TbCp skriver:
Hejsa.
Uha der har vi også været... føj hvor bliver man træt og så glæder man sig over at man ikke skal op på arbejde 
Hos os gjorde vælling ingen forskel. Det mættede ikke Liva mere end nan1 gjorde. Hun fik det dog ind imellem alligevel fordi hun syntes det smagte vildt godt 
Vi forsøgte at fylde hende ekstra godt op med mad i løbet af dagen og gav hende så et drømmemøltid inden vi gik i seng.
Mener dog ikke at det havde den store virkning i forhold til nattesøvnen.
Det var vist bare en periode som hun gik igennem (og har gjort det flere gange efter) og pludselig en nat sov hun rigtig godt igen + hun sov længere om morgenen.
Håber snart du kan få lov at snue den lidt længere om morgenen.
Hjælper det mon at lave en flaske til hende når hun vågner der tidligt, og evt. give hende den i din seng... måske hun så falder i søvn igen og sover lidt længere?
Hmmm sådan nogle "møg-tøser" vi har os

Men jo jeg har ståer op hver morgen/nat og givet hende en flaske og så sover hun videre. Men jeg sys det er synd hun vågner pga hun er sulten. Hun har faktisk været træt om dagen og sovet længere i sine lure.
Men jeg sys også det er synd for mig. For jeg har svært ved at falde i søvn igen for der går jo alligevel ca. 30-40 min. Og om dagen, sys jeg ikke rigtig jeg har tid til at putte med hende. for når hun sover, er der jo vasketøj opvask rengøring osv.

Jeg kan bare ikke rigtig fylde hende mere op om dagen. Damen har fuldstændig sin egen vilje mht hvor meget hun vil spise.
Måske jeg skal prøve at begynde på rugbrød.

men ved bare ikke lige hvornår det skulle være på dagen

Må hvis snart ha´fat i sp.
Anmeld