Kloge mødre hjælp mig lige:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Hun har aldrig prøvet at få vælling. indtil videre har hun kun fået NAN1.

Jamen hun spister kartofler ca. halv seks. og så en flaske inden hun bliver puttet ca. kl 19. og så et nat-bajer når jeg går i seng ca. kl. 23.

Tror du så ikke hun skal prøve det om dagen først?

Oki, det er fordi f.eks Emil hvis man får mad for tæt på han kommer i seng, så sover han dårligere end hvis der går lidt tid fra maden til han skal i seng, vi får mad kl 18 ca og han kommer i seng kl 20 20:30.

Måske kartofler ikke er nok?

Men kan altså også bare være en periode hvor hun vågner tidligere. Den periode Emil havde var også der ved 5 tiden han vågnede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Klumpe-dumpe

Dutte84 skriver:

Jaaah 23 bajeren hedder det os her.... :O)

Måske du skulle prøve at sætte det lidt op i flasken... Hvor mange ml får hun ? Måske hun skal have lidt mere til, for at blive mæt...

HUn spiser mellem 80 og 150 ml i nat bajeren. Når hun ikke vil ha´mere vil hun VIRKELIG ikke ha´mere. hun lukker munden fuldstændig. Og prøver jeg at listen dutten ind. så giver hun sig til at skrige MED LUKKE mund.

Anmeld

26. august 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Tror du så ikke hun skal prøve det om dagen først?

Oki, det er fordi f.eks Emil hvis man får mad for tæt på han kommer i seng, så sover han dårligere end hvis der går lidt tid fra maden til han skal i seng, vi får mad kl 18 ca og han kommer i seng kl 20 20:30.

Måske kartofler ikke er nok?

Men kan altså også bare være en periode hvor hun vågner tidligere. Den periode Emil havde var også der ved 5 tiden han vågnede

Ja jeg håber ski da det bare er en periode hun vågner så tideligt ellers bliver jeg ski MEGET træt

Tjo måske kartofler ikke er nok, måske jeg skal prøve med lidt kød. Hvis det er sådan du mener.

Anmeld

26. august 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Ja jeg håber ski da det bare er en periode hun vågner så tideligt ellers bliver jeg ski MEGET træt

Tjo måske kartofler ikke er nok, måske jeg skal prøve med lidt kød. Hvis det er sådan du mener.

Ja, lidt mere og noget andet.

Det ville jeg i hvert fald prøve mig frem til.

Hvad gør hun når hun vågner? Har du prøvet at lade som ingen ting lidt tid inden du reagere på det?

Anmeld

26. august 2009

Mira0911

malucca09 skriver:

HUn spiser mellem 80 og 150 ml i nat bajeren. Når hun ikke vil ha´mere vil hun VIRKELIG ikke ha´mere. hun lukker munden fuldstændig. Og prøver jeg at listen dutten ind. så giver hun sig til at skrige MED LUKKE mund.

Okey - Ja så er der ikke så meget at gøre... Men måske du skulle prøve med lidt vælling...?

Anmeld

26. august 2009

Ni-ko-li-ne

hmm søde det er svært....

det gør ingen forskel mæthedsmæssigt om det er NAN1 eller NAN2... den eneste forskel er som sagt jernindholdet...

du kunne godt prøve med lidt vælling...  hvad tid får hun de sidste flaske?

Anmeld

26. august 2009

mortil(nichlasogmathias)

min sundhedsplejerske fortalte mig at ma ikke skal springe i trin med nan, man skal bare give nan 1 eller nan 2 hele vejen igennem, fordi der næsten er det samme i, men nan 1 er lidt bedre end de andre..produktet tjener bare penge på at kalde det noget forskelligt... vælling er en god ting hvis hun ikke bliver mæt..

Anmeld

26. august 2009

Ni-ko-li-ne

karina22 skriver:

min sundhedsplejerske fortalte mig at ma ikke skal springe i trin med nan, man skal bare give nan 1 eller nan 2 hele vejen igennem, fordi der næsten er det samme i, men nan 1 er lidt bedre end de andre..produktet tjener bare penge på at kalde det noget forskelligt... vælling er en god ting hvis hun ikke bliver mæt..

den eneste forskel er jern indholdet så næringsmæssigt kan man ikke sige at den ene er bedre end den anden :0)

Anmeld

26. august 2009

mortil(nichlasogmathias)

ka-ri-na skriver:

den eneste forskel er jern indholdet så næringsmæssigt kan man ikke sige at den ene er bedre end den anden :0)

og jern skal de jo have alligevel, min sundhedsplejerske sagde at det ikke ku betale sig

Anmeld

26. august 2009

Ni-ko-li-ne

karina22 skriver:

og jern skal de jo have alligevel, min sundhedsplejerske sagde at det ikke ku betale sig

nej nej der er rigeligt jern i NAN1 og hvis de bare spiser minimum 400ml af dette om dagen skal de ikke have andet jern...kun hvis de er for tidl født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.