? Er det planlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2014

Dianabk

Der blir 14 1/2 Mdr mellem mine - og jeg får det spørgsmål konstant.

Vores var bestemt ikke planlagt og er enlig ok ved at folk spørg om det 

Og lige et stort tillykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg ville nok ikke spørge om det som det første, men jeg kunne sagtens finde på at spørge.

Det handler om, at JEG synes, at det er rigtig synd for det første barn, der slet ikke er klar til at dele sine forældre i den alder, og det handler om, at JEG finder det mærkværdigt, at man ikke ønsker at bruge al sin tid og opmærksomhed på det fantastiske lille barn, man næsten lige har fået, nære det og få sat de små tykke ben solidt på jorden inden man går videre til det næste projekt, som om barnet ikke er værdifuldt nok til at investere alt i !?

Det handler om, at forældrene synes, at det kunne være så fantastisk med 2 børn tæt på hinanden - men der er altså ingen af dem, der tænker på den lille førstefødte, som lige pludselig får serveret en konkurrent, og man kan gradbøje det, alt det man vil, men man kan altså ikke forklare så lille et barn, at det lige må vente, fordi man kun har 2 hænder - det kan et barn på 3 år meget nemmere forstå.

Hold da op vi er meget forskellige for det er jeg dybt uenig med dig i 

En ting er hvordan du har det men synes det er noget af en udlænding at pålægge andre. 

Nu har jeg personlig erfaring og selv det man kalder pseudo tvillinger

begge børn fik masser af opmærksomhed og alenetid og kvalitetstid, jeg har kendt flere som startede med at arbejde efter 4-6 mdr og mange da barnet var 8-10 mdr, mine er kommet afsted da se var lidt over et år, de får masser af opmærksomhed og kvalitetstid 

og at sige at det er som om at forældrene ikke føler de er værdifulde nok, synes jeg ikke du kan være bekendt. Hvad der fungerer i en familie fungerer anderledes i en anden familie, det handler om prioritering og hvilke muligheder man har 

vi behøver ikke være enig i bla hvad aldersforskel der er bedst mellem børn, men at putte sådanne ting med over den gruppe af forældre som har valgt anderledes og er af en anden holdning end dig, synes jeg ærligt ikke er i orden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.