Anonym skriver:
Ja, det gør han tit når han skal ud til sin familie. Så er det bare de to.
Jeg kan ikke rigtigt nægte ham det, da det jo er vores barn. Jeg er bare uforstående.
Jeg forstår dig godt. Det giver ikke mening at han ikke prøver at bygge noget op sammen med dig, i stedet for at holde på at I holder hver jeres.
Det er muligt at det er en usikkerhed over om I skal forblive sammen, der gør det.
Jeg går ud fra at du har fortalt ham hvad du føler. Hvis ja, så må du enten acceptere eller sætte dig på tværs på en eller anden måde.
Men du siger også at I skændes meget. Det er ikke godt for nogen. Igen hvis det er om hans andre værdier end dine, så er det enten accept eller det modsatte.
Jeg tror vi alle har måttet bide noget i os, når vi var sammen med en vi elskede og man kommer også længst ved at acceptere den anden som det menneske han er. Men der er naturligvis grænser for hvor langt man skal gå, for hvis man er meget forskellige, er det måske bedre at blive enige om ikke at være sammen. Ikke at jeg siger at I er der nu. Men du bliver nødt til at finde ud af hvad du vil, hvad du vil acceptere og høre ham om han er med på det. 
Anmeld