Kloge mødre hjælp mig lige:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2009

Diana...

malucca09 skriver:

Malucca har den seneste ugestid vågnet ved halv fem-fem tiden og er sulten

Men så tænker jeg lidt om jeg skal give vælling til drømme-måltid eller om jeg bare skal prøve at give NAN2.Hun har jo en lidt sart mave

Igår prøvede jeg at give et ekstra ske måltid ca kl.1430, men så kunne hun ikke spise kartofler. Så det var jo ikke så smart som jeg troede det ville være

Trine som sys I alle sammen er så kloge og ved noget om alle mine "dumme" spørgsmål.

Er det det eneste tidspunkt hun vågner på om natten? for det er jo meget godt det jo af at sove i gennem for sådan nogen små nogen. 

Jeg ville ikke gøre noget ved det, for det første år er det meget normalt at de vågner om natten. og hvis det kun er der ved 5 tiden er det jo bare luksus. Har du prøvet bare og give lidt vand det gør vi hvis han vågner om natten som han os gør en enkelt gang om natten og her får han en tår vand og sover så til kl 7 stykker.

Knus Diana der igen undskylder for at blande mig i jeres side men det svært at lade vær når man nu kan se den på forsiden   håber i kan tilgive mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Klumpe-dumpe

Diana... skriver:

Er det det eneste tidspunkt hun vågner på om natten? for det er jo meget godt det jo af at sove i gennem for sådan nogen små nogen. 

Jeg ville ikke gøre noget ved det, for det første år er det meget normalt at de vågner om natten. og hvis det kun er der ved 5 tiden er det jo bare luksus. Har du prøvet bare og give lidt vand det gør vi hvis han vågner om natten som han os gør en enkelt gang om natten og her får han en tår vand og sover så til kl 7 stykker.

Knus Diana der igen undskylder for at blande mig i jeres side men det svært at lade vær når man nu kan se den på forsiden   håber i kan tilgive mig 

jeg tror ikke en tår vand kan gøre det. For hun spiser ca 100 ml mme. Men jeg tror nu jeg vil prøve med en omgang vælling. For jeg sys det er synd hun skal vågne så tideligt pga. hun er sulten.

-Og selvf. må du svare os herinde. Vi er jo ikke en hemmelig klub

Anmeld

26. august 2009

Mira0911

Navlestrengen er det klub? Jeg har da os svaret herinde...

Anmeld

26. august 2009

Klumpe-dumpe

Dutte84 skriver:

Navlestrengen er det klub? Jeg har da os svaret herinde...

Hehe nej det jo lige netop IKKE en klub Og ALLE er velkommen til at svare eller skrive herinde

Anmeld

26. august 2009

TbCp

Hejsa.

Uha der har vi også været... føj hvor bliver man træt og så glæder man sig over at man ikke skal op på arbejde

Hos os gjorde vælling ingen forskel. Det mættede ikke Liva mere end nan1 gjorde. Hun fik det dog ind imellem alligevel fordi hun syntes det smagte vildt godt
Vi forsøgte at fylde hende ekstra godt op med mad i løbet af dagen og gav hende så et drømmemøltid inden vi gik i seng.

Mener dog ikke at det havde den store virkning i forhold til nattesøvnen.

Det var vist bare en periode som hun gik igennem (og har gjort det flere gange efter) og pludselig en nat sov hun rigtig godt igen + hun sov længere om morgenen.

Håber snart du kan få lov at snue den lidt længere om morgenen.

Hjælper det mon at lave en flaske til hende når hun vågner der tidligt, og evt. give hende den i din seng... måske hun så falder i søvn igen og sover lidt længere?

Anmeld

26. august 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Hejsa.

Uha der har vi også været... føj hvor bliver man træt og så glæder man sig over at man ikke skal op på arbejde

Hos os gjorde vælling ingen forskel. Det mættede ikke Liva mere end nan1 gjorde. Hun fik det dog ind imellem alligevel fordi hun syntes det smagte vildt godt
Vi forsøgte at fylde hende ekstra godt op med mad i løbet af dagen og gav hende så et drømmemøltid inden vi gik i seng.

Mener dog ikke at det havde den store virkning i forhold til nattesøvnen.

Det var vist bare en periode som hun gik igennem (og har gjort det flere gange efter) og pludselig en nat sov hun rigtig godt igen + hun sov længere om morgenen.

Håber snart du kan få lov at snue den lidt længere om morgenen.

Hjælper det mon at lave en flaske til hende når hun vågner der tidligt, og evt. give hende den i din seng... måske hun så falder i søvn igen og sover lidt længere?

Hmmm sådan nogle "møg-tøser" vi har os

Men jo jeg har ståer op hver morgen/nat og givet hende en flaske og så sover hun videre. Men jeg sys det er synd hun vågner pga hun er sulten. Hun har faktisk været træt om dagen og sovet længere i sine lure.

Men jeg sys også det er synd for mig. For jeg har svært ved at falde i søvn igen for der går jo alligevel ca. 30-40 min. Og om dagen, sys jeg ikke rigtig jeg har tid til at putte med hende. for når hun sover, er der jo vasketøj opvask rengøring osv.

Jeg kan bare ikke rigtig fylde hende mere op om dagen. Damen har fuldstændig sin egen vilje mht hvor meget hun vil spise.

Måske jeg skal prøve at begynde på rugbrød. men ved bare ikke lige hvornår det skulle være på dagen

Må hvis snart ha´fat i sp.

Anmeld

26. august 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Hmmm sådan nogle "møg-tøser" vi har os

Men jo jeg har ståer op hver morgen/nat og givet hende en flaske og så sover hun videre. Men jeg sys det er synd hun vågner pga hun er sulten. Hun har faktisk været træt om dagen og sovet længere i sine lure.

Men jeg sys også det er synd for mig. For jeg har svært ved at falde i søvn igen for der går jo alligevel ca. 30-40 min. Og om dagen, sys jeg ikke rigtig jeg har tid til at putte med hende. for når hun sover, er der jo vasketøj opvask rengøring osv.

Jeg kan bare ikke rigtig fylde hende mere op om dagen. Damen har fuldstændig sin egen vilje mht hvor meget hun vil spise.

Måske jeg skal prøve at begynde på rugbrød. men ved bare ikke lige hvornår det skulle være på dagen

Må hvis snart ha´fat i sp.

Suk ja, jeg kan godt huske det. Så skal man lige nå en hel masse mens de sover og pludselig er de vågne igen uden at man selv har nået at få en lille lur.

Anmeld

26. august 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Suk ja, jeg kan godt huske det. Så skal man lige nå en hel masse mens de sover og pludselig er de vågne igen uden at man selv har nået at få en lille lur.

Lige præcis....

Nåh men må prøve det vælling. Og så få fat i den sp og se om hun har noget klogt at sige (hvilke jeg tvivler på)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.