Igen Louis vuitton

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.832 visninger
39 svar
32 synes godt om
15. december 2014

M &.I

Hej smukke kvinder, jeg har snakke om Louis vuitton speedy 30 sidst . Har ikke fundet endu. 

Jeg har set en på trendsales hun vil sælge den for 3700kr og ikke under. Den er købt 2013 og hun har brugt max 3 gang og den fremstår helt nyt med kvit. 

Hvad synes i ? Jeg har ikke rigtigt råd til 3700 . Jeg er altså desperat efter den taske. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

Troldemommi

Mor&prins skriver:

Hej smukke kvinder, jeg har snakke om Louis vuitton speedy 30 sidst . Har ikke fundet endu. 

Jeg har set en på trendsales hun vil sælge den for 3700kr og ikke under. Den er købt 2013 og hun har brugt max 3 gang og den fremstår helt nyt med kvit. 

Hvad synes i ? Jeg har ikke rigtigt råd til 3700 . Jeg er altså desperat efter den taske. 

Jeg syntes ikke du skal bruge 3700 kr på en taske når du ikke har råd, en taske er et luksusprodukt man kan købe hvis man har råd, ellers ikke, så jeg syntes du skal fortsætte med at drømme om den 

Monica 

Anmeld

15. december 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår

Hvis ikke du har 3700 kr skal du ikke købe den - basta!  

Anmeld

15. december 2014

M &.I

Troldemommi skriver:

Jeg syntes ikke du skal bruge 3700 kr på en taske når du ikke har råd, en taske er et luksusprodukt man kan købe hvis man har råd, ellers ikke, så jeg syntes du skal fortsætte med at drømme om den 

Monica 

Hhh ja det siger min mand også! 

Jeg har set en på hjemmesiden de sælger billigt og det linger som om den er ægte . Men den er jo bare en kopi, det står den er lavet at oksekød 

Anmeld

15. december 2014

M &.I

AHM skriver:

Hvis ikke du har 3700 kr skal du ikke købe den - basta!  

Du har ret! Jeg er ihhhhhhhh vil have den . 

Anmeld

15. december 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Mor&prins skriver:

Du har ret! Jeg er ihhhhhhhh vil have den . 

Jeg kender godt følelsen af bare at ønske noget man bare ikke kan få 

Spar op til den eller ønsk dig den til din fødselsdag fra hele familien (eller tilskud dertil) 

Glædelig jul 

Anmeld

15. december 2014

M &.I

AHM skriver:

Jeg kender godt følelsen af bare at ønske noget man bare ikke kan få 

Spar op til den eller ønsk dig den til din fødselsdag fra hele familien (eller tilskud dertil) 

Glædelig jul 

Ja hvergang man ønsker noget kan man ikke få. Min familien synes det er pjat at købe noget så dyrt taske som om man er rig!. Øv bøv der er nogle som sælge 2500kr men de er nok lidt slidt. 

Jeg må holde ud! 

Anmeld

15. december 2014

l.kjoeller

Ebay. Hvis du ved hvad du skal kigge efter. Købte en pung for 400 på auktion. Da en hund bed den i stykker  fik forsikringen  vurderet hos louis vuitton. Den var ganske ægte.  3000 bobs tak 

Anmeld

15. december 2014

M &.I

l.kjoeller skriver:

Ebay. Hvis du ved hvad du skal kigge efter. Købte en pung for 400 på auktion. Da en hund bed den i stykker  fik forsikringen  vurderet hos louis vuitton. Den var ganske ægte.  3000 bobs tak 

Har hørt om eBay, men ved ikke noget om det . 

Anmeld

15. december 2014

Kløver

l.kjoeller skriver:

Så du købte en ødelagt pung og fik forsikringen eller hvordan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.