Juni/juli/august termins-tråd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2014

Leonora

asff skriver:

Skal du først til nf d 12/1?

Ja det er lige snært nok. Men det var den tid jeg kunne. Jeg er 13+4 den dag. Det er altid lidt besværligt når der kommer en masse helligdage i vejen 

louise 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

Olaf

Jeg venter vores første barn, men mit andet, med termin den 27.juli  

vi blev noget overrasket over det da vi er igang med en udredning, og pludselig får jeg mavesmerter som jeg ryger på sygehuset for, og det viser en lille prik inde i livmoderen  

Anmeld

10. december 2014

asff

Leonora skriver:

Ja det er lige snært nok. Men det var den tid jeg kunne. Jeg er 13+4 den dag. Det er altid lidt besværligt når der kommer en masse helligdage i vejen 

louise 

Hold da op! Så er det lige før, de kan se kønnet også

Anmeld

10. december 2014

Leonora

asff skriver:

Hold da op! Så er det lige før, de kan se kønnet også

Haha ja . Men så skal de også være skarpe . Jeg venter til uge 16-17 med at få kønnet afvide. 

Vil du have afvide hvad køn det er? 

Anmeld

10. december 2014

asff

Leonora skriver:

Haha ja . Men så skal de også være skarpe . Jeg venter til uge 16-17 med at få kønnet afvide. 

Vil du have afvide hvad køn det er? 

Ja, kan jeg nu godt forstå

Ork ja! Skal da vide, om jeg skal købe drengetøj, eller bare vaske det gamle 

Anmeld

10. december 2014

malliebooh

Halløj

Jeg har termin d. 3/6 med nr. 2 & 3 .. Øko twins - big surprise da det er første sæt tvillinger i familien Har i forvejen en datter på 16 mdr  

Jeg er 15+0 i dag og synes denne gang har været hård.. Kvalmen var væk ved uge 10 da jeg var gravid med min datter , men så sent som igår var en balje atter min bedste ven..... MEN på trods af det kan jeg mærke at det bestemt er ved at blive bedre bortset fra allerede at have ondt i lænden engang i mellem og en iskiasnerve der klemmer i ballen 

Men super initiativ med denne tråd - sidst jeg var gravid var der terminsgrupper, men synes ikke de er til at finde nu - så super skønt! 

Anmeld

10. december 2014

skoust

jeg har termin den 30/7 så det bliver spændende.. det er anden gang jeg er gravid og jeg har Oliver fra 2008

Anmeld

10. december 2014

l.kjoeller

Vi venter vores nr 2 termin 23/7 . Denne gang en øko hvilket er fantastisk taget i betragtning  af vores datter er lavet ved icsi . Min graviditet er dog plaget af smerter  og derfor  også frygt pt. Har også bækkenløsning.  Har set hjerteblink 6+5. Mange ved det allerede  da maven  er vokset så hurtigt  jeg ikke kan skjule det 

Anmeld

10. december 2014

l.kjoeller

Vi venter vores nr 2 termin 23/7 . Denne gang en øko hvilket er fantastisk taget i betragtning  af vores datter er lavet ved icsi . Min graviditet er dog plaget af smerter  og derfor  også frygt pt. Har også bækkenløsning.  Har set hjerteblink 6+5. Mange ved det allerede  da maven  er vokset så hurtigt  jeg ikke kan skjule det 

Anmeld

10. december 2014

MT86

Familie skriver:

Hej alle sammen.

Syntes lige vi manglede en tråd for os som har termin her til sommer, jeg har i hvert fald ikke kunne finde nogen tråd

Det kunne være rart at høre hvordan det går i jer andres graviditet, så kan vi måske følge hinanden hen af vejen. 

Håber det er nogen som er frisk på ideen og har lyst til at dele ud af erfaringer, oplevelser og forventninger.

Glædelig jul 

Super ide!

jeg har termin 14.august 2015 med barn nr 3

glædelig jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.