Igen Louis vuitton

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2014

l.kjoeller

Årgangs Mor skriver:

Dejligt, ellers ville det da ha været ærgeligt 

Ja . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

l.kjoeller

Ikke typen der snyder bare lige for the record 

Anmeld

15. december 2014

l.kjoeller

Mom skriver:

Underligt at forsikringen ikke bad om kvittering..? 

I guder da. I og med det ikke var min forsikring havde jeg ingen kontakt.  Aner ikke proceduren men ved blot jeg ikke begik noget forkert. Skrev indlæget for at fortælle  man kan godt kan købe ægte der og at det var blevet tjekket. Ikke for at skabe diskussion  om at jeg skulle have insisteret  på at fremvise en kvittering 

Anmeld

15. december 2014

M &.I

Hun er bare heldig

Anmeld

15. december 2014

Kløver

l.kjoeller skriver:

Ja . 

Ja for selvom man har købt den brugt er den jo ægte ville koste og erstatte den 

Anmeld

15. december 2014

M &.I

Jeg tror hun mente man kan sagten tage til Louis vuitton butik og vudere om den Er falsk eller ægte man behøver ikke at vise kvit. 

Anmeld

15. december 2014

l.kjoeller

Ja for selvom man har købt den brugt er den jo ægte ville koste og erstatte den 

Ja. Der gjorde det også. Fik ikke den anden lige så billigt. 

Anmeld

15. december 2014

Mom

Profilbillede for Mom
l.kjoeller skriver:

I guder da. I og med det ikke var min forsikring havde jeg ingen kontakt.  Aner ikke proceduren men ved blot jeg ikke begik noget forkert. Skrev indlæget for at fortælle  man kan godt kan købe ægte der og at det var blevet tjekket. Ikke for at skabe diskussion  om at jeg skulle have insisteret  på at fremvise en kvittering 

Du behøves ikke skrive "i guder da", jeg undrede mig bare!!

Anmeld

15. december 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mor&prins skriver:

Hhh ja det siger min mand også! 

Jeg har set en på hjemmesiden de sælger billigt og det linger som om den er ægte . Men den er jo bare en kopi, det står den er lavet at oksekød 

Hihi, oksekød. Min søn synger altid ' der bor en bager på Nørregade blabla bla. Har du penge ? Så kan du få. Har du ingen ? Så må du gå ' søde dig du må gå! Synes også det er for dyrt for 1 taske 

Anmeld

15. december 2014

l.kjoeller

Mom skriver:

Du behøves ikke skrive "i guder da", jeg undrede mig bare!!

Bare fordi du ikke er den eneste der kørte samtalen  derhen jeg følte pointen blev misset 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.