Hjælp, meget svag positiv,jag i venstre side lysken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2014

crish89

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Nu får jeg lige behov for at brokke mig på dine vegne - hvis der er tvivl om en evt.graviditet udenfor lovmoderen, skal det sørme ikke vente til efter nytår (!!)

Jeg ville ringe til dem igen og tale med større bogstaver - og jeg ville evt. om nødvendigt smøre lidt tykt på ift. smerterne. De bliver sgu nødt til som minimum lige at snuppe en blodprøve! 

Jwg ringede til lægen igen og hun vil ikke, har sagt jeg har smerter, men så siger hun at når det sidder i lysken så kan det være ligamentsmerter og det ikke sker noget ved det. Jeg bad om en blodprøve og hun mente jeg skulle komme efter jul hvis mens ikke er kommet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2014

Kløver

Wow er det forstået rigtigt at du har svagt positive teste og smerter og lægen først vil se dig efter nytår 

Hvor langt skulle du være nu ?

Anmeld

19. december 2014

crish89

Årgangs Mor skriver:

Wow er det forstået rigtigt at du har svagt positive teste og smerter og lægen først vil se dig efter nytår 

Hvor langt skulle du være nu ?

Jeps det er rigtig, hun mener ik der sker noget ved det, da smerterne ik er stærke, kun jag ind inellem i underlivet.. Og meget ømme bryster nu. Og så mener hun ik jeg er så langt henne. Men Har lige snakket med den graviditets klinik og hun mener jeg ikke er så langt henne endnu at jeg kan teste tydeligere og det er derfor den er så svagt positiv, hun har set billeder af sidste test og mener den er positiv, men jeg måske kun er 3+-4+ så jeg skal teste i morgen tidlig og igen om en uge, så ringe efter nytår. 

Anmeld

19. december 2014

Kløver

crish89 skriver:

Jeps det er rigtig, hun mener ik der sker noget ved det, da smerterne ik er stærke, kun jag ind inellem i underlivet.. Og meget ømme bryster nu. Og så mener hun ik jeg er så langt henne. Men Har lige snakket med den graviditets klinik og hun mener jeg ikke er så langt henne endnu at jeg kan teste tydeligere og det er derfor den er så svagt positiv, hun har set billeder af sidste test og mener den er positiv, men jeg måske kun er 3+-4+ så jeg skal teste i morgen tidlig og igen om en uge, så ringe efter nytår. 

Mystisk men hvis det er uden for livmoderen kommer det også først senere altså smerterne, ca uge 5-6 og man er ikke i tvivl, niv og jag og ubehag er normalt og livmoderen som vokser, så lyder ikke helt hen i vejret 

Anmeld

19. december 2014

crish89

Årgangs Mor skriver:

Mystisk men hvis det er uden for livmoderen kommer det også først senere altså smerterne, ca uge 5-6 og man er ikke i tvivl, niv og jag og ubehag er normalt og livmoderen som vokser, så lyder ikke helt hen i vejret 

Okay, tror ikke det er udenfor livmoderen så, for det ik stærke smerter og ind imellem der kommer de jag og niv.. Så må se hvad testen viser den næste uge.. 

Anmeld

19. december 2014

Kløver

crish89 skriver:

Okay, tror ikke det er udenfor livmoderen så, for det ik stærke smerter og ind imellem der kommer de jag og niv.. Så må se hvad testen viser den næste uge.. 

Lyder meget normalt, sikker på du tester mere tydeligt om nogle dage  

Anmeld

19. december 2014

crish89

Årgangs Mor skriver:

Lyder meget normalt, sikker på du tester mere tydeligt om nogle dage  

Ihh ha det ville godt nok være dejligt, har forsøgt længe.. Og ville være en dejlig julegave ��

Anmeld

19. december 2014

Shine

crish89 skriver:

Er ikke helt sikkert da min mens førhen var meget uregelmæssig, så blev den regelmæssig nogle måneder med inellem28-32 dage, men så oktober fik jeg den først efter 42 dage, og så fik jeg den 28 dage efter men blødte kun 2 dage, 2 november og har ikke haft den siden, så er ikke helt sikker på hvornår jeg havde ægløsning. Den kom først ca den 19 november.  den er desværre ikke gratis, men skal bare ringe til dem.. 

Ok

Anmeld

20. december 2014

ErDuHerIkkeSnart

crish89 skriver:

Jwg ringede til lægen igen og hun vil ikke, har sagt jeg har smerter, men så siger hun at når det sidder i lysken så kan det være ligamentsmerter og det ikke sker noget ved det. Jeg bad om en blodprøve og hun mente jeg skulle komme efter jul hvis mens ikke er kommet. 

Jeg bryder mig ikke om at hun ikke vil kigge på dig, når du er bekymret, som du lyder. Som en anden herinde skriver, så er alt formentlig godt og så længe der ikke er tale om voldsomme smerter, er det sikkert "bare" ligamentsmerter.

Hvis du bliver bekymret eller bange, så synes jeg at du skal tage forbi en skadestue, selvom at lægen vil have dig til at vente til efter jul. 

Håber det bedste for dig!

Anmeld

20. december 2014

crish89

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg bryder mig ikke om at hun ikke vil kigge på dig, når du er bekymret, som du lyder. Som en anden herinde skriver, så er alt formentlig godt og så længe der ikke er tale om voldsomme smerter, er det sikkert "bare" ligamentsmerter.

Hvis du bliver bekymret eller bange, så synes jeg at du skal tage forbi en skadestue, selvom at lægen vil have dig til at vente til efter jul. 

Håber det bedste for dig!

Nej det os lidt træls, er nok lidt forundret over at der Ingen mens kommer, testen er lidt tydeligere men ikke særlig tydelig endnu, men ha tænker os så længe jeg ikke har stærke smerter, så håber jeg alt er godt. Hvis jeg får mange smerter eller lignende så tager jeg på lægevagten..  

tusind tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.