Hvad ville du gøre ? Skilsmisse blandt bedsterne .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2014

TNBC

Jo han vil meget gerne være bedstefar . Hvilket min mor har det MEGET svært ved da det var ham der ønskede at blive skilt . Jeg valgte at bevare kontakten trods min mors protester .

så tænker om det var forkert valg ? Hvad I andre ville have valgt 

Selvfølgelig er det ik sjovt at blive skilt, men hun kan da ikke bestemme hvem i ses med, så længe han er en god mand. Børnebørnene skal ikke miste bedstefar fordi bedstemor er sur.

Ville hun have sagt det samme hvis det var din biologiske far? 

Han er deres bedstefar.

Jeg havde valgt at holde kontakten, for mine børns skyld.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Hvis din mors mand stadig er interesseret i rollen som bedstefar, så ville jeg bestemt bevare relationen han har været der i 11 år - alt andet ville være mærkeligt

Tak for svar Det har han, men min mor har det svært med han fortsat udfylder den rolle . 

Anmeld

26. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Jo han vil meget gerne være bedstefar . Hvilket min mor har det MEGET svært ved da det var ham der ønskede at blive skilt . Jeg valgte at bevare kontakten trods min mors protester .

så tænker om det var forkert valg ? Hvad I andre ville have valgt 

Hvorfor har din mor det svært med det?

Hun må lige se ud over egen næsetip. Han er jo ikke kun hendes (ex)mand, men også far og bedstefar. Også selv om det ikke er biologisk. 

Synes altså det er alt ære og respekt værd at han stadig vil være der for børnene!

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Selvfølgelig er det ik sjovt at blive skilt, men hun kan da ikke bestemme hvem i ses med, så længe han er en god mand. Børnebørnene skal ikke miste bedstefar fordi bedstemor er sur.

Ville hun have sagt det samme hvis det var din biologiske far? 

Han er deres bedstefar.

Jeg havde valgt at holde kontakten, for mine børns skyld.

Jeg kunne ikke bære, at de skulle miste kontakten. Han er den bedstefar de kender og elsker. Og den " far " voksen der har været stabilt i mit liv. Nej det ville hun sikkert ikke. 

Anmeld

26. december 2014

Lunae

Anonym skriver:

Tak for svar Det har han, men min mor har det svært med han fortsat udfylder den rolle . 

Det må din mor simpelthen bare bide i sig - det er præmissen

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Hvorfor har din mor det svært med det?

Hun må lige se ud over egen næsetip. Han er jo ikke kun hendes (ex)mand, men også far og bedstefar. Også selv om det ikke er biologisk. 

Synes altså det er alt ære og respekt værd at han stadig vil være der for børnene!

Tror det er fordi, det var ham der ville skilles pga en anden kvinde. Min mor fandt dog selv en ny som hun er gift med idag. Men det ændre ikke på at hvis det stod til hendes, skulle han ikke udfylde den rolle. Han er der i det omfang han kan  Men kontakt har vi endnu. Han er jo far til mine søskende også. 

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Det må din mor simpelthen bare bide i sig - det er præmissen

Tak for svar Er efterhånden i tvivl om det var egoistisk af mig . Men hensynet til mine børn vejede tungere end min mor 

Anmeld

26. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Jeg kunne ikke bære, at de skulle miste kontakten. Han er den bedstefar de kender og elsker. Og den " far " voksen der har været stabilt i mit liv. Nej det ville hun sikkert ikke. 

Så må hun brokke sig indtil hun lære at tænke på andre end hende selv.

Er han tættere på dem end hende? 

Anmeld

26. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Er han tættere på dem end hun er?

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Er han tættere på dem end hende? 

Helt enig . Blev bare i tvivl om det var egoistisk af mig. Nej det er han som sådan ikke , vi bor i samme by som min mor men hun viser ikke synderligt interesse for os. Han er flyttet til anden landsdel men har sommerhus her , så vi ses når han er her . Han giver julegaver til børnene og min mor virker til at finde det irreteret  Så det har sat mine tanker i gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.