Anonym skriver:
Kort fortalt - mine forældre bliver skilt da jeg er omkring de 11 . Min mor har fundet en anden som hun bliver gift med og får 2 børn med. Jeg har ikke boet med min mor og hendes nye mand , men alligevel kommer han til at fylde en stor plads hos mig igennem den tid . Da opvæksten hos min far bærer præg af svigt og sidenhen mister jeg kontakten til min egen far fremtil jeg får børn . Hvor jeg vælger at tage kontakt til min far . Da jeg får børn bliver min mors mand bedstefar til mine børn, bedstefar udfylder rollen og tar dem til sig som sine egne og ungerne elsker ham. Da kontakten har været brudt med min far , er det naturligt at det er bedstefar der får den tætte relation til mine børn og mig . Desværre bliver min mor og ham skilt da mine unger er 11 år .
Hvad ville du gøre i denne situation i forhold til børn & bedstefar ??
Du har gjort det helt rigtige... Bevaret kontakten mellem dine børn og deres bedstefar.... Selvom din mor er bitter/sur over måden deres forhold sluttede på, burde hub være lykkelig for, at han stadig ønsker at være en del af dine børns liv, selvom han ikke længere ønsker hende...
Han er deres bedstefar, har været der altid for dig og dine børn .. Han lyder som en fantastisk mand, der vil jer det bedste... 

Anmeld