Hvad ville du gøre ? Skilsmisse blandt bedsterne .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.869 visninger
35 svar
11 synes godt om
26. december 2014

Anonym trådstarter

Kort fortalt - mine forældre bliver skilt da jeg er omkring de 11 . Min mor har fundet en anden som hun bliver gift med og får 2 børn med. Jeg har ikke boet med min mor og hendes nye mand , men alligevel kommer han til at fylde en stor plads hos mig igennem den tid . Da opvæksten hos min far bærer præg af svigt og sidenhen mister jeg kontakten til min egen far fremtil jeg får børn . Hvor jeg vælger at tage kontakt til min far . Da jeg får børn bliver min mors mand bedstefar til mine børn, bedstefar udfylder rollen og tar dem til sig som sine egne og ungerne elsker ham. Da kontakten har været brudt med min far , er det naturligt at det er bedstefar der får den tætte relation til mine børn og mig . Desværre bliver min mor og ham skilt da mine unger er 11 år . 

Hvad ville du gøre i denne situation i forhold til børn & bedstefar ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Kort fortalt - mine forældre bliver skilt da jeg er omkring de 11 . Min mor har fundet en anden som hun bliver gift med og får 2 børn med. Jeg har ikke boet med min mor og hendes nye mand , men alligevel kommer han til at fylde en stor plads hos mig igennem den tid . Da opvæksten hos min far bærer præg af svigt og sidenhen mister jeg kontakten til min egen far fremtil jeg får børn . Hvor jeg vælger at tage kontakt til min far . Da jeg får børn bliver min mors mand bedstefar til mine børn, bedstefar udfylder rollen og tar dem til sig som sine egne og ungerne elsker ham. Da kontakten har været brudt med min far , er det naturligt at det er bedstefar der får den tætte relation til mine børn og mig . Desværre bliver min mor og ham skilt da mine unger er 11 år . 

Han har været bedstefar for dem i 11år. Vil han ikke være bedstefar for dem mere?

Eller hvad er det du tænker på?

Anmeld

26. december 2014

esioul

Anonym skriver:

Tænker at de da skal bevare kontakten, alt andet er synd 

Anmeld

26. december 2014

1977

Profilbillede for 1977

Han er da fortsat bedstefar med alt hvad det indebærer

Anmeld

26. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Altså.. Manden er jo ikke død? Så intet behøver vel ændre sig, medmindre han melder sig ud af familien?

Familie er altså ikke altid blod.

Anmeld

26. december 2014

Lunae

Anonym skriver:

Hvis din mors mand stadig er interesseret i rollen som bedstefar, så ville jeg bestemt bevare relationen han har været der i 11 år - alt andet ville være mærkeligt

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Han har været bedstefar for dem i 11år. Vil han ikke være bedstefar for dem mere?

Eller hvad er det du tænker på?

Jo han vil meget gerne være bedstefar . Hvilket min mor har det MEGET svært ved da det var ham der ønskede at blive skilt . Jeg valgte at bevare kontakten trods min mors protester .

så tænker om det var forkert valg ? Hvad I andre ville have valgt 

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Tænker at de da skal bevare kontakten, alt andet er synd 

Tak for svar  

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Han er da fortsat bedstefar med alt hvad det indebærer

Tak for svar 

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Altså.. Manden er jo ikke død? Så intet behøver vel ændre sig, medmindre han melder sig ud af familien?

Familie er altså ikke altid blod.

Det er han ikke Heldigvis Han har ikke meldt sig ud , jeg valgte at han fortsat skulle have rollen som han altid har haft. Et valg min mor har det meget svært med, da han ønskede at blive skilt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.