Hjælp, meget svag positiv,jag i venstre side lysken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2014

crish89

namaha skriver:

jeg vil også sige dinne test er negative.
Sidte månede fik jeg positiv test som heler ikke ville udvikle sig, tog derfor til lægen 2 gange men 4 dages mellemrum, de endte med at tage blodprøve på mig da deres test heller ikke blev mere positive.
Det endste med en spontan abort i uge 5+ blodprøverne bekræftede det da mit hcg tal kun lå på 24, ikke særlig meget iforhold til hvorlangt jeg ville være henne.

Men prøv at gå til lægen hvis det er

Okay mange tak for dit svar, det kan være det er det samme jeg er ved at få, når testene heller ikke udvikler sig. Jeg prøver at ringe til lægen på mandag og se hvad hun siger. ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2014

got2b

Jeg var ved lægen fra uge 14 til faktisk uge 23 hvor jeg fik af vide det bare er liga smerter, men i sidste uge. " uge 23 " fik jeg afvide det nok bare var min bækken, så det kan være alt eller intet. Jeg havde de værste smerter de tre første måneder. Men prøv at tag et andet mærke og så teste eller så tag til lægen Mandag.

Anmeld

13. december 2014

crish89

got2b skriver:

Jeg var ved lægen fra uge 14 til faktisk uge 23 hvor jeg fik af vide det bare er liga smerter, men i sidste uge. " uge 23 " fik jeg afvide det nok bare var min bækken, så det kan være alt eller intet. Jeg havde de værste smerter de tre første måneder. Men prøv at tag et andet mærke og så teste eller så tag til lægen Mandag.

Mange tak for dit svar. Okay ja så kan det være begge dele, jeg vil prøve med en anden test, og hvis den så er negativ, så ringer jeg til lægen mandag  

Anmeld

13. december 2014

lineog4

crish89 skriver:

Hej. Jeg skriver fordi jeg den sidste uge har haft men smerter ind imellem, er konstant træt og kvalen og mine teste udvikler sig kun ganske lidt ad gangen. Vil tro jeg er ca 5+4 idag, men er ikke helt sikker. 

Vil i hjælpe mig. 

Ligegyldigt hvor meget jeg gerne vil så kan jeg ikke se en ekstra streg.

og kvalme, træthed osv kan jo også være en virus.

krydser dog selvsagt for at en udebleven mens (som jo må være tilfældet) betyder graviditet

Anmeld

13. december 2014

crish89

lineog4 skriver:

Ligegyldigt hvor meget jeg gerne vil så kan jeg ikke se en ekstra streg.

og kvalme, træthed osv kan jo også være en virus.

krydser dog selvsagt for at en udebleven mens (som jo må være tilfældet) betyder graviditet

Okay bare i orden. Tak.. Jep den er ikke kommet endnu. 

Anmeld

15. december 2014

Shine

crish89 skriver:

Okay må jeg hellere prøve, synes bare folk siger det meget normalt, og det kan være ligamentssmetter. Men synes det underligt, for jeg kan kun mærke det ganske svagt.. 

Svagt?? Ok. Tænkte at det kunne være graviditet uden for livmoderen.. I æggelederen rent faktisk. Ikke for at skræmme dig self men derfor syntes jeg at du burde få det tjekket hurtigt så i det mindste du kan få god nyhed og bekymringsfri.

Anmeld

15. december 2014

crish89

Shine skriver:

Svagt?? Ok. Tænkte at det kunne være graviditet uden for livmoderen.. I æggelederen rent faktisk. Ikke for at skræmme dig self men derfor syntes jeg at du burde få det tjekket hurtigt så i det mindste du kan få god nyhed og bekymringsfri.

Okay ja det kan os være det er det der er galt. Jeg har kontaktet lægen idag og hun vil have mig til blodprøve for graviditet, det er det eneste. 

Anmeld

15. december 2014

Shine

crish89 skriver:

Okay ja det kan os være det er det der er galt. Jeg har kontaktet lægen idag og hun vil have mig til blodprøve for graviditet, det er det eneste. 

Ok.. Lyder godt til at starte med. Så kommer i igang.

Anmeld

15. december 2014

crish89

Shine skriver:

Ok.. Lyder godt til at starte med. Så kommer i igang.

Jeps men hun har lige bedt mig om at få en tid, nu kan jeg først få en. Tid efter nytår.. 

Anmeld

16. december 2014

Shine

crish89 skriver:

Jeps men hun har lige bedt mig om at få en tid, nu kan jeg først få en. Tid efter nytår.. 

Ej det var da godt nok lang tid... Hva er det for en læge. Og hvorfor. Hva med graviditets testen- er den positiv? Og har du stadig de jag i venstre side??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.