Anonym skriver:
Jeg har prøvet at fortælle hende at det egentlig ikke betyder så meget for os der hvor vi er lige nu, at det ikke er et behov vi har. Alligevel ringer hun til mig igår og siger at hun har noget hun skal fortælle mig. Hun havde så valgt at tage min historie op omkring det med nummeret, til debat med nogle andre veninder hvor de så sammen har siddet og analyseret og konkluderet på den situation jeg er i, som HUN synes er et problem. Så jeg føler egentlig ikke at hun lytter til mig. Jeg har direkte sagt til hende at hun taler ud fra hendes egne behov og ikke mine.
Personligt synes jeg også det er lidt underligt, men jeg er ikke dig og jeg kender ikke situationen osv, så du skal gøre hvad du føler er rigtigt og ikke hvad andre mener.
Jeg kan ikke helt se hvad du skal bruge hans nummer til i forhold til, om han skulle se andre eller være mistroisk pga du ikke har hans nummer. Du kan jo alligevel ikke tjekke eller finde ud af noget ved at have hans nummer.
Jeg kan slet ikke forstå at man som veninde drøfter en sådan situation med andre veninder, specielt ikke hvis du (ikke) har et problem med det. Jeg ville godt nok ikke bryde mig om det. En ting er at hun blander sig eller muligvis viser omsorg for dig ved at sige det til dig (hvilket på sin vis er okay), en anden ting er at blande andre veninder ind i det. Hvis jeg ville snakke med andre om det, så skulle jeg nok selv snakke med dem.
Alt i alt, gør hvad du føler for Alt held og lykke til dig
Anmeld