig . Desværre bliver min mor og ham skilt da mine unger er 11 år . 

Hvad ville du gøre i denne situation i forhold til børn & bedstefar ?? 

Lade ham se dem ligesom  din mor og på lige  vilkår 

Anmeld

26. december 2014

Stimap

Anonym skriver:

Kort fortalt - mine forældre bliver skilt da jeg er omkring de 11 . Min mor har fundet en anden som hun bliver gift med og får 2 børn med. Jeg har ikke boet med min mor og hendes nye mand , men alligevel kommer han til at fylde en stor plads hos mig igennem den tid . Da opvæksten hos min far bærer præg af svigt og sidenhen mister jeg kontakten til min egen far fremtil jeg får børn . Hvor jeg vælger at tage kontakt til min far . Da jeg får børn bliver min mors mand bedstefar til mine børn, bedstefar udfylder rollen og tar dem til sig som sine egne og ungerne elsker ham. Da kontakten har været brudt med min far , er det naturligt at det er bedstefar der får den tætte relation til mine børn og mig . Desværre bliver min mor og ham skilt da mine unger er 11 år . 

Hvad ville du gøre i denne situation i forhold til børn & bedstefar ?? 

Du har gjort det helt rigtige... Bevaret kontakten mellem dine børn og deres bedstefar.... Selvom din mor er bitter/sur over måden deres forhold sluttede på, burde hub være lykkelig for, at han stadig ønsker at være en del af dine børns liv, selvom han ikke længere ønsker hende... 

Han er deres bedstefar, har været der altid for dig og dine børn .. Han lyder som en fantastisk mand, der vil jer det bedste... 

Anmeld

26. december 2014

Frk.S

Jeg er fuldstændig enig med de andre. Selvfølgelig skal i bevare kontakten. Hvis der er nogen der er egoistisk, er det da din mor, hvis hun har et problem med at hendes exmand stadig holder af hendes datter og børnebørn, og ønsker at se dem, selvom de ikke er hans biologisk. 

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

Stimap skriver:

Du har gjort det helt rigtige... Bevaret kontakten mellem dine børn og deres bedstefar.... Selvom din mor er bitter/sur over måden deres forhold sluttede på, burde hub være lykkelig for, at han stadig ønsker at være en del af dine børns liv, selvom han ikke længere ønsker hende... 

Han er deres bedstefar, har været der altid for dig og dine børn .. Han lyder som en fantastisk mand, der vil jer det bedste... 

Tak for svar Ja det er han. En ting hun nok ikke evner så godt igen 

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg er fuldstændig enig med de andre. Selvfølgelig skal i bevare kontakten. Hvis der er nogen der er egoistisk, er det da din mor, hvis hun har et problem med at hendes exmand stadig holder af hendes datter og børnebørn, og ønsker at se dem, selvom de ikke er hans biologisk. 

Tak for svar Kan se jeg ikke er ene om den holdning, hvilket giver mig lidt ro .

Anmeld

27. december 2014

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Jo han vil meget gerne være bedstefar . Hvilket min mor har det MEGET svært ved da det var ham der ønskede at blive skilt . Jeg valgte at bevare kontakten trods min mors protester .

så tænker om det var forkert valg ? Hvad I andre ville have valgt 

Det må din mor se at komme over!! Du skal gøre det,som er bedst for dine børn:-)

Anmeld

27. december 2014

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Det må din mor se at komme over!! Du skal gøre det,som er bedst for dine børn:-)

Helt enig. Det er åbenbart svært for hende, for får hele tiden kommentar omkring at vi ser ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.