Kloge mødre hjælp mig lige:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.318 visninger
37 svar
0 synes godt om
26. august 2009

Klumpe-dumpe

Malucca har den seneste ugestid vågnet ved halv fem-fem tiden og er sulten

Men så tænker jeg lidt om jeg skal give vælling til drømme-måltid eller om jeg bare skal prøve at give NAN2.Hun har jo en lidt sart mave

Igår prøvede jeg at give et ekstra ske måltid ca kl.1430, men så kunne hun ikke spise kartofler. Så det var jo ikke så smart som jeg troede det ville være

Trine som sys I alle sammen er så kloge og ved noget om alle mine "dumme" spørgsmål.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Mira0911

Jeg er lidt snu med Julie Mira....
Jeg går i seng ved 23 tiden - Inden da laver jeg en flaske vælling til hende  - De sidste dage sover hun igennem til kl. 6....

Måske en mulighed du kan gøre... Inden du går i seng...

Anmeld

26. august 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Malucca har den seneste ugestid vågnet ved halv fem-fem tiden og er sulten

Men så tænker jeg lidt om jeg skal give vælling til drømme-måltid eller om jeg bare skal prøve at give NAN2.Hun har jo en lidt sart mave

Igår prøvede jeg at give et ekstra ske måltid ca kl.1430, men så kunne hun ikke spise kartofler. Så det var jo ikke så smart som jeg troede det ville være

Trine som sys I alle sammen er så kloge og ved noget om alle mine "dumme" spørgsmål.

bliver jo træt af at læse det

Vil også prøve med en drømme måltid. Men de kan godt have en periode hvor de vågner tidligt, du skal så bare ikke gøre det spændende for hende at vågne der.
Men Emil havde en perioede hvor han vågnede tidligt, og der inden jeg gik i seng, gav jeg ham 60ml og det var nok til at han sov længere, og det var nok i et par dage så sov han som han plejede

Anmeld

26. august 2009

Klumpe-dumpe

Dutte84 skriver:

Jeg er lidt snu med Julie Mira....
Jeg går i seng ved 23 tiden - Inden da laver jeg en flaske vælling til hende  - De sidste dage sover hun igennem til kl. 6....

Måske en mulighed du kan gøre... Inden du går i seng...

Det er også sådan jeg har gjort det indtil videre med en alm. flaske. Altså give hende en flaske når jeg er gået i seng. og det "plejer" plejer hun at sove fint på indtil kl. 7 ca.

Men jeg er i tvivl om jeg skal give vælling eller bare prøve NAN2, pga hendes mave. Har hørt begge dele kan være lidt hårde for mavsen. og hun er meget kvabbet. Der skal ikke så meget til før hun kaster op, så måske vælling er for "klamt" når hun faktisk sover.

Anmeld

26. august 2009

Mira0911

malucca09 skriver:

Det er også sådan jeg har gjort det indtil videre med en alm. flaske. Altså give hende en flaske når jeg er gået i seng. og det "plejer" plejer hun at sove fint på indtil kl. 7 ca.

Men jeg er i tvivl om jeg skal give vælling eller bare prøve NAN2, pga hendes mave. Har hørt begge dele kan være lidt hårde for mavsen. og hun er meget kvabbet. Der skal ikke så meget til før hun kaster op, så måske vælling er for "klamt" når hun faktisk sover.

Hvor gammel er hun?

Anmeld

26. august 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

bliver jo træt af at læse det

Vil også prøve med en drømme måltid. Men de kan godt have en periode hvor de vågner tidligt, du skal så bare ikke gøre det spændende for hende at vågne der.
Men Emil havde en perioede hvor han vågnede tidligt, og der inden jeg gik i seng, gav jeg ham 60ml og det var nok til at han sov længere, og det var nok i et par dage så sov han som han plejede

Ja det er dælme godt nok tideligt

Jeg giver hende et drømmemåltid nu. men kun med NAN1. og det er så om jeg skal give NAN2 eller vælling

Anmeld

26. august 2009

Klumpe-dumpe

Dutte84 skriver:

Hvor gammel er hun?

Hun blev 6 mdr igår. Men i korrigeret alder er hun 4 mdr. Og så er hun ikke så stor endnu vægtmæssigt. hun vejer "kun" 5.5kg.

Anmeld

26. august 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Ja det er dælme godt nok tideligt

Jeg giver hende et drømmemåltid nu. men kun med NAN1. og det er så om jeg skal give NAN2 eller vælling

hvor tit har hun prøvet vælling, for du skal også passe på ikke at proppe hende om natten jo. Så hvis du vælger vælling skal du nok starte småt op med det, det er i hvert fald min mening.

Hvornår kommer hun i seng? I forhold til sin aftensmad

Anmeld

26. august 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

hvor tit har hun prøvet vælling, for du skal også passe på ikke at proppe hende om natten jo. Så hvis du vælger vælling skal du nok starte småt op med det, det er i hvert fald min mening.

Hvornår kommer hun i seng? I forhold til sin aftensmad

Hun har aldrig prøvet at få vælling. indtil videre har hun kun fået NAN1.

Jamen hun spister kartofler ca. halv seks. og så en flaske inden hun bliver puttet ca. kl 19. og så et nat-bajer når jeg går i seng ca. kl. 23.

Anmeld

26. august 2009

Mira0911

malucca09 skriver:

Hun har aldrig prøvet at få vælling. indtil videre har hun kun fået NAN1.

Jamen hun spister kartofler ca. halv seks. og så en flaske inden hun bliver puttet ca. kl 19. og så et nat-bajer når jeg går i seng ca. kl. 23.

Jaaah 23 bajeren hedder det os her.... :O)

Måske du skulle prøve at sætte det lidt op i flasken... Hvor mange ml får hun ? Måske hun skal have lidt mere til, for at blive mæt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.