Min veninde blander sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ahh Sverige er da ikke så langt væk..

Hehe nej det er ikke fordi det er langt væk men har familie der bor indenfor 5 min. Afstand. Så hvis jeg oplevede at have akut brug for hjælp ville jeg formentlig trække på dem i stedet for ham. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Ja så var jeg måske også blevet lidt mistænkelig selv.

Krydser fingre for at det bliver godt vejr så. Det ser sådan ud ifølge prognoserne indtil videre. Hellere for sød end slet ikke sød. 

Ja...

Det har du ret i.. Og han er så sød.. Kan slet ikke forstå at jeg har mødt ham.. Jeg var heldig at jeg faldt over hans profil den gang.

Anmeld

17. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hehe nej det er ikke fordi det er langt væk men har familie der bor indenfor 5 min. Afstand. Så hvis jeg oplevede at have akut brug for hjælp ville jeg formentlig trække på dem i stedet for ham. 

Hehe..

Det tror jeg man ville selvom at han boede i samme land/by, da hvis der sker noget, vil man helst have fat i familie.. Det er man lidt mere tryg ved..

Anmeld

17. december 2014

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Jeg tænkte hvis nu I havde en aftale, og han så ikke dukkede op, eller noget i den dur. 

For så er det jo rart at kunne ringe hurtigt.

Er sikker på hvis han ville blive forhindret at han ville give besked, det har han da gjort indtil nu. Ville han ikke have mulighed for at give besked, så tror jeg heller ikke at han ville have mulighed for at besvare mit eventuelle opkald. 

Anmeld

17. december 2014

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Der kan man bare se  

Jamen, det lyder jo til det fungerer fint, så fred være med det. 

Men igen, jeg tror bare hun siger det for at være en god veninde. Ikke for at være irriterende.

Måske har du ret jeg føler bare lidt at hun dømmer ham og uden at gå for meget ind i hendes situation, burde hun ikke være den første til det, langt fra. 

Anmeld

17. december 2014

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Jeg synes altså du tit er lidt spydig og på stikkerne, når nogen er lidt uenige med dig.

Måske er det helt forkert opfattet, fordi det her foregår på skrift og jeg ikke kan se dit kropssprog m.m. 

Men deres måde at kommunikere på, er bare anderledes ift. Hvordan jeg kommunikerede med fyre da jeg var single! Derfor spørger jeg.. Fordi jeg undrer mig. Ingen lever jo ens 

Og så tænkte jeg også om han måske var sådan en der lagde telefonen med bagsiden op ad, når de var sammen. For så var der måske en indlysende grund til at hun ikke havde hans nummer. 

Det er jo ikke altid alarmklokkerne ringer, når man har følelser med i det, men så kunne vi andre måske lige sige at hun skulle være obs. 

Men der lyder jo til at han er en fin fyr, så det er jo super 

Tro mig havde telefonen ligget med bagsiden op så havde mine alarmklokker ringet så meget. Har oplevet utroskab før, så føler lidt jeg har en ide om hvilke signaler jeg skal reagere på. Men jeg har ikke rigtig stødt ind i nogle endnu synes jeg. 

Anmeld

17. december 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ja...

Det har du ret i.. Og han er så sød.. Kan slet ikke forstå at jeg har mødt ham.. Jeg var heldig at jeg faldt over hans profil den gang.

Det lyder super dejligt. 

Anmeld

17. december 2014

Loan

Op i numsen med nummeret hehe.. Jeg har flere veninder som ville tage livet af mig hvis de skrev på mobilen til mig, og de ville formentligt dø af skræk hvis jeg rent faktisk fik svaret dem inden midnat eller næste dag.

Jeg er altid (næsten) at fange på facebook fordi min iPad ofte er i nærheden nu hvor jeg tuller rundt hjemme på barsel, og når jeg ikke er nogen steder er det faktisk et større mirakel hvis jeg overhovedet ved hvor mobilen befinder sig.

Som et eks ringede min sp til mig igår middag, så det kl 01 hvor jeg besluttede det nok var liiiige sent nok, næste dage samme problemstilling, mobilen var forputtet et sted da sp ringede, denne gang hørte ungernes far så den ringede og kom med mobilen så jeg kunne ringe tilbage til hende.

Alle beskeder jeg får på facebook popper op på mobilen ligesom en SMS, ergo er der størst chance for at fange mig på face end på sms.

Anmeld

17. december 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg mødte i sommers en rigtig sød fyr som jeg på nuværende tidspunkt har ses med i ca. 4 mdr. Vi er glade for hinanden og ses ca. 1 gang i ugen. Vi har begge travlt med hver vores udd. Der udover er han selvstændig + han er i gang med at åbne en butik i for ham en helt ny branche. Han er meget ambitiøs, hvilket for mig også er en vigtig ting, det betyder selvfølgelig at han er en travl mand. Det passer mig egentlig fint nok, føler også selv at jeg har travlt mht. Min udd. Arbejde osv. 

Vi har aftalt at vi ikke kalder os for kærester, at vi tager en dag af gangen, det passer mig fint da det for mig tager tid før jeg kan åbne mig helt op for et andet menneske. Han har talt meget om at han var bange for at skuffe mig og risikere at gøre mig ked af det i forhold til at han ikke har så meget tid, hvis nu at vi definerede os selv som kærester.

Vi er blevet enige i at vi ikke er seksuelt sammen med andre eller dater andre så længe at vi ser hinanden. Når vi er sammen er han også tilstede mentalt, vi bruger en del tid på at kigge hinanden i øjnene, vi snakker om alt mellem himmel og jord og han spørg meget indtil mig og virker oprigtigt interesseret. 

Når vi ikke er sammen kommunikerer vi over facebook, det gør vi faktisk igennem hele dagen, men at den ene har travlt og ikke lige har tif til at svare bliver respekteret, vi svarer hinanden når der er tid til det i løbet af dagen. 

Men min veninde er begyndt at kommentere på at vi ikke har udvekslet numre, det virker som om at hun har en eller anden form for mistanke omkring ham. Han spurgte på et tidspunkt efter mit mobil nr. Pga. Hans netværk gik ned, men det kom op at køre igen og derfor var der ikke rigtigt behov for det alligevel. Min veninde synes det er vildt underligt at jeg ikke har hans nr. Det virker nærmest som om at hun tror at han ikke vil give mig det. Jeg er dog ret sikker på det ikke er tilfældet, jeh har bare indtil videre ikke haft behov for at spørge efter det. Det er begyndt at undre mig at hun tænker så meget over det, faktisk irriterer det mig en smule at hun blander sig.

Ved ikke helt hvad jeg ville med mit oplæg, skulle bare af med det.

Jeg syntes også det er underligt, at i ikke har udvekslet numre, så forstår godt at din veninde er undrende. Men hvis det ikke betyder noget for jer, og i ikke mener der er nogen grund til det, så er det jo fint Det lyder bare som om, at det bliver mere og mere seriøst mellem jer, også selvom i ikke er kærester. 

Anmeld

17. december 2014

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Jeg mødte i sommers en rigtig sød fyr som jeg på nuværende tidspunkt har ses med i ca. 4 mdr. Vi er glade for hinanden og ses ca. 1 gang i ugen. Vi har begge travlt med hver vores udd. Der udover er han selvstændig + han er i gang med at åbne en butik i for ham en helt ny branche. Han er meget ambitiøs, hvilket for mig også er en vigtig ting, det betyder selvfølgelig at han er en travl mand. Det passer mig egentlig fint nok, føler også selv at jeg har travlt mht. Min udd. Arbejde osv. 

Vi har aftalt at vi ikke kalder os for kærester, at vi tager en dag af gangen, det passer mig fint da det for mig tager tid før jeg kan åbne mig helt op for et andet menneske. Han har talt meget om at han var bange for at skuffe mig og risikere at gøre mig ked af det i forhold til at han ikke har så meget tid, hvis nu at vi definerede os selv som kærester.

Vi er blevet enige i at vi ikke er seksuelt sammen med andre eller dater andre så længe at vi ser hinanden. Når vi er sammen er han også tilstede mentalt, vi bruger en del tid på at kigge hinanden i øjnene, vi snakker om alt mellem himmel og jord og han spørg meget indtil mig og virker oprigtigt interesseret. 

Når vi ikke er sammen kommunikerer vi over facebook, det gør vi faktisk igennem hele dagen, men at den ene har travlt og ikke lige har tif til at svare bliver respekteret, vi svarer hinanden når der er tid til det i løbet af dagen. 

Men min veninde er begyndt at kommentere på at vi ikke har udvekslet numre, det virker som om at hun har en eller anden form for mistanke omkring ham. Han spurgte på et tidspunkt efter mit mobil nr. Pga. Hans netværk gik ned, men det kom op at køre igen og derfor var der ikke rigtigt behov for det alligevel. Min veninde synes det er vildt underligt at jeg ikke har hans nr. Det virker nærmest som om at hun tror at han ikke vil give mig det. Jeg er dog ret sikker på det ikke er tilfældet, jeh har bare indtil videre ikke haft behov for at spørge efter det. Det er begyndt at undre mig at hun tænker så meget over det, faktisk irriterer det mig en smule at hun blander sig.

Ved ikke helt hvad jeg ville med mit oplæg, skulle bare af med det.

Altså nu begyndte jeg at komme kærester med min mand før Facebook blev opfundet, og vi kun havde fastnettelefon (ja nogen gange føler jeg mig gammel ). Men kan du ikke bare se på det som omsorg fra hendes side? Sige til hende, at du har hørt hende, men det er ikke dit behov? Hvis det fungerer for jer, ja så er der sådan det er 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.