Yurie skriver:
Hvis du var gammeldags, vil du jo ikke bruge mobil, men et fastnet.. 
Men ja jeg kan godt se din pointe, men som jeg ser det, så skriver de sammen mere eller mindre hele dagen, når de ikke er sammen.
Og han kender noget af hendes familie, så hvis der skete noget, vil de sikker få det af vide på den måde.
Det kan jo hurtigt ændre sig, men lige nu fungere det for dem.
Hvis det havde været en tilfældig fyr, tror jeg at jeg var mere på mærkene, hvis han ikke vil give sit nummer ud, men når det nu er en bekendt af familie, ville jeg ikke..
Og ja, selvfølgelig må du undre dig.. Lød bare som om at man skal snakke i telefon sammen? 
Jeg synes altså du tit er lidt spydig og på stikkerne, når nogen er lidt uenige med dig.
Måske er det helt forkert opfattet, fordi det her foregår på skrift og jeg ikke kan se dit kropssprog m.m.
Men deres måde at kommunikere på, er bare anderledes ift. Hvordan jeg kommunikerede med fyre da jeg var single! Derfor spørger jeg.. Fordi jeg undrer mig. Ingen lever jo ens 
Og så tænkte jeg også om han måske var sådan en der lagde telefonen med bagsiden op ad, når de var sammen. For så var der måske en indlysende grund til at hun ikke havde hans nummer.
Det er jo ikke altid alarmklokkerne ringer, når man har følelser med i det, men så kunne vi andre måske lige sige at hun skulle være obs.
Men der lyder jo til at han er en fin fyr, så det er jo super