Juni/juli/august termins-tråd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2014

Familie

hannetheis skriver:

god ide.

jeg har termin den 11/7 med 3. Barn.

har døjet med blødning i uge 7. Men så babys hjerte slå så vi håber.

men man går meget med bekymring om der nu sker noget.

Tillykke med babyen

Jeg kender alt for godt til det med at bekymre eller undre sig over om barnet nu har det godt og vokser. Jeg har ikke set babyen endnu og tanken om at det ikke er i live har været der en del gange. Jeg har stort set ingen graviditets-symptomer og vil bare gerne være sikker på at alt går vel. Jeg skal til NF d. 13/1, så tiden må gerne gå hurtig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

Familie

babyprojekt skriver:

Tak  Ja det mega spændende,  har lige her for to min siden bestilt tid til en tryghed scanning Min mand tror stadig ikke helt på det, så nu har jeg bestilt sådan en til 400 kr.  Håber han bliver glad 

Tillykke til dig også, hvor er det også vildt spændende for jer, nu der ikke længe til i skalle den lille så  det jo lige rundt hjørnet d. 13 januar 

Vi har ikke kunne få en beder julegave overhovedet,  vi fandt ud af det i onsdags og fik det bekræftet i fredags af lægen

Det lyder godt med en tryghedsscanning, hvornår har du så bestilt tid dertil?

For mig følelses det som en evighed, hver dag er lige så lang som en uge hehe. Men ser meget frem til scanningen så vi ved om barnet har det godt og hvor mange der er derinde  Vi kan ikke nå en scanning da manden er på kursus i hverdagene og vi har lige solgt bilen 

Det må være verdens bedste julegave!

Anmeld

10. december 2014

babyprojekt

Familie skriver:

Det lyder godt med en tryghedsscanning, hvornår har du så bestilt tid dertil?

For mig følelses det som en evighed, hver dag er lige så lang som en uge hehe. Men ser meget frem til scanningen så vi ved om barnet har det godt og hvor mange der er derinde  Vi kan ikke nå en scanning da manden er på kursus i hverdagene og vi har lige solgt bilen 

Det må være verdens bedste julegave!

Jeg bestilt den over nettet ved en privat klinik i Aalborg.  Vi skal der ud den 7 januar om aften. De også tider i weekenden hvid du ikke kan lade være 

Anmeld

10. december 2014

AMM00

Fra2-3..Håb skriver:

Hej.

Jeg har termin 18 juli 2015. Første barn. Har stadig svært ved at tro at der er en baby på vej, på trods af at vi har set hjerteblink.. Glæder mig utrolig meget til NF, hvor en milepæl er nået! 

Vi fortæller familien det juleaften, hvordan fortæller I andre det, eller hvordan har I fortalt det?? 

Hvor langt er du henne ? 

Jeg har nemlig igså testet positiv, men ved slet ikk hvor langt jeg er.men udfra hvad jeg har regnet ud har jeg termin omkring 17 juli. 

Anmeld

11. december 2014

Familie

babyprojekt skriver:

Jeg bestilt den over nettet ved en privat klinik i Aalborg.  Vi skal der ud den 7 januar om aften. De også tider i weekenden hvid du ikke kan lade være 

Det bliver dejligt for jer at se hjerteblink 

Vi bor i Lemvig kommune, så syntes det ville blive en lidt for lang tur. Så forsøger at vente i stedet 

Anmeld

11. december 2014

babyprojekt

Familie skriver:

Det bliver dejligt for jer at se hjerteblink 

Vi bor i Lemvig kommune, så syntes det ville blive en lidt for lang tur. Så forsøger at vente i stedet 

Ja kan slet ikke vente  8 jan kom nu 

Anmeld

11. december 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Familie skriver:

Tillykke med babyen

Jeg kender alt for godt til det med at bekymre eller undre sig over om barnet nu har det godt og vokser. Jeg har ikke set babyen endnu og tanken om at det ikke er i live har været der en del gange. Jeg har stort set ingen graviditets-symptomer og vil bare gerne være sikker på at alt går vel. Jeg skal til NF d. 13/1, så tiden må gerne gå hurtig  

kender alt til tanken om den ikke lever. Jeg tør ikke glæde mig før nf hvor vi får det bekræftet med billeder.

skal til nf den 2 januar så er ikke så kan tid til. Men føles lang

Anmeld

11. december 2014

speedy007

Først og fremmest stort tillykke til jer alle

Selv har jeg termin den 24 juni og det er min første

Skal se den bette for første gang på mandag en 15 dec. bliver spændene.

Min svigerinde er sat til først i Juni, lidt sjovt så vis alt går vel for jeg 2 titler i en og samme mdr.

Min kæreste er faktisk blevet meget mere kærlig efter jeg er blevet gravid, total dejligt. Ikke fordi han ikke var det i forvejen, det bare på en lidt anden måde nu.

Hvor kommer i alle fra ?? Selv er jeg fra Vejen området

Anmeld

11. december 2014

Familie

hannetheis skriver:

kender alt til tanken om den ikke lever. Jeg tør ikke glæde mig før nf hvor vi får det bekræftet med billeder.

skal til nf den 2 januar så er ikke så kan tid til. Men føles lang

Der har jeg en bølge med tanker, for jeg laver ikke andet end at tænke på graviditeten og så indimellem kommer bekymringen for vil jo så gerne have at graviditeten går som den skal 

En ting er heldigt er at vi er midt i juletiden så det kan hjælpe lidt på tidsfordriven 

Anmeld

11. december 2014

Familie

speedy007 skriver:

Først og fremmest stort tillykke til jer alle

Selv har jeg termin den 24 juni og det er min første

Skal se den bette for første gang på mandag en 15 dec. bliver spændene.

Min svigerinde er sat til først i Juni, lidt sjovt så vis alt går vel for jeg 2 titler i en og samme mdr.

Min kæreste er faktisk blevet meget mere kærlig efter jeg er blevet gravid, total dejligt. Ikke fordi han ikke var det i forvejen, det bare på en lidt anden måde nu.

Hvor kommer i alle fra ?? Selv er jeg fra Vejen området

Tillykke til dig også 

Det bliver lidt sjovt hvis du får begge titler i den samme måned hehe.

Min kæreste er også blevet omsorgsfuld på en helt anden måde. Han vil hjælpe mig med alt og er utrolig opmærksom på mig, det er en rigtig dejlig følelse! Kunne ikke drømme om noget mere, da han gør det hele så godt 

Jeg er fra Lemvig området.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.