Min veninde blander sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Nej det har vi ikke. Til gengæld skriver vi løbende sammen over hele dagen. Dybere samtaler tager vi når at vi ses. :-)

Der kan man bare se  

Jamen, det lyder jo til det fungerer fint, så fred være med det. 

Men igen, jeg tror bare hun siger det for at være en god veninde. Ikke for at være irriterende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Så lidt. Jeg kan ikke se hvorfor man skal spørge om mere, hvis det fungere på den måde man gør. Og du kender ham jo(eller noget familie gør), så han er jo nok ikke en galning

Altså lige pt har jeg ikke noget dansk nummer, så alt foregår over mail, og det fungere fint. Jeg kan stadigvæk snakke med fyren, (vi har dog haft mobilnumre, men aldrig ringet..) Vi skal endda mødes på fredag.

Hvorfor skal man have hinandens numre? Hvorfor er det så vigtigt?

Ja jeg forstår heller ikke helt hvorfor det er så vigtigt, selv hvis vi havde hinandens numre kunne jeg heller ikke forestille mig at vi ville gøre det vildt store brug af dem.

Det skal også lige understreges at han bestemt ikke er vildt fremmede for mig, føler egentlig jeg kender ham forholdsvis godt. Vi flirtede allerede tilbage for 9 år siden, igennem en årrække faktisk, men på det tidspunkt passede det bare ikke særlig godt ind i nogen af vores liv, vi var meget unge og geografisk var der alt for stor afstand i mellem os. Dengang havde vi hinandens nr. Der var behovet der. Da vi mødte hinanden igen i sommers var det hjemme hos min familie, vi var begge rimelig generte, men jeg kunne ikke bare lade det passere og henvendte mig til ham på facebook og ja der har kommunikationen så foregået siden. 

Held og lykke med din aftale fredag, det lyder spændende. :-D

Anmeld

17. december 2014

TNBC

ES90 skriver:

Jeg må vel godt undre mig og spørge, eftersom jeg aldrig før har hørt om det? - Det er jo trods alt ikke en eller anden tilfældig fyr hun har set et par gange. 

Jeg tænker også ift. Hvis der sker noget akut, og man skal give en besked hurtigt.. Så er det trods alt nemmere at ringe, end at bruge facebook og vente på at beskeden bliver set.. Nettet kan gå ned på telefonen m.v.

Måske er jeg bare gammeldags.

Hvis du var gammeldags, vil du jo ikke bruge mobil, men et fastnet..

Men ja jeg kan godt se din pointe, men som jeg ser det, så skriver de sammen mere eller mindre hele dagen, når de ikke er sammen.
Og han kender noget af hendes familie, så hvis der skete noget, vil de sikker få det af vide på den måde.

Det kan jo hurtigt ændre sig, men lige nu fungere det for dem.
Hvis det havde været en tilfældig fyr, tror jeg at jeg var mere på mærkene, hvis han ikke vil give sit nummer ud, men når det nu er en bekendt af familie, ville jeg ikke..

Og ja, selvfølgelig må du undre dig.. Lød bare som om at man skal snakke i telefon sammen?

Anmeld

17. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Ja jeg forstår heller ikke helt hvorfor det er så vigtigt, selv hvis vi havde hinandens numre kunne jeg heller ikke forestille mig at vi ville gøre det vildt store brug af dem.

Det skal også lige understreges at han bestemt ikke er vildt fremmede for mig, føler egentlig jeg kender ham forholdsvis godt. Vi flirtede allerede tilbage for 9 år siden, igennem en årrække faktisk, men på det tidspunkt passede det bare ikke særlig godt ind i nogen af vores liv, vi var meget unge og geografisk var der alt for stor afstand i mellem os. Dengang havde vi hinandens nr. Der var behovet der. Da vi mødte hinanden igen i sommers var det hjemme hos min familie, vi var begge rimelig generte, men jeg kunne ikke bare lade det passere og henvendte mig til ham på facebook og ja der har kommunikationen så foregået siden. 

Held og lykke med din aftale fredag, det lyder spændende. :-D

Ja, som sagt hvis det havde været en fyr du havde mødt i byen eller sådan noget, og han ikke ville give dig sit nummer, ville jeg måske tænke noget over det.. Men ikke meget. Men når det er en du kender, så ved du jo hvem han er og hvis ingen af jer rigtig bruger sms, så er der jo ikke nogen grund til at have hinandens numre. Især ikke når I bruger så meget tid på fb..

Tak, jeg glæder mig.. Har ikke set ham et års tid, så vi lavede en aftale når jeg kom tilbage til Danmark, og før jeg tager videre til Bornholm, for at se familien og holde jul. Så jeg håber bare at det ikke regner, så vi kan komme ind i tivoli og gå rundt. Han er bare en super sød fyr... Alt for så ved mig.. Hehe..

Anmeld

17. december 2014

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Jeg må vel godt undre mig og spørge, eftersom jeg aldrig før har hørt om det? - Det er jo trods alt ikke en eller anden tilfældig fyr hun har set et par gange. 

Jeg tænker også ift. Hvis der sker noget akut, og man skal give en besked hurtigt.. Så er det trods alt nemmere at ringe, end at bruge facebook og vente på at beskeden bliver set.. Nettet kan gå ned på telefonen m.v.

Måske er jeg bare gammeldags.

Men selv hvis der skete noget akut, så tror jeg umiddelbart ikke at han ville være den første jeg ville  henvende mig til. Så længe at vi ikke betegner os selv som kærester på nuværende tidspunkt. 

Desuden bor han i sverige, så det ville også tage noget tid for ham at nå frem. 

Anmeld

17. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Men selv hvis der skete noget akut, så tror jeg umiddelbart ikke at han ville være den første jeg ville  henvende mig til. Så længe at vi ikke betegner os selv som kærester på nuværende tidspunkt. 

Ahh Sverige er da ikke så langt væk..

Anmeld

17. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Yurie skriver:

Hvis du var gammeldags, vil du jo ikke bruge mobil, men et fastnet..

Men ja jeg kan godt se din pointe, men som jeg ser det, så skriver de sammen mere eller mindre hele dagen, når de ikke er sammen.
Og han kender noget af hendes familie, så hvis der skete noget, vil de sikker få det af vide på den måde.

Det kan jo hurtigt ændre sig, men lige nu fungere det for dem.
Hvis det havde været en tilfældig fyr, tror jeg at jeg var mere på mærkene, hvis han ikke vil give sit nummer ud, men når det nu er en bekendt af familie, ville jeg ikke..

Og ja, selvfølgelig må du undre dig.. Lød bare som om at man skal snakke i telefon sammen?

Jeg synes altså du tit er lidt spydig og på stikkerne, når nogen er lidt uenige med dig.

Måske er det helt forkert opfattet, fordi det her foregår på skrift og jeg ikke kan se dit kropssprog m.m. 

Men deres måde at kommunikere på, er bare anderledes ift. Hvordan jeg kommunikerede med fyre da jeg var single! Derfor spørger jeg.. Fordi jeg undrer mig. Ingen lever jo ens 

Og så tænkte jeg også om han måske var sådan en der lagde telefonen med bagsiden op ad, når de var sammen. For så var der måske en indlysende grund til at hun ikke havde hans nummer. 

Det er jo ikke altid alarmklokkerne ringer, når man har følelser med i det, men så kunne vi andre måske lige sige at hun skulle være obs. 

Men der lyder jo til at han er en fin fyr, så det er jo super 

Anmeld

17. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Jeg tænkte hvis nu I havde en aftale, og han så ikke dukkede op, eller noget i den dur. 

For så er det jo rart at kunne ringe hurtigt.

Anmeld

17. december 2014

TNBC

ES90 skriver:

Jeg synes altså du tit er lidt spydig og på stikkerne, når nogen er lidt uenige med dig.

Måske er det helt forkert opfattet, fordi det her foregår på skrift og jeg ikke kan se dit kropssprog m.m. 

Men deres måde at kommunikere på, er bare anderledes ift. Hvordan jeg kommunikerede med fyre da jeg var single! Derfor spørger jeg.. Fordi jeg undrer mig. Ingen lever jo ens 

Og så tænkte jeg også om han måske var sådan en der lagde telefonen med bagsiden op ad, når de var sammen. For så var der måske en indlysende grund til at hun ikke havde hans nummer. 

Det er jo ikke altid alarmklokkerne ringer, når man har følelser med i det, men så kunne vi andre måske lige sige at hun skulle være obs. 

Men der lyder jo til at han er en fin fyr, så det er jo super 

Hvis du hentyder det med telefonen, var det en joke. Fordi i gamle dage havde man ikke mobil, der skulle man bruge fastnet.

Det var bestemt ikke for at være på stikkerne, eller spydig.

Det var bare for at forklare dig, at man ikke altid behøver at give numre ud, for at være sikre på noget.
Jeg har ikke noget dansk nummer, så jeg har ikke noget at give ud. Og jeg bruger heller ikke mobil ret meget, den bliver ofte glemt et sted i huset, men computer bruger jeg til gengæld super meget.
Og jeg er heller ikke glad for at give mit nummer ud, på grund af tidligere oplevelser. Men derfor håber jeg da stadigvæk folk føler de kan stole på mig.

Anmeld

17. december 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ja, som sagt hvis det havde været en fyr du havde mødt i byen eller sådan noget, og han ikke ville give dig sit nummer, ville jeg måske tænke noget over det.. Men ikke meget. Men når det er en du kender, så ved du jo hvem han er og hvis ingen af jer rigtig bruger sms, så er der jo ikke nogen grund til at have hinandens numre. Især ikke når I bruger så meget tid på fb..

Tak, jeg glæder mig.. Har ikke set ham et års tid, så vi lavede en aftale når jeg kom tilbage til Danmark, og før jeg tager videre til Bornholm, for at se familien og holde jul. Så jeg håber bare at det ikke regner, så vi kan komme ind i tivoli og gå rundt. Han er bare en super sød fyr... Alt for så ved mig.. Hehe..

Ja så var jeg måske også blevet lidt mistænkelig selv.

Krydser fingre for at det bliver godt vejr så. Det ser sådan ud ifølge prognoserne indtil videre. Hellere for sød end slet ikke sød. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.