Kan jeg være det bekendt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Præcis. Jeg kan også uden problemer overnatte hos mine forældre, sætte vækkeuret og så tage tilbage til svigerne til morgenmaden og være med til at pakke og lufte hund og sige godmorgen inden vi skal i sommerhus. Jeg er bare træt af at jeg skal føle mig så frygteligt indespærret af ham, jeg føler jeg visner. Han er heller ikke sen til at komme med de der tomme trusler om skilsmisse, at hvis der er noget vi er uenige om så kommer der gerne sådan; så må du ud og finde een der gider det der. JEG siger så at JEG ikke søger andre, men hvis han ikke vil den jeg er (jeg er jo ikke udenfor hvad der er rimeligt!) og ikke kan leve med den jeg er så må HAN jo holde bolden på egen boldbane og at jeg har læst skilsmisser nærmest kan klares på 6 sekunder online efterhånden. Det er bare så trættende og udmattende! 

Kan godt forstå dig. Men i er jo nok meget forskellige på nogle punkter. I minder mig lidt om mig og min kæreste på nogle måder, så ved hvor frustrerende og drænene det kan være. Men husk på i også kan være et godt team.

tager du afsted eller bliver hos svigerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Den frihed han ønsker i at kunne gøre de han gør, skal han jo os give dig...

Han mener så der er himmelvid forskel på hans fritidsinteresser og det at jeg som det eneste gerne vil i byen indimellem, især med mine søskende. Jeg har jo heller ikke pakket taske efter det, så det er spontant da jeg fik at vide at de skulle sammen afsted..  Så nu får han en irritabel hustru istedet for en glad blomstrende een - havde han dog bare sagt ja selvfølgelig, god tur  Har jo også gaver med til dem. 

Anmeld

25. december 2014

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Kan godt forstå dig. Men i er jo nok meget forskellige på nogle punkter. I minder mig lidt om mig og min kæreste på nogle måder, så ved hvor frustrerende og drænene det kan være. Men husk på i også kan være et godt team.

tager du afsted eller bliver hos svigerne?

Har ikke besluttet mig endnu - er sikker på der venter en kolossal ubehagelig mand hvis jeg gør... Har den der indre trang til at spørge svigerne om det ville genere DEM at jeg tog afsted, bare så han fik en ide om at det faktisk ikke ville gøre dem noget. Dette gør jeg så ikke, det er jo ikke deres sag. Men har bare den der trang for at vække min mand lidt op, og tænke nå ja hvad kan det skade? Vil jeg have en glad hustru eller en indespærret een? Vi er ikke "nye" kærester, vi har alligevel snart 7 år på bagen. Jeg føler bare jeg visner sagte så jeg til sidst bare siger stop så jeg kan være mig selv. Syntes ikke jeg forlanger meget 

Anmeld

25. december 2014

Nystart

Anonym skriver:

Han mener så der er himmelvid forskel på hans fritidsinteresser og det at jeg som det eneste gerne vil i byen indimellem, især med mine søskende. Jeg har jo heller ikke pakket taske efter det, så det er spontant da jeg fik at vide at de skulle sammen afsted..  Så nu får han en irritabel hustru istedet for en glad blomstrende een - havde han dog bare sagt ja selvfølgelig, god tur  Har jo også gaver med til dem. 

Åh det høre man desværre tit... 

Her går ham af min til fodbold osv flere gange i ugen, div fodbold fester osv....

Og jeg er så den der heller vil en ordentlig bytur engang imellem....

Men han ved os at lukker han i for mig når jeg en sjælden gang imellem.kommer og gerne vil afsted SÅ mister jeg interessen i at skal undvære ham for noget han gerne vil...

Super ærgeligt, for det er netop i julen man møder alle de gamle og ender i byen selvom det ikke var planen 

Anmeld

25. december 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Har ikke besluttet mig endnu - er sikker på der venter en kolossal ubehagelig mand hvis jeg gør... Har den der indre trang til at spørge svigerne om det ville genere DEM at jeg tog afsted, bare så han fik en ide om at det faktisk ikke ville gøre dem noget. Dette gør jeg så ikke, det er jo ikke deres sag. Men har bare den der trang for at vække min mand lidt op, og tænke nå ja hvad kan det skade? Vil jeg have en glad hustru eller en indespærret een? Vi er ikke "nye" kærester, vi har alligevel snart 7 år på bagen. Jeg føler bare jeg visner sagte så jeg til sidst bare siger stop så jeg kan være mig selv. Syntes ikke jeg forlanger meget 

Ja men du har vel prøvet at få ham til at vågne lidt op mange gange uden held? Nogle gange skal man høre det fra en helt anden og måske hvor det handler om noget helt andet før man får en åbenbaring.

men ja, aner ikke hvad du skal gøre, har ikke selv fundet vejen endnu. Desværre.

Anmeld

25. december 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Åh det høre man desværre tit... 

Her går ham af min til fodbold osv flere gange i ugen, div fodbold fester osv....

Og jeg er så den der heller vil en ordentlig bytur engang imellem....

Men han ved os at lukker han i for mig når jeg en sjælden gang imellem.kommer og gerne vil afsted SÅ mister jeg interessen i at skal undvære ham for noget han gerne vil...

Super ærgeligt, for det er netop i julen man møder alle de gamle og ender i byen selvom det ikke var planen 

Men han ved os at lukker han i for mig når jeg en sjælden gang imellem.kommer og gerne vil afsted SÅ mister jeg interessen i at skal undvære ham for noget han gerne vil... <--- skal lige have den der igen, forstår den vist ikke helt 

Anmeld

25. december 2014

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Ja men du har vel prøvet at få ham til at vågne lidt op mange gange uden held? Nogle gange skal man høre det fra en helt anden og måske hvor det handler om noget helt andet før man får en åbenbaring.

men ja, aner ikke hvad du skal gøre, har ikke selv fundet vejen endnu. Desværre.

Ja for helvede, mange gange - opslidende at det skal tage flere dage at få ham til at bløde op og sige ja hver evigt eneste gang  

Ja overvejer at vise ham afstemningen, men det her jo mit fristed hvor jeg kan være åben om alt. Og han ville ikke syntes om at der bliver talt om ham med andre. 

Har været afsted uden hans vidende et par gange, når jeg har besøgt mine forældre som heller ikke forstår hans jerngreb efter så mange år sammen. 

Jeg har ikke lyst til at visne - det kan ikke være meningen i et forhold at det skal være så dræbende drænende at kunne være sig selv 

Anmeld

25. december 2014

Stimap

Jeg ville ønske at jeg på skrift var fantastisk til at formulere mig ... Der er så mange ting jeg gerne ville skrive til.... 

Du lyder som en der fortjener at være i et forhold med én der kan få dig til at blomstre (det fortjener alle) og i k k e visne(som du selv skriver) ... En der værdsætter dig og som kan elske dig ubetinget , lige præcis for at være den du er... Du skal da kunne nyde at være derhjemme, kunne føle dig fri til at gøre det, der betyder noget for dig.. 

Jeg håber du tager afsted... Så må din mand komme med alle de tomme trusler han kunne have lyst til... De må ikke forhindre dig i at vælge din frihed... 

Anmeld

25. december 2014

Nystart

Anonym skriver:

Men han ved os at lukker han i for mig når jeg en sjælden gang imellem.kommer og gerne vil afsted SÅ mister jeg interessen i at skal undvære ham for noget han gerne vil... <--- skal lige have den der igen, forstår den vist ikke helt 

Blot at selvom jeg ikke synes det er fedt at skal undvære ham så tit så brokker jeg mig ikke når han gerne vil noget eller nægter ham at tag afsted... Fordi han gerne vil, han hygger sig osv og fordi jeg selv ønsker den frihed....

Sagde han så nej når jeg kom som feks dig idag, så kunne han pakke div ting væk han ville hvis det kun gik en vej at give den anden frihed og mulighed for at være sammen med venner og her familie.....

Sorry formuler mig ikke så godt er meget træt hihi....

Men jeg var nok taget afsted, og havde sagt at den tager vi i morgen min kære mand...

For ham af min skulle ikke bestemme hvad der var mere værd end hans ting....eller give mig udgangs tilladelse.... Så længe den lille er putter og kl er som nu er der jo ingen der mangler dig alligevel 

Anmeld

25. december 2014

Septemberbaby2

AFSTED MED DIG! Rigtig god tur!! 

Eeeej hvor jeg håber du tager afsted!... Så må du tage den sure mand når du kommer hjem/i morgen! Han har intet at være sur over - og du er dit eget individ, voksen og kan selv bestemme!! 

Gogogogogo!! 

Jeg tror du vil have det rigtig godt med dig selv, selv hvis han er sur. Du skal huske at gøre de ting, der gør DIG glad. 

Og de der trusler med skilsmisse - det er simpelthen for nemt, mega ubehageligt og skaber ikke andet en negativ energi!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.