Grov kommentar under julefrokost.. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2014

AnoMe

lottelabs skriver:

ja tak, vil prøve at tænke mere på min kærestes støtte. men kunne bare ikke bruge trøsten i timerne efter den kommentar.. var helt lammet!

Det er klart at du var lammet.. Men håber du snart får det bedre 

Synes iøvrigt at du er en smuk kvinde og du er da tyndere end jeg er 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2014

lillespir26

lottelabs skriver:

Blev sgu ked af det, da jeg rejste mig op for at gå på toilettet under familie julefrokost, der var en der sagde' kom, må jeg ikke lige se din mave ' 

jeg gik forbi hende på vej mod toilettet ( altså uden at løfte op i trøjen eller noget), hvor min kærestes farfar så udbryder ' ahr! man kan sgu ikke se noget på hende når hun er så stor som hun er! '  der blev helt stille, kun min svoger sagde at han altså godt kunne se det.. gik bare ud på toilettet og var total ked af det. konfronterede min kæreste med det da vi kørte hjem, han sagde at han krummede tæer da det blev sagt.. 

jojo, er da buttet, men sgu da ikke kæmpefed..er 6 måneder henne og kan sgu ikke skjule min mave mere, synes selv jeg ser gravid ud og det synes min kæreste også.. blev bare helt paf.. synes godt nok det var en grov kommentar.. det siger man da ikke?  

ja sorry, måtte lige af med det.. blev sgu ret ked af det.. 

Din stakkel kan føle med dig min kærestes mormor er også en led satan hun brølede her den anden da ja afpresse mig til at fortælle havd jeg havde taget på (gravid 31+2 ) sagde til hende pænt 3 gange det vil jeg enlig gerne holde for mig selv hvor til hun begyndte 1-2-3 kg hvor til jeg siger pænt med et smil på læber du kan gætte her fra til hun bliver født for det er noget jeg enlig gerne vil holde for mig selv hvor til jeg får smidt i hovede så gider jeg sku aldrig snakke med dig igen slam de der mænd skal altså blive bedre og hurtigere til at forsvare os da det er dreje famillie det kommer fra  til dig 

Anmeld

14. december 2014

lillespir26

lillespir24 skriver:

Din stakkel kan føle med dig min kærestes mormor er også en led satan hun brølede her den anden da ja afpresse mig til at fortælle havd jeg havde taget på (gravid 31+2 ) sagde til hende pænt 3 gange det vil jeg enlig gerne holde for mig selv hvor til hun begyndte 1-2-3 kg hvor til jeg siger pænt med et smil på læber du kan gætte her fra til hun bliver født for det er noget jeg enlig gerne vil holde for mig selv hvor til jeg får smidt i hovede så gider jeg sku aldrig snakke med dig igen slam de der mænd skal altså blive bedre og hurtigere til at forsvare os da det er dreje famillie det kommer fra  til dig 

Vil loge tilføje at jeg bliv også virkelig ked af det græd så meget da vi kom hjem at jeg fik åndenød og der er gået 2 uger siden og er ikke helt kommet mig over det og skal til med holde jule med denne person og glæder mig virkelig ikke i frygt over hvad jeg fået kastet i hovede igen 

Anmeld

14. december 2014

Troldemommi

lottelabs skriver:

ja, undrede mig også hvorfor der ikke var nogen der sagde noget udover min svoger, men de var jo nok også i chok, ja. 

synes uanset hvor stor en pige er, så siger man ikke noget om hendes størrelse. 

men er glad for I kan følge mig, og at jeg ikke bare er for nærtagende. 

for har det bare sådan nu, okay hvad tænker folk så ikke om mig i mit lokale supermarkede fx.. kan de ikke se jeg er gravid eller tror de bare jeg er blevet rund? 

virkelig ikke en kommentar til at styke selvværdet på da.

Har vedlagt et billede, det var inden jeg blev gravid. har taget 8 kg på i min graviditet.. meeen synes sgu ikke jeg er enorm !

Du er da super smuk 

Anmeld

14. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ej hvor er det en grov kommentar - og så foran et helt selskab. Den er virkelig ikke god

Nu synes jeg ikke man siger det uanset kvindens størrelse, men du ser absolut ikke tyk eller buttet ud. Du ser rigtig flot ud med en sød lille babyhule. 

Anmeld

14. december 2014

tullemortilsnart2

PUHK skriver:

Du er en slank og sund pige.. Hvilket giver mig endnu mere grund til at tro, at farfar har ment, at han kunne tillade sig at joke med din vægt, fordi du netop er en flot pige. Men som du selv skriver, så kommenterer man bare generelt ikke på folks vægt - og det gælder både tykke og tynde kommentarer.

8 kg er nada! Jeg er (var) ret slank præ graviditet, og jeg tog over 30(!) kg på.. Lignede en hval.. Der havde slugt en mindre zebra.

slank og slank.. har lidt for meget. men er også en høj pige på 180 og er grov bygget. billedet er efter et vægttab på 40 kg!!! så ved ikke om man har en tendens til at bule mere ud når man har været så stor.. 

men ja, er 'kun' 6 måneder henne.. der kan ske meget endnu med vægten

Anmeld

14. december 2014

tullemortilsnart2

AnoMe skriver:

Det er klart at du var lammet.. Men håber du snart får det bedre 

Synes iøvrigt at du er en smuk kvinde og du er da tyndere end jeg er 

tak i lige måde og du er altså ikke tyk?! synes faktisk kropsmæssigt vi ligner meget godt

Anmeld

14. december 2014

EnGodMor

lottelabs skriver:

Blev sgu ked af det, da jeg rejste mig op for at gå på toilettet under familie julefrokost, der var en der sagde' kom, må jeg ikke lige se din mave ' 

jeg gik forbi hende på vej mod toilettet ( altså uden at løfte op i trøjen eller noget), hvor min kærestes farfar så udbryder ' ahr! man kan sgu ikke se noget på hende når hun er så stor som hun er! '  der blev helt stille, kun min svoger sagde at han altså godt kunne se det.. gik bare ud på toilettet og var total ked af det. konfronterede min kæreste med det da vi kørte hjem, han sagde at han krummede tæer da det blev sagt.. 

jojo, er da buttet, men sgu da ikke kæmpefed..er 6 måneder henne og kan sgu ikke skjule min mave mere, synes selv jeg ser gravid ud og det synes min kæreste også.. blev bare helt paf.. synes godt nok det var en grov kommentar.. det siger man da ikke?  

ja sorry, måtte lige af med det.. blev sgu ret ked af det.. 

Sagde du eller din kæreste ikke noget igen? 

Jeg havde fandme sat dem på plads en gang for alle. 

Anmeld

14. december 2014

tullemortilsnart2

lillespir24 skriver:

hold da op  forstår ikke folk kan sige/spørge om sådan noget.. 

men ja, havde også forventet min kæreste sagde noget, men han var simpelthen chokeret over det og blev helt flov på hans farfars vejne.. men synes godt der bare var én der kunne ha sat ham på plads.. 

folk kan da være ligeglade hvor meget man tager på i en graviditet, kroppen ændre sig.. og jeg er lidt ligeglad for får en dejlig dreng ud af det.. og de ekstra kg der kommer på, skal jeg nok få banket af igen.. 

Anmeld

14. december 2014

tullemortilsnart2

lillespir24 skriver:

Vil loge tilføje at jeg bliv også virkelig ked af det græd så meget da vi kom hjem at jeg fik åndenød og der er gået 2 uger siden og er ikke helt kommet mig over det og skal til med holde jule med denne person og glæder mig virkelig ikke i frygt over hvad jeg fået kastet i hovede igen 

forstår dig godt. har stadig 'ondt' i maven over det her til morgen.. og kender mig selv... der går læænge før den sætning forsvinder i mit hovedet.. skal heldigvis ikke holde jul med dem, for det ville jeg synes var ret akavet nu! håber ikke personen ødelægger din jul! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.