lillespir24 skriver:
Din stakkel kan føle med dig min kærestes mormor er også en led satan hun brølede her den anden da ja afpresse mig til at fortælle havd jeg havde taget på (gravid 31+2 ) sagde til hende pænt 3 gange det vil jeg enlig gerne holde for mig selv hvor til hun begyndte 1-2-3 kg hvor til jeg siger pænt med et smil på læber du kan gætte her fra til hun bliver født for det er noget jeg enlig gerne vil holde for mig selv hvor til jeg får smidt i hovede så gider jeg sku aldrig snakke med dig igen slam de der mænd skal altså blive bedre og hurtigere til at forsvare os da det er dreje famillie det kommer fra
til dig
hold da op
forstår ikke folk kan sige/spørge om sådan noget..
men ja, havde også forventet min kæreste sagde noget, men han var simpelthen chokeret over det og blev helt flov på hans farfars vejne.. men synes godt der bare var én der kunne ha sat ham på plads..
folk kan da være ligeglade hvor meget man tager på i en graviditet, kroppen ændre sig.. og jeg er lidt ligeglad for får en dejlig dreng ud af det.. og de ekstra kg der kommer på, skal jeg nok få banket af igen..
Anmeld