PUHK skriver:
Farfar har sagt noget rigtig dumt, og det tror jeg også godt, han ved, hvis han har den mindste smule situationsfornemmelse! Du siger, der blev helt stille - det er som regel et hint til afsenderen af sådan en åndssvag kommentar.
At der desværre ikke er nogen, der satte ham på plads, er nok fordi, alle var ligeså chokerede som du.
Måske har han ikke selv har tænkt, den var grov (før han sagde den), fordi du ikke er en meget stor pige, og han derfor tænkte, at du kunne se det sjove i kommentaren, fordi du netop ikke er så stor igen? In any case - meget uheldig kommentar, og jeg havde ærligt talt sagt det direkte til ham selv.
ja, undrede mig også hvorfor der ikke var nogen der sagde noget udover min svoger, men de var jo nok også i chok, ja.
synes uanset hvor stor en pige er, så siger man ikke noget om hendes størrelse.
men er glad for I kan følge mig, og at jeg ikke bare er for nærtagende.
for har det bare sådan nu, okay hvad tænker folk så ikke om mig i mit lokale supermarkede fx.. kan de ikke se jeg er gravid eller tror de bare jeg er blevet rund?
virkelig ikke en kommentar til at styke selvværdet på da.
Har vedlagt et billede, det var inden jeg blev gravid. har taget 8 kg på i min graviditet.. meeen synes sgu ikke jeg er enorm !