Grov kommentar under julefrokost.. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil

Det var groft sagt, kan godt forstå du blev ked af det. Måske han havde fået lidt for meget indenbords? Og så er der altså en del mænd der ikke kan se forskel på gravid og tyk, ja jeg forstår det så ikke, men har oplevet det flere gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2014

tullemortilsnart2

ved ikke lige hvad der skete for ham.

men blev bare ked af det og flov på samme tid. for ved da godt jeg har taget lidt på, men synes sgu stadig ikke man siger sådan noget.

min kæreste har snakket med sin mor om det, hun hørte det også og synes det var dumt sagt. hun synes jeg er smuk gravid.. men ja. hvad skal man så tro på, ikk? siger de der bare af medlidenhed eller mener de det..  det fik mig i hvert fald til at gå en laang tur på 1 time og 14 minutter trods jeg har ondt i ballen pga iskasnerven driller.. og må hellere skære ned på jule slikken så.. 

jeg tager det bare tungt når folk siger noget negativt om min krop.

Anmeld

14. december 2014

tullemortilsnart2

men ville i have tilgivet sådan en kommentar ??

Jeg synes personligt ikke det kan tilgives, synes det var grimt sagt og følte mig total nedgjort foran alle sammen! synes ikke et 'undskyld' ændre på noget overhovedet! 

min mor siger jeg bare skal glemme det, og lade være med at tænke mere over det, fordi det gør mig ked af det.

og min kæreste er bange for at jeg ikke vil med over til hans farfar igen, fordi han er kræftsyg og nok ikke har langt igen. 

må sgu ærligt indrømme at jeg er godt skuffet og sur på hans farfar, for følte virkelig han krænkede mig! De ved alle godt at jeg er psykisk sårbar og har det dårligt med min krop.. 

så skal jeg bare lade som ingenting og give ham knus og kram selvom jeg mest har lyst til at stikke ham en flad?? 

Anmeld

14. december 2014

AnoMe

lottelabs skriver:

okay, men synes ikke du ser stor ud i hvert fald.. ser blot en smuk kvinde med dejlige kvindelige former 

Hehe tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.