Hjælp, meget svag positiv,jag i venstre side lysken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.264 visninger
39 svar
13 synes godt om
12. december 2014

crish89

Hej. Jeg skriver fordi jeg den sidste uge har haft men smerter ind imellem, er konstant træt og kvalen og mine teste udvikler sig kun ganske lidt ad gangen. Vil tro jeg er ca 5+4 idag, men er ikke helt sikker. 

Vil i hjælpe mig. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2014

esioul

crish89 skriver:

Hej. Jeg skriver fordi jeg den sidste uge har haft men smerter ind imellem, er konstant træt og kvalen og mine teste udvikler sig kun ganske lidt ad gangen. Vil tro jeg er ca 5+4 idag, men er ikke helt sikker. 

Vil i hjælpe mig. 

Den ser ret negativ ud synes jeg 

Anmeld

12. december 2014

crish89

esioul skriver:

Den ser ret negativ ud synes jeg 

Ja er lidt ked af jeg ikke kan fange den ordenligt på billede med mobil, men er lidt i tvivl, da jeg synes der er lidt farve i en ekstra streg i virkeligheden 

Anmeld

12. december 2014

Shine

crish89 skriver:

Vil i hjælpe mig. 

Skynd dig at ring til en læge.. Eller en vagtlæge. Syntes jeg. Synes ik det lyder positivt med de jag i venstre side af lysken..

Anmeld

13. december 2014

Kløver

Synes desværre også den ser meget negativ ud, ville nok give lægen et kald hvis du får mere ondt 

Anmeld

13. december 2014

natashalarsen

Jeg er gravid og har jag i venstre siden af lysken og det er fordi jeg har en cyste på 3,3 cm på den ene æggestok

Anmeld

13. december 2014

namaha

jeg vil også sige dinne test er negative.
Sidte månede fik jeg positiv test som heler ikke ville udvikle sig, tog derfor til lægen 2 gange men 4 dages mellemrum, de endte med at tage blodprøve på mig da deres test heller ikke blev mere positive.
Det endste med en spontan abort i uge 5+ blodprøverne bekræftede det da mit hcg tal kun lå på 24, ikke særlig meget iforhold til hvorlangt jeg ville være henne.

Men prøv at gå til lægen hvis det er

Anmeld

13. december 2014

crish89

Shine skriver:

Skynd dig at ring til en læge.. Eller en vagtlæge. Syntes jeg. Synes ik det lyder positivt med de jag i venstre side af lysken..

Okay må jeg hellere prøve, synes bare folk siger det meget normalt, og det kan være ligamentssmetter. Men synes det underligt, for jeg kan kun mærke det ganske svagt.. 

Anmeld

13. december 2014

crish89

Maja84 skriver:

Synes desværre også den ser meget negativ ud, ville nok give lægen et kald hvis du får mere ondt 

Okay mange tak for svar 

Anmeld

13. december 2014

crish89

natashalarsen skriver:

Jeg er gravid og har jag i venstre siden af lysken og det er fordi jeg har en cyste på 3,3 cm på den ene æggestok

Okay dejligt at hører der os er andre der har det, mon det kan være det jeg har. Er dig stadig i tvivl om jeg er gravid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.