Anonym skriver:
Ja, det er noget vi har talt om. Ordret har han sagt "Ja jeg vælger dig fra juleaften"..
Jeg synes bare ikke det er så store forventninger jeg har haft. Ihvertfald ikke urealistiske.
Og jeg havde ikke troet, at vi skulle forventningsafstemme hvorvidt vi skulle være sammen juleaften.
Særligt ikke når han ved jeg sad alene med min mor.
Jeg er sgu nok bare skuffet.
Ved du hvorfor han har fravalgt jer? Går ud fra jeres barn var med dig?
Højtider er nok det vigtigste at få afstemt, her er det jo ikke en selvfølge at I f.eks tog hjem til din kærestes forældre, for hvad så med din mor osv.?
Du skriver også du ikke var inviteret med til julen, ved du hvorfor?
Tror I gør klogt i at snakke det igennem igen
få sat nogle klare linjer for de forskellige ting..
Kan give et eksempel på hvordan vi gjorde herhjemme for at finde vores løsning på jul og nytår:
Vores store dreng kom til verden i slut okt. og hans første jul endte vi med at holde med mine forældre og nytåret med min mands. Vi fandt frem til dette fordi vi blev enige om at julen skulle holdes sammen. Min mands ene søster har også børn og mand, og da de skulle holde jul med søsterens mands familie det år, blev vi enige om at alle børnene skulle holde jul sammen, så derfor fik min mands familie julen året efter og for der ingen surmullen blev, besluttede vi at dem der ikke fejres jul med fejre vi nytår med og derved får begge hold forældre mulighed for at få en fest hver 
Anmeld