Igen Louis vuitton

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2014

M &.I

Aisha skriver:

Hihi, oksekød. Min søn synger altid ' der bor en bager på Nørregade blabla bla. Har du penge ? Så kan du få. Har du ingen ? Så må du gå ' søde dig du må gå! Synes også det er for dyrt for 1 taske 

Tja ja 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

Mom

Profilbillede for Mom
l.kjoeller skriver:

Bare fordi du ikke er den eneste der kørte samtalen  derhen jeg følte pointen blev misset 

I en debat er der vel altid flere i en samtale

Anmeld

15. december 2014

Stimap

Mor&prins skriver:

Hej smukke kvinder, jeg har snakke om Louis vuitton speedy 30 sidst . Har ikke fundet endu. 

Jeg har set en på trendsales hun vil sælge den for 3700kr og ikke under. Den er købt 2013 og hun har brugt max 3 gang og den fremstår helt nyt med kvit. 

Hvad synes i ? Jeg har ikke rigtigt råd til 3700 . Jeg er altså desperat efter den taske. 

Tro mig, du bliver langt mere lykkelig for din taske den dag du køber den og rent faktisk HAR pengene til at købe den... 

Vent, spar op/ønsk dig tilskud.. Evt her til jul? og køb tasken, når du har pengene ... 

Anmeld

15. december 2014

L-Lotte

l.kjoeller skriver:

I guder da. I og med det ikke var min forsikring havde jeg ingen kontakt.  Aner ikke proceduren men ved blot jeg ikke begik noget forkert. Skrev indlæget for at fortælle  man kan godt kan købe ægte der og at det var blevet tjekket. Ikke for at skabe diskussion  om at jeg skulle have insisteret  på at fremvise en kvittering 

De beder ikke om kvittering da den skal erstattes med noget tilsvarende.

Anmeld

15. december 2014

l.kjoeller

L-Lotte skriver:

De beder ikke om kvittering da den skal erstattes med noget tilsvarende.

Ok. Du kender til forsikring ?  Dejligt 

Anmeld

15. december 2014

Marts<3

Mor&prins skriver:

Hej smukke kvinder, jeg har snakke om Louis vuitton speedy 30 sidst . Har ikke fundet endu. 

Jeg har set en på trendsales hun vil sælge den for 3700kr og ikke under. Den er købt 2013 og hun har brugt max 3 gang og den fremstår helt nyt med kvit. 

Hvad synes i ? Jeg har ikke rigtigt råd til 3700 . Jeg er altså desperat efter den taske. 

Jeg drømte i laaaaaangtid om en Mulberry baywater... Jeg fik den i sommeren 12' af min kæreste. Var ganske vist ufattelig lykkelig i uger efter. Nussede den hverdag.... 

Meeeeen mit liv ændrede sig ikke da jeg endelig fik den. Bruger den ikke så tit, da den er for pæn, så blir bange for at glemme den, eller ridse læderet. 

Men design taske er ikke lykke... Men de er meget flotte og rare og have:-)

Anmeld

15. december 2014

Elgaard73

Mom skriver:

Nu spørger jeg som jeg har viden om forsikringer... Men tangere det ikke til forsikringssvindel? Jeg mener hvis du har givet 400 kr for pungen og efterfølgende score 3000 kr i forsikringspenge? Så har du måske ikke oplyst dem om den købspris du købte den brugte pung for?

Ikke en anklage, blot en undren.

Forsikring handler jo netop om, hvad ting koster fra ny af. Eller også sagt på en anden måde, hvad du skal betale for tingen, hvis du skal ud og generhverve den. Det er det erstatningen vil blive udregnet fra.

Anmeld

16. december 2014

MorDk

Mor&prins skriver:

Du har ret! Jeg er ihhhhhhhh vil have den . 

Spar op og køb din drømmetaske fra NY. Ville aldrig købe en dyr brugt taske. Hvor fedt er det at rende rundt med en taske til flere 1000 kroner og med minus på kontoen... Det giver jo ingen mening.

Anmeld

16. december 2014

MorDk

Stimap skriver:

Tro mig, du bliver langt mere lykkelig for din taske den dag du køber den og rent faktisk HAR pengene til at købe den... 

Vent, spar op/ønsk dig tilskud.. Evt her til jul? og køb tasken, når du har pengene ... 

Ja og at du kan gå med tasken og rent faktisk også har penge i pung.

Anmeld

16. december 2014

Sander&Vitus-Mor

Mor&prins skriver:

Hvis ikke du har råd til den, så er svaret jo ganske enkelt. 

Og hvis der er noget jeg synes er "grimt" så er det fake vare, hvorfor gå med kopier? Fordi man netop ikke har råd til den, men gerne vil se eksklusiv ud? Ej så ville jeg sgu heller gå med en taske fra h&m end at gå med fake. 

Jeg havde længe drømt om en parajumpers long Bear, og da jeg endelig havde pengene til den, og købte den, var jeg så glad! Men mit liv ændrede sig ikke, men hold kæft hvor er jeg glad for den, de 7000.- den kostede er helt sikkert pengene værd! Men jeg måtte spare op for at købe den, det samme kan være du skal 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.