Kan jeg være det bekendt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Ja for helvede, mange gange - opslidende at det skal tage flere dage at få ham til at bløde op og sige ja hver evigt eneste gang  

Ja overvejer at vise ham afstemningen, men det her jo mit fristed hvor jeg kan være åben om alt. Og han ville ikke syntes om at der bliver talt om ham med andre. 

Har været afsted uden hans vidende et par gange, når jeg har besøgt mine forældre som heller ikke forstår hans jerngreb efter så mange år sammen. 

Jeg har ikke lyst til at visne - det kan ikke være meningen i et forhold at det skal være så dræbende drænende at kunne være sig selv 

Nej det er ikke meningen at du skal visne. Jeg ke der følelsen. Men du skal gøre op med dig selv om du kan undvære ham, for i har jo også gode ting. Hvis du ikke kan undvære ham, så skal du blive stærkere i dig selv, så du kan blomstre på trods af jeres forskelligheder.

hvis du kan undvære ham så skal du altså komme videre og være glad alene.

hans jerngreb, er hans måde at holde dig nede på jorden  og "almenindelig" hr og fru Danmark agtig på. Han tror det er det rigtige at gøre. Tror jeg. Og det føles ikke rart for dig fordi du er en helt anden og fri sjæl i forhold til ham. 

Hber du er den jeg tror, ellers giver det absolut ingen mening det jeg skriver ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2014

Anonym trådstarter

Stimap skriver:

Jeg ville ønske at jeg på skrift var fantastisk til at formulere mig ... Der er så mange ting jeg gerne ville skrive til.... 

Du lyder som en der fortjener at være i et forhold med én der kan få dig til at blomstre (det fortjener alle) og i k k e visne(som du selv skriver) ... En der værdsætter dig og som kan elske dig ubetinget , lige præcis for at være den du er... Du skal da kunne nyde at være derhjemme, kunne føle dig fri til at gøre det, der betyder noget for dig.. 

Jeg håber du tager afsted... Så må din mand komme med alle de tomme trusler han kunne have lyst til... De må ikke forhindre dig i at vælge din frihed... 

Så sover og snorker farmor i lænestolen  Hvornår bliver det de næste tos tur? Ja min mand går sikkert også i seng snart og så sidder jeg bare her i sofaen, indebrændt. 

Ja, han er dog typen der kunne finde på at tage hjem med hund og barn og så efterlade mig hvis han som jeg regner med bliver vanvittig utilfreds. Ville ønske der kom een og sagde; Hør her det her er sgu da åndssvagt at lave et postyr ud af! 

Nu går manden i seng  amen helt ærligt...  Sad vi dog bare og spillede kort eller et eller andet så tog jeg det ikke så tungt, men det her?!  Hvad i al helvede - hvorfor ikke bare sige, tag du bare afsted og kom godt hjem igen. Jeg skal jo alligevel bare sove, så ses vi imorgen til en ny dag!  Kunne græde af frustration fordi jeg er SÅ splittet  Hele mit væsen reagerer på den her følelse af indespærring! Tak fordi jeg må læsse af herinde 

Anmeld

25. december 2014

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Nej det er ikke meningen at du skal visne. Jeg ke der følelsen. Men du skal gøre op med dig selv om du kan undvære ham, for i har jo også gode ting. Hvis du ikke kan undvære ham, så skal du blive stærkere i dig selv, så du kan blomstre på trods af jeres forskelligheder.

hvis du kan undvære ham så skal du altså komme videre og være glad alene.

hans jerngreb, er hans måde at holde dig nede på jorden  og "almenindelig" hr og fru Danmark agtig på. Han tror det er det rigtige at gøre. Tror jeg. Og det føles ikke rart for dig fordi du er en helt anden og fri sjæl i forhold til ham. 

Hber du er den jeg tror, ellers giver det absolut ingen mening det jeg skriver ;-)

Ja det kan jeg jo ikke svare på, men kan sagtens følge dig i et du skriver og du har fuldstændig ret. Er bare så splittet, jeg har ikke de store forhåbninger for fremtidens ægteskab må jeg indrømme. Og jo der er da punkter hvor vi er gode sammen, men ... det her - at blive fraholdt fra egen familie. Vi har jo ikke ens familieliv med i bagagen og ikke samme forhold til de forskellige medlemmer men det er som om at det er det han ønsker. Jeg forstår bare ikke hvad han får ud af det, han ved jeg er dybt utilfreds og absolut ikke enig med ham - hvilken følelse går han så i seng med? Triumf over at have magten eller...?! 

Anmeld

25. december 2014

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Så sover og snorker farmor i lænestolen  Hvornår bliver det de næste tos tur? Ja min mand går sikkert også i seng snart og så sidder jeg bare her i sofaen, indebrændt. 

Ja, han er dog typen der kunne finde på at tage hjem med hund og barn og så efterlade mig hvis han som jeg regner med bliver vanvittig utilfreds. Ville ønske der kom een og sagde; Hør her det her er sgu da åndssvagt at lave et postyr ud af! 

Nu går manden i seng  amen helt ærligt...  Sad vi dog bare og spillede kort eller et eller andet så tog jeg det ikke så tungt, men det her?!  Hvad i al helvede - hvorfor ikke bare sige, tag du bare afsted og kom godt hjem igen. Jeg skal jo alligevel bare sove, så ses vi imorgen til en ny dag!  Kunne græde af frustration fordi jeg er SÅ splittet  Hele mit væsen reagerer på den her følelse af indespærring! Tak fordi jeg må læsse af herinde 

Anmeld

25. december 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Blot at selvom jeg ikke synes det er fedt at skal undvære ham så tit så brokker jeg mig ikke når han gerne vil noget eller nægter ham at tag afsted... Fordi han gerne vil, han hygger sig osv og fordi jeg selv ønsker den frihed....

Sagde han så nej når jeg kom som feks dig idag, så kunne han pakke div ting væk han ville hvis det kun gik en vej at give den anden frihed og mulighed for at være sammen med venner og her familie.....

Sorry formuler mig ikke så godt er meget træt hihi....

Men jeg var nok taget afsted, og havde sagt at den tager vi i morgen min kære mand...

For ham af min skulle ikke bestemme hvad der var mere værd end hans ting....eller give mig udgangs tilladelse.... Så længe den lille er putter og kl er som nu er der jo ingen der mangler dig alligevel 

Puslespillet gik op, nu fik jeg det lagt sammen  Ter 7 år med det her så er det vel lidt sent at begynde på at så kan han heller ikke komme afsted-scenarie? Jeg under ham jo gerne både familie og fritidsinteresser. 

Anmeld

25. december 2014

Anonym trådstarter

Så nu siger farmor OG farfar OG olde også godnat 

Anmeld

25. december 2014

Anonym trådstarter

Men der er alligevel 10% herinde der mener det ikke er fair? Dem vil jeg da gerne høre fra også og hvorfor de mener nej?  

Anmeld

25. december 2014

sommerbarn<3

Anonym skriver:

Ja det kan jeg jo ikke svare på, men kan sagtens følge dig i et du skriver og du har fuldstændig ret. Er bare så splittet, jeg har ikke de store forhåbninger for fremtidens ægteskab må jeg indrømme. Og jo der er da punkter hvor vi er gode sammen, men ... det her - at blive fraholdt fra egen familie. Vi har jo ikke ens familieliv med i bagagen og ikke samme forhold til de forskellige medlemmer men det er som om at det er det han ønsker. Jeg forstår bare ikke hvad han får ud af det, han ved jeg er dybt utilfreds og absolut ikke enig med ham - hvilken følelse går han så i seng med? Triumf over at have magten eller...?! 

Skulle til at skrive at i kommer fra en meget forskellig opvæskt, men vidste ikke om det var sådan. Men det virker meget tydeligt.

er ret sikker på han går i seng med en ubehagelig følelse. Han kan da helt sikkert fornemme at du ikke er tilfreds. Måske han endda fortryder, eller ihvertfald er ked af i skulle igennem denne her og han ikke bare lod dig tage afsted. Er han meget principfast? Altså sådan når han har fået en ide i sit hovede så skal det være sådan, og han laver det ikke om uden kamp for nu er det princippet i det, det handler om.

Hvis du er klar til en sur mand i morgen og en aflyst sommerhustur, så tag afsted. Og ellers så lad være og gør op med dig selv om det her var så vigtigt så du ikke vil sættes i sådan en situation igen.

Anmeld

25. december 2014

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Skynd dig for pokker at komme afsted.... Du kan sagtens nå det... Og lad den visne gren surmule....

livet er for kort til at fortryde... Så oplev du byturen med dine søskende... Aldrig om jeg ville lade min mAnd diktere livet for mig.... Især ikke når han har mere end rigeligt fritid...

Anmeld

25. december 2014

Lisbeth1985

Afsted med dig!! Frihed går BEGGE veje:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.