Anonym skriver:
Jeg mødte i sommers en rigtig sød fyr som jeg på nuværende tidspunkt har ses med i ca. 4 mdr. Vi er glade for hinanden og ses ca. 1 gang i ugen. Vi har begge travlt med hver vores udd. Der udover er han selvstændig + han er i gang med at åbne en butik i for ham en helt ny branche. Han er meget ambitiøs, hvilket for mig også er en vigtig ting, det betyder selvfølgelig at han er en travl mand. Det passer mig egentlig fint nok, føler også selv at jeg har travlt mht. Min udd. Arbejde osv.
Vi har aftalt at vi ikke kalder os for kærester, at vi tager en dag af gangen, det passer mig fint da det for mig tager tid før jeg kan åbne mig helt op for et andet menneske. Han har talt meget om at han var bange for at skuffe mig og risikere at gøre mig ked af det i forhold til at han ikke har så meget tid, hvis nu at vi definerede os selv som kærester.
Vi er blevet enige i at vi ikke er seksuelt sammen med andre eller dater andre så længe at vi ser hinanden. Når vi er sammen er han også tilstede mentalt, vi bruger en del tid på at kigge hinanden i øjnene, vi snakker om alt mellem himmel og jord og han spørg meget indtil mig og virker oprigtigt interesseret.
Når vi ikke er sammen kommunikerer vi over facebook, det gør vi faktisk igennem hele dagen, men at den ene har travlt og ikke lige har tif til at svare bliver respekteret, vi svarer hinanden når der er tid til det i løbet af dagen.
Men min veninde er begyndt at kommentere på at vi ikke har udvekslet numre, det virker som om at hun har en eller anden form for mistanke omkring ham. Han spurgte på et tidspunkt efter mit mobil nr. Pga. Hans netværk gik ned, men det kom op at køre igen og derfor var der ikke rigtigt behov for det alligevel. Min veninde synes det er vildt underligt at jeg ikke har hans nr. Det virker nærmest som om at hun tror at han ikke vil give mig det. Jeg er dog ret sikker på det ikke er tilfældet, jeh har bare indtil videre ikke haft behov for at spørge efter det. Det er begyndt at undre mig at hun tænker så meget over det, faktisk irriterer det mig en smule at hun blander sig.
Ved ikke helt hvad jeg ville med mit oplæg, skulle bare af med det.
Jeg syntes også det er underligt, at i ikke har udvekslet numre, så forstår godt at din veninde er undrende. Men hvis det ikke betyder noget for jer, og i ikke mener der er nogen grund til det, så er det jo fint
Det lyder bare som om, at det bliver mere og mere seriøst mellem jer, også selvom i ikke er kærester.