Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Årgangs Mor skriver: Så du købte en ødelagt pung og fik forsikringen eller hvordan
Så du købte en ødelagt pung og fik forsikringen eller hvordan
Nej bare en pung. Men fik bekræftet den var ægte af hunde ejerens ( som bed den i stykker ) forsikring som jo tjekkede dét
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Svaret er nok enkel, har du ikke råd må du undvære
Men du kunne ønske dig penge til tasken til jul og fødselsdag, og spare sammen. Og finde brugt, men man kan jo ikke forvente at få en ny dyr taske billigt når det er en dyr luksus mærkevare
l.kjoeller skriver: Nej bare en pung. Men fik bekræftet den var ægte af hunde ejerens ( som bed den i stykker ) forsikring som jo tjekkede dét
Men erstattede hundens ejers forsikring så ikke pungen
Årgangs Mor skriver: Men erstattede hundens ejers forsikring så ikke pungen
Jo præcis
Mor&prins skriver: Hhh ja det siger min mand også! Jeg har set en på hjemmesiden de sælger billigt og det linger som om den er ægte . Men den er jo bare en kopi, det står den er lavet at oksekød
Hhh ja det siger min mand også!
Jeg har set en på hjemmesiden de sælger billigt og det linger som om den er ægte . Men den er jo bare en kopi, det står den er lavet at oksekød
Hvis den er lavet af oksekød, er det nok ikke den rigtige
l.kjoeller skriver: Jo præcis
Nu spørger jeg som jeg har viden om forsikringer... Men tangere det ikke til forsikringssvindel? Jeg mener hvis du har givet 400 kr for pungen og efterfølgende score 3000 kr i forsikringspenge? Så har du måske ikke oplyst dem om den købspris du købte den brugte pung for?
Ikke en anklage, blot en undren.
Så må jeg ønske mig til fødselsdag næste år
Mom skriver: Nu spørger jeg som jeg har viden om forsikringer... Men tangere det ikke til forsikringssvindel? Jeg mener hvis du har givet 400 kr for pungen og efterfølgende score 3000 kr i forsikringspenge? Så har du måske ikke oplyst dem om den købspris du købte den brugte pung for? Ikke en anklage, blot en undren.
Jeg blev ikke spurt hvad jeg havde givet. Den blev vurderet og fik hvad den var værd. Men ellers jo
Dejligt, ellers ville det da ha været ærgeligt
l.kjoeller skriver: Jeg blev ikke spurt hvad jeg havde givet. Den blev vurderet og fik hvad den var værd. Men ellers jo
Underligt at forsikringen ikke bad om kvittering..?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128