Juni/juli/august termins-tråd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.537 visninger
79 svar
28 synes godt om
9. december 2014

Familie

Hej alle sammen.

Syntes lige vi manglede en tråd for os som har termin her til sommer, jeg har i hvert fald ikke kunne finde nogen tråd

Det kunne være rart at høre hvordan det går i jer andres graviditet, så kan vi måske følge hinanden hen af vejen. 

Håber det er nogen som er frisk på ideen og har lyst til at dele ud af erfaringer, oplevelser og forventninger.

Glædelig jul 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

merichs

Familie skriver:

Hej alle sammen.

Syntes lige vi manglede en tråd for os som har termin her til sommer, jeg har i hvert fald ikke kunne finde nogen tråd

Det kunne være rart at høre hvordan det går i jer andres graviditet, så kan vi måske følge hinanden hen af vejen. 

Håber det er nogen som er frisk på ideen og har lyst til at dele ud af erfaringer, oplevelser og forventninger.

Glædelig jul 

Hej

Jeg har termin d. 20/6. Det er nr. 2 jeg venter og glæder mig

Anmeld

9. december 2014

babyprojekt

Familie skriver:

Hej alle sammen.

Glædelig jul 

13 august 2015. Første graviditet

Anmeld

9. december 2014

Louise H.

Jeg har termin 15. Juni 2015 med 2. Barn

Anmeld

9. december 2014

Familie

merichs skriver:

Hej

Jeg har termin d. 20/6. Det er nr. 2 jeg venter og glæder mig

Tillykke med babyen 

Hvordan er din graviditet gået indtil nu? 

Anmeld

9. december 2014

Familie

babyprojekt skriver:

13 august 2015. Første graviditet

Spændende, tillykke med spiren!

Jeg venter også mit første barn, med termin til d. 29 juli. Kan slet ikke få armene ned og glæder mig sådan til NF den 13. januar 

Anmeld

9. december 2014

MorTil4<3

Familie skriver:

Hej alle sammen.

Glædelig jul 

Yep termin 9 August  

mit 3 barn <3 

Anmeld

9. december 2014

Familie

Louise H. skriver:

Jeg har termin 15. Juni 2015 med 2. Barn

Tillykke med jeres lille ny, som er på vej 

Anmeld

9. december 2014

Familie

MilleMus1988 skriver:

Yep termin 9 August  

mit 3 barn <3 

Når det nu er jeres 3. barn, er det så lettere for jer at få den lange ventetid til at gå? Og tillykke med babyen!

Hilsen en som er helt grøn på området 

Anmeld

9. december 2014

MorTil4<3

Familie skriver:

Når det nu er jeres 3. barn, er det så lettere for jer at få den lange ventetid til at gå? Og tillykke med babyen!

Hilsen en som er helt grøn på området 

Tak og i lige måde dag hihi 

ja og nej 

for jeg har jo kun lige ramt 6 uge, så det er jo en del nyt endnu hehe, nu skal tiden bare gå så man kan sige det til familien 

og med hensyn til senere, såå tjaaa det ved jeg ikke hihi
jeg ved jo hvad jeg kan forvente da mine 2 første graviditeter var ens stort set, men denne gang føler jeg godt nok det er lidt anderledes, såååå jeg kan håbe det er fordi det er en pige! hihi for det er 2 drenge jeg har i forvejen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.