30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Ja for helvede, mange gange - opslidende at det skal tage flere dage at få ham til at bløde op og sige ja hver evigt eneste gang
Ja overvejer at vise ham afstemningen, men det her jo mit fristed hvor jeg kan være åben om alt. Og han ville ikke syntes om at der bliver talt om ham med andre.
Har været afsted uden hans vidende et par gange, når jeg har besøgt mine forældre som heller ikke forstår hans jerngreb efter så mange år sammen.
Jeg har ikke lyst til at visne - det kan ikke være meningen i et forhold at det skal være så dræbende drænende at kunne være sig selv 
Nej det er ikke meningen at du skal visne. Jeg ke der følelsen. Men du skal gøre op med dig selv om du kan undvære ham, for i har jo også gode ting. Hvis du ikke kan undvære ham, så skal du blive stærkere i dig selv, så du kan blomstre på trods af jeres forskelligheder.
hvis du kan undvære ham så skal du altså komme videre og være glad alene.
hans jerngreb, er hans måde at holde dig nede på jorden og "almenindelig" hr og fru Danmark agtig på. Han tror det er det rigtige at gøre. Tror jeg. Og det føles ikke rart for dig fordi du er en helt anden og fri sjæl i forhold til ham.
Hber du er den jeg tror, ellers giver det absolut ingen mening det jeg skriver ;-)
Anmeld