Hjælp, meget svag positiv,jag i venstre side lysken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2014

crish89

Shine skriver:

Ej det var da godt nok lang tid... Hva er det for en læge. Og hvorfor. Hva med graviditets testen- er den positiv? Og har du stadig de jag i venstre side??

Hun har åbenbart ingen ledige tider før.  Jeg tog en test i morges. Der var den svagt positiv, ik ret tydelig men med lidt mere farve end de andre. 

Jeps har dem stadig men nu det mest midt i underlivet nu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

Shine

crish89 skriver:

Hun har åbenbart ingen ledige tider før.  Jeg tog en test i morges. Der var den svagt positiv, ik ret tydelig men med lidt mere farve end de andre. 

Wow så er du virkelig gravid.. Hihi.. STORT tillykke med det. Men vis smerten er midt for er det vist ikke så galt tror jeg. Men nu må jeg ikke udtale mig for meget.. Tillykke igen. Bare synd du skal vente så lang tid

Anmeld

16. december 2014

crish89

Shine skriver:

Wow så er du virkelig gravid.. Hihi.. STORT tillykke med det. Men vis smerten er midt for er det vist ikke så galt tror jeg. Men nu må jeg ikke udtale mig for meget.. Tillykke igen. Bare synd du skal vente så lang tid

Tusind tak. Hehe ved ikke om tør tro på det endnu, da den ikke er vildt tydelig i forhold til hvor langt jeg selv har regnet frem til jeg er henne.  

Nej håber ikke det er så slemt når det er midt for, lige nu føles det lidt lige som mens smerter. Ja det meget træls jeg skal vente så længe. Men jeg skal ringe til en graviditets klinik, hvor jeg før har snakket med dem, de ville meget gerne snakke med mig torsdag, så de kunne give lidt råd omkring hvordan jeg havde det, og i forhold til min egen læge ikke lige vil hjælpe nu og be eller afkræfte noget, og jeg gerne snart skulle til første scanning hvis der er noget. 

Anmeld

16. december 2014

Hike

Det lyder meget som da jeg havde en graviditet uden for livmoderen,  teste der var svage men alligevel blev tydligere. Min læge havde også først tid tre uger senere. Jeg endte med en dag, pludselig at ligge i smerter i maven, voldsom blødning og blive hasteopereret. (Alt gik godt, fik fjernet den ene æggeleder, og nåede ikke én cyklus før jeg var gravid igen -denne gang i livmoderen. Og har har siden fået to børn og venter nr. 3- alle lavet i 1. Cyklus)

Det er ikke for at skræmme dig, for det kan jo også være en alm. graviditet Men blot for at informere om vigtigheden i at presse lægen lidt

Anmeld

16. december 2014

crish89

Hike skriver:

Det lyder meget som da jeg havde en graviditet uden for livmoderen,  teste der var svage men alligevel blev tydligere. Min læge havde også først tid tre uger senere. Jeg endte med en dag, pludselig at ligge i smerter i maven, voldsom blødning og blive hasteopereret. (Alt gik godt, fik fjernet den ene æggeleder, og nåede ikke én cyklus før jeg var gravid igen -denne gang i livmoderen. Og har har siden fået to børn og venter nr. 3- alle lavet i 1. Cyklus)

Det er ikke for at skræmme dig, for det kan jo også være en alm. graviditet Men blot for at informere om vigtigheden i at presse lægen lidt

Det er bare helt i orden, det er også fint at kende realiteterne 

jeg har forsøgt at presse lidt på, men ingen af lægerne vil tage mig ind før, da de ikke har nogen tider ledige. 

Anmeld

16. december 2014

crish89

Hike skriver:

Og også lige et stort tillykke med det endte godt, med at du har 2 dejlige børn og venter nr 3. 

Anmeld

19. december 2014

Shine

crish89 skriver:

Tusind tak. Hehe ved ikke om tør tro på det endnu, da den ikke er vildt tydelig i forhold til hvor langt jeg selv har regnet frem til jeg er henne.  

Nej håber ikke det er så slemt når det er midt for, lige nu føles det lidt lige som mens smerter. Ja det meget træls jeg skal vente så længe. Men jeg skal ringe til en graviditets klinik, hvor jeg før har snakket med dem, de ville meget gerne snakke med mig torsdag, så de kunne give lidt råd omkring hvordan jeg havde det, og i forhold til min egen læge ikke lige vil hjælpe nu og be eller afkræfte noget, og jeg gerne snart skulle til første scanning hvis der er noget. 

Ok men hvor langt henne er du så... Er det gratis den graviditets klinik du skal til?

Anmeld

19. december 2014

ErDuHerIkkeSnart

crish89 skriver:

Nu får jeg lige behov for at brokke mig på dine vegne - hvis der er tvivl om en evt.graviditet udenfor lovmoderen, skal det sørme ikke vente til efter nytår (!!)

Jeg ville ringe til dem igen og tale med større bogstaver - og jeg ville evt. om nødvendigt smøre lidt tykt på ift. smerterne. De bliver sgu nødt til som minimum lige at snuppe en blodprøve! 

Anmeld

19. december 2014

Holst85

Det er heller ikke en ordentlig læge som ikke kan henvise dig til et sygehus for at få taget en blodprøve.

Jeg ringede og spurgte om jeg ku få taget en blodprøve pga mistanke om graviditet,da der var 3 dages ventetid bedte jeg ham om at henvise mig til det nærmeste sygehus så jeg ku få taget en prøve, og den havde jeg svar på dagen efter.

prøv at spørg.. 

Anmeld

19. december 2014

crish89

Shine skriver:

Ok men hvor langt henne er du så... Er det gratis den graviditets klinik du skal til?

Er ikke helt sikkert da min mens førhen var meget uregelmæssig, så blev den regelmæssig nogle måneder med inellem28-32 dage, men så oktober fik jeg den først efter 42 dage, og så fik jeg den 28 dage efter men blødte kun 2 dage, 2 november og har ikke haft den siden, så er ikke helt sikker på hvornår jeg havde ægløsning. Den kom først ca den 19 november.  den er desværre ikke gratis, men skal bare ringe til dem.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.